-
ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
-
O Νίκος Μπογιόπουλος ζωντανεύει στην σκηνή την Δίκη της Φρανκφούρτης
Οκτωβρίου 29, 2013 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ … 29 Οκτωβρίου
Οκτωβρίου 29, 2013 By pitsiriki1 -
Ο φαντασιακός ανασχηματισμός της εθνικής υπερηφάνειας
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ;
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Οταν ο Αντώνης γνώρισε τον Μπένυ
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Η χορηγία του εθνικού φρονήματος και ο Γκούφη
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Η παράσταση της πλέμπας
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Η βουβή επέτειος
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Και τώρα που είναι τσιγγάνα;
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
1940: Η στρατηγική «μυωπία» του Παπάγου και οι αϋπνίες του Μεταξά
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Δανεισμός με Ληστρικά επιτόκια 17.5% Έπαιρνε η «Άξια» Πολιτική μας Ηγεσία από το 1980 και Μετά!
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
«Προσφυγική απειλή» για την ηθική τάξη: «Φιλήδονη ανατολίτισσα»
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Μετά τον Τζιτζικώστα βγήκαν τα άρματα
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
«Οργίασαν» τα social media για την εκρηκτική δασκάλα της παρέλασης -»Κατευθείαν από το μαγαζί ήρθε…
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Tόλης Βοσκόπουλος … Η ζωή του Βασιλιά από την Κοκκινιά
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Επιζητώντας τον χαμένο χρόνο
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Το μέτωπο της δημοκρατίας. Γιατί ο χρόνος τελειώνει…
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Το «ΟΧΙ» και το μεροκάματο !!!
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Παρελαύνοντας μπροστά σε εξέδρα “ακροδεξιών» επισήμων…
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Το Χαμόγελο του Ναζισμού
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Μη μου τη σημαία τάραττε
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Ο ήρωας τσολιάς και φρουρός της Ακρόπολης Κων. Κουκκίδης
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Ο Λεωνίδας του 1940
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Κατερίνα Λέχου: «Στα είκοσι πέντε μου με σιχαινόμουν»
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Υποβρύχια πυρά στο Μαξίμου
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Κρατούν την Ιστορία ζωντανή
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Δεν τη βγάζουμε καθαρή
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ .. Γιώργος Παπανδρέου>Επόμενος σταθμός Αθήνα και νέο κόμμα!
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Oι Αμερικανοί απαιτούν να δουν με χειροπέδες τα πολιτικά πρόσωπα των υποβρυχίων για τα πεταμένα 4 δις στους Γερμανούς.
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Ηχητικά ντοκουμέντα από τις συνομιλίες Μέρκελ-Σαμαρά στα χέρια του Ομπάμα. Τεκτονικός σεισμός στο πολιτικό σκηνικό!
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Οι ήρωες με τους ήρωες και οι κουφάλες με τις κουφάλες !!!
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Ρεζίλι και το Μεγκα, αλλά με επίπεδο… Απο την Μέρκελ!
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ 1940 ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΣΤΟ ΚΑΛΠΑΚΙ (ΒΙΝΤΕΟ)
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1 -
Ο πρώτος νεκρός του ΕΠΟΥΣ. Βασίλειος Τσιαβαλιάρης, εφονεύθη ώρα 5 πρωινή της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Οκτωβρίου 28, 2013 By pitsiriki1
-
Η σελίδα του λοξού
• Αναπροσαρμογή των αισθήσεων και η καθημερινότητα, πρωτοφανούς κοινοτοπίας σύνθεμα, αφηγείται με τη θεατρικότητα της εποχής το θλιβερό αποτύπωμα των πεπραγμένων της παραβατικότητας.
• Στην περίληψη ούτε καν ένα δικαιολόγημα να αντιστέκεται στην ανυπαρξία ούτε καν ένα σημείο αλληγορικό να ξαφνιάζει τη σύνταξη ούτε καν μια άνω τελεία να απομονώνει την αναπνοή αφήνοντας το νόημα να ξεφεύγει στην παράγραφο. Μόνο τα λεξήματα να περιφέρονται ασυναρτήτως διακοσμώντα τις μεταμφιέσεις με τη λεπτομέρεια της παράνοιας.
• Στους τίτλους περιορισμένης νοηματικής επεξεργασίας τα νοήματα και η ανάγνωση ηχοβόλημα ξερό απλώς γεμίζει με θόρυβο την εκπνοή των διαστημάτων. Στα ερμηνεύματα η αδυναμία της λογικής σειράς να επεξηγήσει τα αριθμητικά δίνει στα δεδομένα την εντύπωση του ψευδολογήματος.
