-
ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
-
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ … 17 Φεβρουαρίου
Φεβρουαρίου 17, 2014 By pitsiriki1 -
«Πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης» η υποδιοικήτρια στο «Αττικόν» αλλά έχει και δεύτερη εργασία!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Megaro mou
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Τι θ” αλλάξει από 31 Μαρτίου στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Όλα όσα γίνονται για την Κύπρο…
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Τεμαχισμός της χώρας με «αθώους» νόμους
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
«Φτωχοί» εντός, πλούσιοι εκτός: 143 υπάλληλοι του ΥΠΟΙΚ έβγαλαν πρώτοι τα χρήματά τους στο εξωτερικό
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Αμερικανοί διαχειριστές της κληρονομιάς μας
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Μην ξεχάσουμε και τα βασικά…
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Η τελευταία ερώτηση..
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΟΛΙ ΡΕΝ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Ο Βαλλιανάτος αποκάλυψε πως είναι φορέας του AIDS. Χάος στα “σαλόνια” πολιτικής και νομενκλατούρας.
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Δείτε και τα 16 επεισόδια της εκπληκτικής σειράς που έδειχνε η ΕΤ3, »Έτσι βλέπω τον κόσμο», των καθηγητών Μ. Δανέζη και Σ. Θεοδοσίου
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Σε διάταξη μάχης…
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Μπαλουρδιστάν…
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Αϊντε και καλά σαράντα !!!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Πυρηνική βόμβα από τον Όλι Ρεν. Μας στέλνει στην Παγκόσμια Τράπεζα, αρνείται να μιλήσει για το χρέος πριν το καλοκαίρι!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
ΤΩΡΑ: 3000 άτομα στα διόδια των νταβατζήδων! Θα τολμήσει το Mega που παραβιάζει δικαστική απόφαση να τους πει “παράνομους”;
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Κυριε εισαγγελέα της “εγγύησης μαμούθ”, έχουμε μια ενδιαφέρουσα ενημέρωση από Ελβετία…
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
“Γαλάζιο” λαβράκι πιάστηκε με εκατομμύρια σε λογαριασμούς του εξωτερικού
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Neknomination: Νέος εφιάλτης μέσω διαδικτύου — Έχει προκαλέσει θανάτους από μέθη.
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Ψηλά τα χέρια κερατάδες και σας έφαγα. Εκεί, στον καναπέ σας ή σας την ανάβω !!!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Τριώδιο στο Χάρβαρντ
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Αυτή είναι η Φωτογραφία της Χρονιάς 2014 και αυτή είναι η παράξενη ιστορία της!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Σ. Στυλιανίδης: Η έλλειψη ελπίδας οδηγεί στην κατάθλιψη
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Δάνεια ΝΔ και ΠΑΣΟΚ: Δανεικά και αγύριστα
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Στο «κόκκινο» πάνω από 2 εκατομμύρια δάνεια – Είναι στο στάδιο της καταγγελίας
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
To 12χρονο Αιγυπτιάκι καταλαβαίνει. Εσύ; (VIDEO)
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Δίνουν δισεκατομμύρια στην διαπλοκή την ώρα που γονατίζουν λαό και πατρίδα!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Ακόμα πιο κοντά ο Σαμαράς στον θεό !!!
