-
ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
-
ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ…ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Ο έφηβος βουλευτής που ξεμπροστιάζει τους πολιτικούς μέσα στην βουλή (Βίντεο)
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Δεν είναι «κύκλος αίματος». Είναι γενοκτονία
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Μικρή βουλή
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Δίχως φωνή, δίχως γη, δίχως μέλλον…
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Το μανιφέστο της καύλας
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτο ειναι το βρωμικο σχέδιο των νεοεκσυγχρονιστων για τα χωρικά ύδατα!
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Ισοπαλία στο Αργεντινή-Ολλανδία προβλέπει ο κροκόδειλος της Κρήτης
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ … 9 Ιουλίου
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Μας δουλεύει με το καλημέρα ο Γκίκας Χαρδούβελης-Εαν δεν το ξέρετε έχετε 3.000 ευρώ στην τσέπη σας δώρο κάθε χρόνο!
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ η πιο ακριβοπληρωμένη σε όλο τον κόσμο
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Η ζωή είναι εκεί έξω. Κατάλαβες; Κι αν όχι πέσε ξανά για ύπνο.
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Μετά το χειρουργείο.
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Φρεντ: Γιατί ο Βραζιλιάνος επιθετικός έγινε ο πιο μισητός άνθρωπος στη χώρα του [εικόνες]
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Δεν αποκαλεί την κ. Αλ Σαλεχ “πρώην γκομενα του Βενιζέλου” ο κ. Κρανιδιωτης.
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Έκλειναν το γόνυ στους 353.000 άταφους νεκρούς της Ποντιακής Γενοκτονίας.
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Η Μπάμπης Βωβός ζητά τα…ρέστα από το Δημόσιο!
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Και οι Βραζιλιάνοι κλαίνε
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Κροκοδείλια γέλια
Ιουλίου 09, 2014 By pitsiriki1 -
Μια χαμένη μάχη.
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Ρεζιλίκια..Διακίνηση και χρήση σκληρών ναρκωτικών έξω από παιδικό σταθμό απέναντι από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ.(Βίντεο ΣΟΚ)
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Απόγνωση και δυο ραγιάδων γνώση…
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Εσένα ο Κύκλωπας θα σε φάει τελευταίο. Και με “ομαλότητα”…
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
«Άντε γαμήσου εργατιά»
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Ο φλογερός έρωτας του «Πυρπολητή Κανάρη» Υπουργού με την… τσιγγάνα!
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΓΡΑΦΕΙ … Στα λόγια των ποιητών.
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Όταν κλωσσάς αβγό φιδιού μην περιμένεις να βγει αηδόνι
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Τι σχέση έχει η Goldman Sachs με τις… απολυμένες καθαρίστριες
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Αποκάλυψη – Το αναγκαίο δεύτερο ελληνικό κούρεμα… Ένα νέο εφιαλτικό σενάριο
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Διαίρει – βασίλευε – ξεπούλα
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Έσκασε ακόμα μια φούσκα του Αντώνη Σαμαρά
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1 -
Το απίστευτα προκλητικό έγγραφο της Αγκυρας για Θράκη , Κύπρο και Αιγαίο
Ιουλίου 08, 2014 By pitsiriki1
-
Παγκόσμια Ελληνική πατέντα μειώνει κατά 80% την τιμή των αυτοκινήτων!
Μια πρωτοποριακή μέθοδο σχεδιασμού, που μπορεί να μειώσει το κόστος κατασκευής ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων κατά 50%-80%, επινόησε ο μηχανολόγος-μηχανικός δρ Δημήτρης Χατζηκακίδης. Η καινοτομία «κρύβεται» σε μια νέα διάταξη αναρτήσεως και πλαισίου για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, που αποτελεί παγκόσμια ευρεσιτεχνία και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ακόμα και σε κάποια συμβατικά αυτοκίνητα.