• Και μια σκέψη πολύπλοκη δραπετεύει μέσα στα δάχτυλα.
• Ο χρόνος τρέχει να προλάβει τα ερωτήματα. Στα σηκωμένα χέρια ο δισταγμός και μια καμπύλη, της μελαγχολίας όνομα πρωτογράμματο, διαγράφει στα στόματα τα αναπάντητα.
• Στα θεωρεία οι ματιές από ψηλά μαζεύουν τα πεταμένα δάκρυα. Στη συνέχεια η ομοιότητα προσεγγίζει την άρνηση, ενώ στη διάθεση η αμφισβήτηση στην πρωτοκαθεδρία δικαιώνεται από τα συμφραζόμενα.
• Στη θάλασσα τα κύματα εξακολουθούν να δίνουν στα όνειρα την κίνηση που χρειάζονται και η λυρική εκδήλωση των αντιθέσεων συνθέτει χαρακτηρισμούς πολυσύλλαβους.
• Στους τοίχους οι αναρτήσεις μανία στην αναζήτηση του τεντωμένου αντίχειρος δίνουν στη μοναξιά τη λανθάνουσα εκδοχή των κρυμμένων επιδιώξεων.
• Ένα χαμόγελο πίσω απ’ τη χαραμάδα της μισόκλειστης ξύλινης πόρτας. Βαμμένος με λαδομπογιά, ο Οκτώβριος αφήνει στα επιρρήματα την ιχνογραφία του. Μια κυρία στην άσπρη πεζούλα, παλιάς εποχής σύμβολο, στ’ αγνάντι.
• Και ως από μηχανής θεός φανερώθηκε ο επίλογος!
Μυογράφημα
Στο πλατύ πεζοδρόμιο το σιδερένιο κιγκλίδωμα με τις πλεχτές κοντές αψίδες έδινε τα όρια στην αλέα.
Στο χώμα παρατεταγμένα σχήματα χρωμάτων.
Να κατεβαίνει η ματιά στα πρόσωπα.
Προσηλώνεται ο μορφασμός και μαζεύει τις απορίες του.
Στα ξερά χείλια η δροσιά παίρνει τα δύσκολα αφήνοντας μια αναπνοή γεμάτη με ιστορίες.
Δίπλα στη στάση.
Ένα μαύρο φόρεμα με ένα λευκό να φωτίζει την αντίθεση.
Στα δεξιά, μια βαλίτσα παλιά με τις σιδερένιες γωνιές, στη συμμετρία.
Έρημος δρόμος. Χαμηλό φως.
Υγρασία και κάποιες αλλόκοτες μορφές να στολίζουν στο γράψιμο του δρόμου τα περιθώρια των στιγμών.
Στα δεξιά. Μια πρόταση. Ένα χέρι στα οριζόντια. Ένας θόρυβος.
Το βλέμμα στο κλειστό παράθυρο.
Μια συντροφιά περνά βιαστική και στις φωνές η αγωνία μαρτυρά το στιγμιότυπο.
Στο βάθος ένα γέρικο σκυλί να γέρνει στο σώμα του τον χρόνο.
Και στο ψιλόβροχο ένα φωτοστέφανο γύρω απ’ τον στύλο στη γωνιά να μουντζουρώνει στο τσιμέντο το φθινόπωρο.
Παραποίησις
Παρά την θύραν
Κόκκινο του ψευδολογήματος
Στις καθέτους
Στις οριζόντιες
Γραμμές των σημειώσεων
(ένα ποτήρι νερό παρακαλώ)
στο άγγιγμα
το τρέμουλο
(ευχαριστώ)
Κατευθύνομαι
η παθητική φωνή
σκέφτηκε και κοίταξε
τη διάταξη των αριθμών
από το μεγαλύτερο στο μικρότερο
έγραφε η άσκηση
• Στην περίληψη ούτε καν ένα δικαιολόγημα να αντιστέκεται στην ανυπαρξία ούτε καν ένα σημείο αλληγορικό να ξαφνιάζει τη σύνταξη ούτε καν μια άνω τελεία να απομονώνει την αναπνοή αφήνοντας το νόημα να ξεφεύγει στην παράγραφο. Μόνο τα λεξήματα να περιφέρονται ασυναρτήτως διακοσμώντα τις μεταμφιέσεις με τη λεπτομέρεια της παράνοιας.