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΓΡΑΦΕΙ …Ήρθε η ώρα να πούμε ένα μεγάλο όχι
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ … 16 Φεβρουαρίου
Φεβρουαρίου 16, 2014 By pitsiriki1 -
Ένας μπάτσος σε κάθε σπίτι…
Φεβρουαρίου 15, 2014 By pitsiriki1 -
Η αυτοκτονία ενός οικειοθελώς παραιτηθέντα εργαζομένου
Φεβρουαρίου 15, 2014 By pitsiriki1 -
Η Δημοκρατία τους κουκουλώνει τις ευθύνες τους…
Φεβρουαρίου 15, 2014 By pitsiriki1
-
Τι θ” αλλάξει από 31 Μαρτίου στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία
Τα πάνω κάτω έρχονται στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία από την 31η Μαρτίου του 2014 στη χώρα μας καθώς μετά από συνεχείς αναβολές και καθυστέρηση περίπου ενάμιση έτους ενεργοποιούνται διατάξεις που ενισχύουν τα δικαίωματα των καταναλωτών τηλεφωνικών υπηρεσιών. Πλέον οι εταιρίες υποχρεούνται να τηρούν λίστες με τους Διεθνείς Κωδικούς Κινητών Τηλεφώνων (International Mobile Equipment Identity, IMEI) κλεμμένων κινητών και να μπλοκάρουν τη χρήση των τηλεφώνων αυτών, να επιστρέφουν χωρίς αίτημα του καταναλωτή αναλογία του παγίου σε περίπτωση διακοπής τω υπηρεσιών άνω της μίας ημέρας (βλάβες ειδικά στα σταθερά τηλέφωνα) ή όταν οι υπηρεσίες είναι κατώτερες των συμφωνηθέντων, να μην κόβουν για χρέη τις συνδέσεις αν δεν έχουν προειδοποιήσει 15 ημέρες πριν (το SMS δεν θεωρείται ειδκοποίηση) καθώς και να διατηρούν για μεγάλο διάστημα τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι χρεώσεις που επιβάλλουν στους καταναλωτές είναι ορθές
Αναλυτικά οι νέες διατάξεις προβλέπουν:
1. Οι πάροχοι υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας τηρούν λίστες με τους Διεθνείς Κωδικούς Κινητών Τηλεφώνων (International Mobile Equipment Identity, IMEI) κλεμμένων συσκευών των χρηστών. Η εγγραφή του IMEI ενός κινητού στη λίστα αυτή πραγματοποιείται μετά από σχετική έγγραφη αίτηση των χρηστών, οι οποίοι δήλωσαν νομίμως την κλοπή της συσκευής τους. Κάθε πάροχος ενημερώνει ανά μήνα τους υπόλοιπους παρόχους σχετικά με τα IMEI κλεμμένων συσκευών των χρηστών του. Οι πάροχοι απαγορεύουν την πραγματοποίηση κλήσεων από συσκευή με IMEI που ανήκει στην εν λόγω λίστες.
2. Στην περίπτωση που η διαθεσιμότητα του δικτύου ή/και των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών είναι χαμηλότερη από την ποιότητα παροχής υπηρεσιών που το πρόσωπο υποχρεούται να παρέχει σύμφωνα με τις διατάξεις των Γενικών Αδειών ή με τα ειδικά δικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων ή αριθμών που του έχουν εκχωρηθεί ή με τους όρους της σύμβασης καθώς και στην περίπτωση βλάβης που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα του συνδρομητή ή τρίτου προσώπου και οδηγούν σε διακοπή της παροχής των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών
επικοινωνιών στο συνδρομητή, εκτός από τις περιπτώσεις λόγω ανωτέρας βίας, o πάροχος οφείλει, να πιστώνει το συνδρομητή με το τμήμα του καταβαλλόμενου από αυτόν ποσού του παγίου τέλους, που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο της διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και εφόσον η βλάβη υπερβαίνει το χρονικό όριο μίας (1) εργάσιμης ημέρας, από την επόμενη εργάσιμη της δήλωσης της
βλάβης. Η πίστωση στις ανωτέρω αναφερόμενες περιπτώσεις πραγματοποιείται από τον πάροχο αυτόματα, προς τους συνδρομητές που έχουν δηλώσει βλάβη, σε επόμενο λογαριασμό του συνδρομητή, εντός εξαμήνου από την άρση της βλάβη, χωρίς προηγούμενη σχετική αίτηση του συνδρομητή. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να φαίνεται σαφώς στο λογαριασμό χρέωσης του συνδρομητή η πίστωση αυτή καθώς και η χρονική περίοδος κατά την οποία πραγματοποιήθηκε η διακοπή.
3. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης από τον συνδρομητή των συμβατικών του υποχρεώσεων, λόγω ύπαρξης ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του τελευταίου προς τον πάροχο, αυτός οφείλει να ειδοποιεί τον συνδρομητή, ακόμη και διαμέσου του λογαριασμού του, για την απειλούμενη προσωρινή ή μόνιμη διακοπή και να προβαίνει σε προσωρινή διακοπή της παροχής των υπηρεσιών μόνο μετά τη πάροδο δεκαπέντε (15) ημερών από την νόμιμη και προσήκουσα κοινοποίηση προς αυτόν της σχετικής ειδοποίησης. Η αποστολή σχετικού γραπτού μηνύματος (SMS) δεν λογίζεται ως νόμιμη ειδοποίηση. Η διακοπή αυτή εφόσον είναι τεχνικώς εφικτό, περιορίζεται στην συγκεκριμένη υπηρεσία για την οποία δεν γίνεται εξόφληση. Κατά τη περίοδο προσωρινής διακοπής και εφόσον αυτό είναι συμβατό με τη συγκεκριμένη υπηρεσία θα πρέπει να επιτρέπεται η λήψη εισερχόμενων κλήσεων, εφόσον αυτές δεν χρεώνονται στον καλούμενο και η πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση (ανεξάρτητα
του σχήματος τιμολόγησης δηλαδή ανά λεπτό, ανά κλήση ή χρόνο ομιλίας που συμπεριλαμβάνεται στο μηνιαίο πάγιο) για τον Συνδρομητή.Ο πάροχος κατά την περίοδο προσωρινής διακοπής δύναται να χρεώνει τα πάγια τέλη σύνδεσης στο τηλεφωνικό δίκτυο συμπεριλαμβανομένων και τελών που αφορούν σε προπληρωμένα πακέτα με την εξαίρεση της περίπτωσης όπου η προσωρινή διακοπή διαρκεί ολόκληρη την περίοδο τιμολόγησης οπότε ο πάροχος δύναται να χρεώνει μόνο τα πάγια τέλη σύνδεσης στο τηλεφωνικό δίκτυο που αντιστοιχούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες για τις οποίες δεν υφίσταται προσωρινή διακοπή, μη συμπεριλαμβανομένων τελών που αφορούν σε προπληρωμένα πακέτα υπηρεσιών. Τα τέλη αυτά αναγράφονται ρητά στην σύμβαση του συνδρομητή. Κατά την προσωρινή διακοπή ο πάροχος οφείλει να ενημερώνει τον συνδρομητή για τις ανωτέρω χρεώσεις και ο συνδρομητής δύναται να αιτηθεί την άμεση οριστική διακοπή του.
του σχήματος τιμολόγησης δηλαδή ανά λεπτό, ανά κλήση ή χρόνο ομιλίας που συμπεριλαμβάνεται στο μηνιαίο πάγιο) για τον Συνδρομητή.Ο πάροχος κατά την περίοδο προσωρινής διακοπής δύναται να χρεώνει τα πάγια τέλη σύνδεσης στο τηλεφωνικό δίκτυο συμπεριλαμβανομένων και τελών που αφορούν σε προπληρωμένα πακέτα με την εξαίρεση της περίπτωσης όπου η προσωρινή διακοπή διαρκεί ολόκληρη την περίοδο τιμολόγησης οπότε ο πάροχος δύναται να χρεώνει μόνο τα πάγια τέλη σύνδεσης στο τηλεφωνικό δίκτυο που αντιστοιχούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες για τις οποίες δεν υφίσταται προσωρινή διακοπή, μη συμπεριλαμβανομένων τελών που αφορούν σε προπληρωμένα πακέτα υπηρεσιών. Τα τέλη αυτά αναγράφονται ρητά στην σύμβαση του συνδρομητή. Κατά την προσωρινή διακοπή ο πάροχος οφείλει να ενημερώνει τον συνδρομητή για τις ανωτέρω χρεώσεις και ο συνδρομητής δύναται να αιτηθεί την άμεση οριστική διακοπή του.
4. Οι πάροχοι Δημόσιων Τηλεφωνικών Υπηρεσιών υποχρεούνται να διατηρούν τα δεδομένα για την επιβεβαίωση των χρεώσεων των λογαριασμών των συνδρομητών τους για χρονικό διάστημα ίσο με το μέγιστο χρονικό διάστημα που επιτρέπεται, από την κείμενη νομοθεσία προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, να πραγματοποιείται η φύλαξη και η επεξεργασία αυτών.
ΝΙΚ πηγη