-
-
Σήμερα συμπολίτες θα μιλήσουμε για την Ελλάδα.
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΑΛΛΟ ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΙ, ΑΛΛΟ ΛΕΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Σου έχω νέα. Το άλλο Άκρο είμαι εγώ. Δεν έχω κόμμα, δεν έχω σπίτι, δεν έχω όνειρα
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
«ΒΟΜΒΑ»: Αμερικανορωσικό χαστούκι στον «Σουλτάνο» – Τινάζει στον αέρα τον Τουρκικό επεκτατισμό
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΘΑ ΜΑΣ «ΓΔΥΝΕΙ» Η ΕΦΟΡΙΑ: Αφήνει μόνο τα απολύτως αναγκαία – Τι θα κατάσχεται και τι όχι
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
«…ίσως εκεί που κάποιος αντιστέκεται χωρίς ελπίδα, ίσως εκεί να αρχίζει η ανθρώπινη ιστορία…»
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Το Βατοπέδι έληξε. Τα Βατοπέδια μένουν;
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΞΕΨΥΧΗΣΕ Η 80ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΤΣΑΚΙΣΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ Ο ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ!
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Σόιμπλε > Χωρίς ΔΝΤ, καμία δόση στην Αθήνα
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Ο ΣΑΠΕΝ «ΔΙΝΕΙ» ΣΤΕΓΝΑ ΤΟ ΔΝΤ! Το παράλογο αίτημα προς την Ελλάδα
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΚ ΤΡΑΜΠ: «Απαγορεύει» στους Αμερικανούς να πάνε Ιστανμπούλ
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Παρέμβαση ΒΟΜΒΑ από Κώστα Καραμανλή!
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
AΠΟ ΤΙΣ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017! Μόνο μέσω τραπεζών και Viva wallet όλες οι πληρωμές λογαριασμών!
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Το Κορίτσι της Συμμορίας και οι Ελληνες μηντιάρχες
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Πάει το groupάκι πάει!..
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΑΣ!
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΠΡΟΣΟΧΗ – Η ΕΛ.ΑΣ. προειδοποιεί: Έτσι σας αδειάζουν τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Τουλάχιστον να μην χάσουμε την Σκάρλετ…
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Η Μέρα της Μαρμότας για την Ελλάδα – Επιστροφή στο 2015, με το 4ο Μνημόνιο ante portas
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΤΗΣ Ενέπνευσε η ταινία «Ετερος Εγώ» τον serial killer των ταξιτζήδων; (βίντεο)
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Την κοπανάει ο Τσίπρας…
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Δύσκολες ώρες για τον Στάθη Ψάλτη! Τι συμβαίνει με την υγεία του ηθοποιού
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Καλημέρα με ανέκδοτο..Τάβλι στον Παράδεισο
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΚ για την αφασία του ΓΑΠ!
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Οι εκατοντάδες ανύπαρκτοι πρόσφυγες που σιτίζουν οι εταιρείες catering
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Τα σημαντικότερα γεγονότα σαν σήμερα 21 Μαρτίου
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Μανώλης Χιώτης 1920 – 1970
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Η πολιορκία και η παράδοση των Καλαβρύτων
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ… 21 Μαρτίου
Μαρτίου 21, 2017 By pitsiriki1 -
Κωλόπαιδα
Μαρτίου 20, 2017 By pitsiriki1
-
ΑΝΑΤΡΟΠΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΣΕ: Πως εμπλέκεται μια μαύρη Μερσεντές σε νέο βίντεο ντοκουμέντο
Και δεύτερο βίντεο έρχεται στο «φως» που έχει καταγράψει το τραγικό δυστύχημα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας με την Πόρσε.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Εθνος», στο νέο βίντεο-ντοκουμέντο, το οποίο δείχνει το σημείο της εθνικής πριν από το πάρκινγκ, φαίνεται μία μαύρη Μερσεντές, η οποία φέρεται να κινείται με ταχύτητα περί των 160 χιλιομέτρων.
Το ρεπορτάζ της εφημερίδας περιγράφει πώς έγινε το δυστύχημα:
Μεσημέρι Κυριακής, 26 Φεβρουαρίου. Ο Γιώργος Βακάκης και ο Ανδρέας Γεωργακόπουλος, φίλοι από μικρά παιδιά, ταξιδεύουν στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.
Έχουν ξεκινήσει από την Κηφισιά και ενόψει του τριημέρου των Αποκριών κατευθύνονται στην Αράχωβα. Επιβαίνουν σε μία μαύρη Πόρσε, ιδιοκτησίας του Απόστολου Βακάκη, πατέρα του 24χρονου οδηγού.