• Στους τίτλους περιορισμένης νοηματικής επεξεργασίας τα νοήματα και η ανάγνωση ηχοβόλημα ξερό απλώς γεμίζει με θόρυβο την εκπνοή των διαστημάτων. Στα ερμηνεύματα η αδυναμία της λογικής σειράς να επεξηγήσει τα αριθμητικά δίνει στα δεδομένα την εντύπωση του ψευδολογήματος.
• Και μια σκέψη πολύπλοκη δραπετεύει μέσα στα δάχτυλα.
• Ο χρόνος τρέχει να προλάβει τα ερωτήματα. Στα σηκωμένα χέρια ο δισταγμός και μια καμπύλη, της μελαγχολίας όνομα πρωτογράμματο, διαγράφει στα στόματα τα αναπάντητα.
• Στα θεωρεία οι ματιές από ψηλά μαζεύουν τα πεταμένα δάκρυα. Στη συνέχεια η ομοιότητα προσεγγίζει την άρνηση, ενώ στη διάθεση η αμφισβήτηση στην πρωτοκαθεδρία δικαιώνεται από τα συμφραζόμενα.
• Στη θάλασσα τα κύματα εξακολουθούν να δίνουν στα όνειρα την κίνηση που χρειάζονται και η λυρική εκδήλωση των αντιθέσεων συνθέτει χαρακτηρισμούς πολυσύλλαβους.
• Στους τοίχους οι αναρτήσεις μανία στην αναζήτηση του τεντωμένου αντίχειρος δίνουν στη μοναξιά τη λανθάνουσα εκδοχή των κρυμμένων επιδιώξεων.
• Ένα χαμόγελο πίσω απ’ τη χαραμάδα της μισόκλειστης ξύλινης πόρτας. Βαμμένος με λαδομπογιά, ο Οκτώβριος αφήνει στα επιρρήματα την ιχνογραφία του. Μια κυρία στην άσπρη πεζούλα, παλιάς εποχής σύμβολο, στ’ αγνάντι.
• Και ως από μηχανής θεός φανερώθηκε ο επίλογος!
Μυογράφημα
Στο πλατύ πεζοδρόμιο το σιδερένιο κιγκλίδωμα με τις πλεχτές κοντές αψίδες έδινε τα όρια στην αλέα.
Στο χώμα παρατεταγμένα σχήματα χρωμάτων.
Να κατεβαίνει η ματιά στα πρόσωπα.
Προσηλώνεται ο μορφασμός και μαζεύει τις απορίες του.
Στα ξερά χείλια η δροσιά παίρνει τα δύσκολα αφήνοντας μια αναπνοή γεμάτη με ιστορίες.
Δίπλα στη στάση.
Ένα μαύρο φόρεμα με ένα λευκό να φωτίζει την αντίθεση.
Στα δεξιά, μια βαλίτσα παλιά με τις σιδερένιες γωνιές, στη συμμετρία.
Έρημος δρόμος. Χαμηλό φως.
Υγρασία και κάποιες αλλόκοτες μορφές να στολίζουν στο γράψιμο του δρόμου τα περιθώρια των στιγμών.
Στα δεξιά. Μια πρόταση. Ένα χέρι στα οριζόντια. Ένας θόρυβος.
Το βλέμμα στο κλειστό παράθυρο.
Μια συντροφιά περνά βιαστική και στις φωνές η αγωνία μαρτυρά το στιγμιότυπο.
Στο βάθος ένα γέρικο σκυλί να γέρνει στο σώμα του τον χρόνο.
Και στο ψιλόβροχο ένα φωτοστέφανο γύρω απ’ τον στύλο στη γωνιά να μουντζουρώνει στο τσιμέντο το φθινόπωρο.
Παραποίησις
Παρά την θύραν
Κόκκινο του ψευδολογήματος
Στις καθέτους
Στις οριζόντιες
Γραμμές των σημειώσεων
(ένα ποτήρι νερό παρακαλώ)
στο άγγιγμα
το τρέμουλο
(ευχαριστώ)
Κατευθύνομαι
η παθητική φωνή
σκέφτηκε και κοίταξε
τη διάταξη των αριθμών
από το μεγαλύτερο στο μικρότερο
έγραφε η άσκηση
Γεώργιος Μ. Θεοδοσίου