Το όφελος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τον καταναλωτή προκύπτει από τη δημιουργία ενός πολύ φτηνού σασί, που «χτίζεται» γύρω από τις μπαταρίες, έχει τέσσερα κοινά υποσυστήματα και μπορεί να αποτελέσει βάση για την κατασκευή πολλών τύπων οχημάτων. «Αντίστοιχοι τύποι σασί μπορούν να σχηματίσουν από μικρό 500αράκι έως μεγάλο 5θυρο, πολυμορφικό, φορτηγάκι, βανάκι, σπορ ανοιχτό ή κλειστό αυτοκίνητο», λέει ο κ. Χατζηκακίδης.
Κινητήρας
Αντί για τις τέσσερις διαφορετικές συμβατικές αναρτήσεις που χρησιμοποιούνται σήμερα σε κάθε γωνία του πλαισίου τοποθετείται ο ίδιος τύπος ανάρτησης, εφοδιασμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια ενιαία, ελαφριά και συμπαγής ενότητα, που επιτρέπει την αποθήκευση μπαταριών στο κέντρο του πλαισίου, του χαρίζει ακαμψία και προσδίδει στο αυτοκίνητο ευελιξία και άνεση.
Το νέο, ευέλικτο και φτηνό πλαίσιο, με τις ηλεκτρονικές επεμβάσεις που μπορούν να γίνουν, εξασφαλίζει στο όχημα τα πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά ενός πολύ ακριβότερου αυτοκινήτου, και «εξαφανίζει» το κύριο μειονέκτημά του, το υψηλό κόστος. «Με αυτήν την τεχνική, ένα συμβατικό αυτοκίνητο που πωλείται σήμερα στην αγορά προς 15.000 ευρώ θα μπορούσε να αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό με τιμή πώλησης 8.000 ευρώ. Στην περίπτωση πιο ακριβών οχημάτων, που σήμερα πωλούνται προς 80.000 ευρώ, αυτή η τεχνική θα επέτρεπε την κατασκευή αυτοκινήτων που θα πωλούνταν με 30.000 ευρώ (οχήματα με active springing, active damping, active handling)».
Η πρωτοποριακή διάταξη αναρτήσεως και πλαισίου για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα δεν είναι πάντως η μοναδική καινοτομία που «κοσμεί» το βιογραφικό του κ. Χατζηκακίδη. Απόφοιτος του Κολεγίου Αθηνών, συνέχισε τις σπουδές του στο Imperial College, στο Λονδίνο, και ύστερα επιλέχθηκε από τον φημισμένο σχεδιαστή αυτοκινήτων Μπρούνο Σάκο, για να εργαστεί στη Mercedes.
Σχεδιαστικές λύσεις
Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του, που υιοθετήθηκε από πολλούς κατασκευαστές, ήταν ο σχεδιασμός εξωτερικού καθρέφτη με ενσωματωμένα φλας. Αργότερα άρχισε να συνεργάζεται με τη Fiat και πρότεινε εκατοντάδες σχεδιαστικές λύσεις. Ανάμεσά τους, η κατασκευή τετράθυρου οχήματος με εμφανή χερούλια μόνο στις μπροστινές πόρτες, που υλοποιήθηκε στην Alfa Romeo 156.
Δραστηριοποιήθηκε στους τομείς ενεργού και προσαρμοστικής δυναμικής και αεροδυναμικής οχημάτων, προσκλήθηκε από πολλά ευρωπαϊκά πανεπιστήμια για ομιλίες σε θέματα σχεδιασμού, ενώ το 1999 κέρδισε το πρώτο βραβείο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος για τη μεταπτυχιακή/διδακτορική διατριβή του. Συμμετείχε σε πολύ σημαντικά projects και στη συνέχεια ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό καινοτόμων οχημάτων, με αποτέλεσμα την υποβολή σειράς διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας παγκοσμίως… Γεράσιμος Κόντος Πηγη