Κουμπούρια, σφαγμένα πρόβατα

wpid-wp-1461069528485.jpeg

Κουμπούρια, σφαγμένα πρόβατα, ψάρια που σπαρταράνε, μηχανές και περίσσευμα μαγκιάς στο fb του υπουργού Πολάκη. Και από την άλλη η νεολαία της ΟΝΝΕΔ που στις ένδοξες εποχές του εθνάρχη Καραμανλή διέσχιζε αλλαλάζοντας την Κηφισίας φορώντας τίμπερλαντ και οδηγώντας ράγκλερ. Οι ΟΝΝΕΔίτες μάλιστα ένα φεγγάρι είχαν αισθανθεί τόσο βέβαιοι για την παντοδυναμία τους και το βόλεμα στο Δημόσιο που δεν είχαν κίνητρο να εξελιχθούν σαν άνθρωποι με αποτέλεσμα να τους φάνε λάχανο οι νεολαίοι του ΠΑΣΟΚ που με την σειρά τους κατέλαβαν τις ζηλευτές θέσεις στο Δημόσιο και έγιναν golden boys-girls. Λοιπόν οι ύβρεις του Πολάκη είναι θέμα αισθητικής αλλά μάλλον αυτή είναι η αισθητική που αποδέχεται η πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Οσοι αρνούνται να δεχθούν την αισθητική Πολάκη μπαίνουν στο περιθώριο. Η αισθητική Πολάκη είναι η αισθητική της διαφήμισης των Jumbo, η αισθητική του χιούμορ του Σεφερλή, η αισθητική του τύπου που περπατάει στο Σύνταγμα και ρίχνει ροχάλες στην άσφαλτο.

Τα ελληνικά ΜΜΕ και κυρίως η διαφήμιση είναι τίγκα σε αιθητική Πολάκη και Σεφερλή-ένα γενικότερο αούα. Σε παρόμοια αισθητική που γαργαλάει τα πιο λαικίστικα ένστικτα του πολίτη-καταναλωτή είχε καταφύγει και η Ηλεκτρονική με την Πετρούλα, σε μια προσπάθεια να αποφύγει το μοιραίο. Η διαφήμιση στην Ελλάδα του 2016 είναι υαλουρονικής αισθητικής. Αυτό επιτρέπει σε διαφημιστάδες και media shops να πλουτίζουν αλλά τις εταιρίες-πελάτες τους να καταστρέφονται. Ηδη κάποιοι κάνουν λόγο για κανόνια που θα ακουστούν σύντομα και στο χώρο του αυτοκινήτου γι΄αυτό και η διαφημιστική έξαρση με τους ταλαίπωρους αντιπροσώπους να πετάνε τα λεφτά τους σε επιτήδειους της διαφήμισης χωρίς αποτέλεσμα.

Οσο για τους Πολάκηδες και τους όμοιούς του στον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι παρά η επιστροφή των νεάντερταλ πασόκων. Σήμερα λοιπόν έχουμε να κάνουμε με τους νεοπασόκους που επέστρεψαν σαν Συριζαίοι, κραυγάζοντας το πολυπολιτισμικό σύνθημα Οτι φάμε, οτι πιούμε και ότι αρπάξει ο κώλος μας, σε μια κοινωνία όμως που είναι τόσο ψεκασμένη και χωρίς αντιστάσεις που το ανέχεται.

Σκέψου ότι τον Πολάκη τον χειροκροτούσαν γιατροί, επιστήμονες στο Μαρούσι. Δηλαδή συνάδελφοι του Πατούλη. Κανονικά κανείς ασθενής δεν πρέπει να επισκέπτεται γιατρούς στο Μαρούσι μετά από αυτό. Πως πήραν τα πτυχία τους αυτοί οι επιστήμονες; Ολα “Ιταλικά” είναι; Γι΄αυτό σας λέμε, η ελληνική κοινωνία έχει παρόμοια αισθητική με εκείνη του Πολάκη γι αυτό και καταπίνει αμάσητες διαφημίσεις σαν εκείνη με την Αντζελα Δημητρίου. Μια κοινωνία αούα που δεν έχει καμμία σχέση με τους πολίτες του Ρέικιαβικ που κατέκλυσαν τις πλατείες και ανάγκασαν τον πρωθυπουργό τους να παραιτηθεί επειδή το όνομά του βρισκόταν στα Panama Papers.

H αισθητική Πολάκη είναι ιός, είναι ιδεολογία που χαρακτηρίζει το πάρε δώσε στο ελληνικό δημόσιο αλλά και σε μεγάλο τμήμα του ιδιωτικού τομέα. Η αισθητική Πολάκη είναι το κατάλοιπο του τουρκικού “πολιτισμού” μετά από 400 χρόνια τουρκοκρατίας σ΄αυτή εδώ την Κολομβία των Βαλκανίων, των μιζαδόρων, της αρπαχτής, των κολλητών. Η αισθητική Πολάκη είναι η αισθητική της πλειοψηφίας των νεοελλήνων. Η Αισθητική του Κατσιαπλιά Ελληνα. Γι΄αυτό και επιλέγουμε διαχρονικά να μας κυβερνούν Κατσιαπλιάδες.

image

http://kourdistoportocali.com/read-this/kp-605/