Στο 75ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού, σημείο γνωστό και ως «ευθεία της Θήβας», ο νεαρός οδηγός κινείται με ταχύτητα που ξεπερνάει τα 260 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω, ο Υπάτιος Πατμανόγλου έχει σταματήσει στο πάρκινγκ της εθνικής.
Σύμφωνα με το βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας, στις 15:47:31 ο Υπάτιος ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου του και κατευθύνεται προς τα αποχωρητήρια. Εννέα δευτερόλεπτα μετά και συγκεκριμένα στις 15:47:40, ο Υπάτιος έχει μπει στο κτίριο. Μέσα στο αμάξι του, ένα γκρι Χόντα, βρίσκεται η 33χρονη σύζυγος και ο 3 ετών γιος του.
Εξι δευτερόλεπτα μετά, η κάμερα «πιάνει» τη μαύρη Πόρσε να ξεκινάει περιδίνηση κινούμενη εκτός ελέγχου και με τεράστια ταχύτητα, με το ουραίο τμήμα να προσκρούει στο κράσπεδο της εισόδου του πάρκινγκ. Μόλις ένα δευτερόλεπτο αργότερα, στις 15:47:47, τα δύο αμάξια συγκρούονται με τέτοια βιαιότητα που το ρεζερβουάρ του Χόντα εξαϋλώνεται, τα καύσιμα διαχέονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται κυριολεκτικά στη μέση. Ο θάνατος και των τεσσάρων ατόμων ήταν ακαριαίος.
Στο οπτικό υλικό από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας, το οποίο είναι σε γνώση του «Εθνους της Κυριακής», έχουν καταγραφεί καρέ καρέ τα δραματικά λεπτά που ακολούθησαν τη σύγκρουση. Μετά τις εκρήξεις και τη φωτιά που ξέσπασε στο σημείο του δυστυχήματος, εικονίζεται ο Υπάτιος Πατμανόγλου να τρέχει αλλόφρων από τα αποχωρητήρια, ερχόμενος αντιμέτωπος με εικόνες καταστροφής. Εμφανώς αδυνατεί να αντιληφθεί το θέαμα που αντικρίζει, τι συνέβη μέσα στα περίπου 30 δευτερόλεπτα που έχουν μεσολαβήσει. Πηγαίνει πάνω – κάτω, κρατώντας το κεφάλι με τα χέρια του. Κινείται περιμετρικά του κτιρίου, αναζητώντας σημάδια ζωής των αγαπημένων του ανθρώπων.
Με πυροσβεστήρες
Σε βοήθεια σπεύδουν τρία άτομα από το εργοστάσιο που βρίσκεται ακριβώς πίσω από το πάρκινγκ. Δύο άντρες και μία γυναίκα τρέχουν με πυροσβεστήρες στα χέρια, προσπαθώντας να σβήσουν όπως όπως το μπροστινό κομμάτι της Πόρσε που έχει σφηνωθεί ανάμεσα σε άδειες μπουκάλες στο οικόπεδο του εργοστασίου. Οι φλόγες καταλαγιάζουν και ο τραγικός πατέρας και σύζυγος κάνει μία απέλπιδα προσπάθεια να ψάξει στα συντρίμμια για κάποιο σημάδι. Εκείνη τη στιγμή, σημειώνεται μικροέκρηξη, αναγκάζοντας τον Υ. Πατμανόγλου να τρέξει ενστικτωδώς μακριά από το σημείο. Περνούν αρκετά λεπτά ώσπου να σηκώσει το τηλέφωνο και να καλέσει σε βοήθεια, προφανώς ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ.
Στο βίντεο και συγκεκριμένα στις 15:55:39 ένα αυτοκίνητο σταματάει στο αντίθετο ρεύμα. Ο οδηγός του δεν εξέρχεται από το όχημα ούτε φαίνεται να κάνει κάποια κίνηση. Από τις εικόνες που έχουν καταγράψει οι κάμερες, δεν προκύπτει καμία εμπλοκή του στην υπόθεση, εξάλλου θα έπρεπε να διασχίσει την εθνική οδό, πράγμα αδύνατο. Πιθανόν να πρόκειται για τον οδηγό που δημοσίευσε και βίντεο με το σπορ Audi R8, το οποίο τελικά επιβεβαιώθηκε ότι ανήκε στον ποδοσφαιριστή Σίλβα Κλέιτον.
Η κάμερα «πιάνει» το ανθρακί Audi R8 που ανήκει στον Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή να εισέρχεται στο πάρκινγκ στις 15:57:29, σχεδόν δέκα λεπτά μετά τη σύγκρουση. Σταματάει στην αρχή του βοηθητικού χώρου της εθνικής οδού και ο Κλέιτον κατεβαίνει τελικά από το αυτοκίνητό του, αλλά η κάμερα δεν καταγράφει τι κάνει. Ο καπνός είναι πυκνός και «καλύπτει» το σημείο όπου έχει σταματήσει ο ποδοσφαιριστής. Το βίντεο σταματάει στις 15:59:59, δηλαδή στην αλλαγή της ώρας, πριν γίνει 16.00 το απόγευμα. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», υπάρχει και δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της εθνικής πριν από το πάρκινγκ.
Σε αυτό εικονίζεται μία μαύρη Μερσεντές, η οποία φέρεται να κινείται με ταχύτητα περί των 160 χιλιομέτρων. Στις 15:47:44, τρία δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα, εμφανίζεται η μαύρη Πόρσε.
Το κομμάτι από το πίσω δεξιά ελαστικό που βρέθηκε σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το δυστύχημα.
Προσπερνάει από αριστερά τη Μερσεντές και αμέσως μετά φαίνεται να κλατάρει το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και στη συνέχεια να χάνει τον έλεγχο και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση. Βρίσκεται σε θέση πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς «καρφώνεται» με το ουραίο τμήμα στο Χόντα. Η σκηνή αυτή διαρκεί μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας που σχηματίσθηκε για την υπόθεση και η οποία είναι σε γνώση του «Εθνους της Κυριακής», αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες.
Η ημερομηνία παραγωγής
Ως αιτία της απώλειας στήριξης της Πόρσε φαίνεται πως ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού. Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλαιά ελαστικά, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο λάστιχο ήταν το πιο καινούργιο. Τα τρία ελαστικά, κατηγορίας MOUNT ONLY, έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 (4806) και το πίσω δεξιά λάστιχο έχει την 33η εβδομάδα του 2007 (3307).
Διασταυρωμένες πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής» αναφέρουν ότι οι πραγματογνώμονες, οι οποίοι έχουν μεγάλη εμπειρία, έχουν επιδοθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα σ” έναν αγώνα δρόμου, ώστε να καταφέρουν να απαντήσουν στα έξι ερωτήματα που έχει θέσει στη δικογραφία η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων, αλλά και να μην υπάρξει κανένα σημείο σκοτεινό. Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης κάνουν λόγο για σχεδόν ολοκληρωμένο πόρισμα από την πλευρά των δύο πραγματογνωμόνων, με μερικά σημεία να έχουν απομείνει για να παραδώσουν το έγγραφό τους.
Μέρος του πίσω δεξιά ελαστικού έχει βρεθεί σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το δυστύχημα, που υποδηλώνει ότι το λάστιχο έσκασε. Το κομμάτι ελαστικού ταιριάζει απόλυτα με το πίσω δεξιά της Πόρσε. Επιπλέον, σημάδια ολίσθησης των ελαστικών στην άσφαλτο έχουν εντοπιστεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει ότι το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά.
Η ζάντα γδάρθηκε από την επαφή με την άσφαλτο.
Αποκολλήθηκε μεγάλο μέρος του πέλματος, το οποίο είναι ενισχυμένο με χαλύβδινα σύρματα για μεγαλύτερη αντοχή, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια στήριξης του οχήματος από πλευράς του οδηγού, του 24χρονου Γ. Βακάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος νεαρός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε την απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο. Ωστόσο, οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε που κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 260 χιλιομέτρων και το όχημα ξεκίνησε να πλαγιολισθαίνει. Σύμφωνα με ειδικούς, ο χρόνος αντίδρασης του 24χρονου υπολογίζεται σε 0,6 ? 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.
Σε καλή κατάσταση
Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν σε καλή κατάσταση, με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά. Δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο», ωστόσο σίγουρα η μεγάλη ταχύτητα προκάλεσε αυξημένη θερμότητα.
Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά, εντούτοις, οι πραγματογνώμονες φέρονται να έχουν αποκλείσει ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα. Βρέθηκε σε απόσταση 85 μέτρων, σε σχετικά άθικτη κατάσταση και χωρίς σημάδια από φωτιά. Το μεγάλο ερώτημα, το οποίο ίσως να μην απαντηθεί ποτέ, είναι τι προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, που έχασε άμεσα τον αέρα και οδήγησε στην απώλεια στήριξης του οχήματος.
Το μπροστινό λάστιχο διαλύθηκε κατά την πρόσκρουση με το κράσπεδο.
Μπορεί να ήταν μία βίδα που προϋπήρχε, πριν καν ξεκινήσουν οι δύο νεαροί το ταξίδι τους ή να είχε υποστεί βλάβη το ελαστικό σε ανύποπτο χρόνο και σε συνδυασμό με τη μεγάλη καταπόνηση από την ταχύτητα και τη θερμότητα να κλάταρε…»
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Follow @https://twitter.com/pitsiriki1