Ποιοι συντηρούν όλες αυτές τις εφημερίδες που δεν τις διαβάζει κανείς;

xatzinikolaou-1024x683

Ο Νίκος Χατζηνικολάου πολύ έντιμα είπε τα αυτονόητα όσο αφορά την αναστολή της κυκλοφορίας της εφημερίδας του Ειδήσεις:

–Δυστυχώς η αγορά αυτή έχει εκλείψει. Κάναμε την προσπάθειά μας, αλλά η αγορά των καθημερινών εφημερίδων δεν υπάρχει. Δυστυχώς η οικονομική κρίση την έχει οδηγήσει σε πλήρη εξαφάνιση και έτσι δεν μπορούμε να αντέξουμε άλλο την αιμορραγία της καθημερινής έκδοσης…

Ωστόσο, θα συνεχίσει να εκδίδεται κανονικά το φύλλο του Σαββάτου «Ειδήσεις Σαββατοκύριακο».

Kι αν ο Νίκος είχε την ειλικρίνεια να παραδεχθεί το αυτόνητο: Oτι πλέον σ΄αυτή τη χώρα ελάχιστοι διαβάζουν εφημερίδες-πόσο μάλλον οι νέοι άνθρωποι-ανάμεσά τους τα παιδιά του Νίκου-τα οποία εξοικειωμένα καθώς είναι με την νέα τεχνολογία έχουν αποκοπεί από το χαρτί ως έντυπο.

Κι αν ο Χατζηνικολάου δεν ήθελε να συνεχίσει η περαιτέρω οικονομική αιμορραγία του αναρωτιέται κανείς που βρίσκουν τα λεφτά ένα σκασμό εκδότες που εξακολουθούν να βγάζουν εφημερίδες-ημερήσιες και εβδομαδιαίες.

Ποιοι και γιατί συντηρούν όλες αυτές τις εφημερίδες που δεν τις διαβάζει κανείς-ούτε καν αυτοί που τις γράφουν; Και δεν τις διαβάζουν γιατί στην εποχή του διαδικτύου όταν μια εφημερίδα βρίσκεται στο περίπτερο είναι ήδη μπαγιάτικη και ξεπερασμένη από το χρόνο. Τα χθεσινά νέα της δεν έχουν καμμία αξία μια και επικαιροποιούνται διαρκώς.

Το που βρίσκουν τα λεφτά όλοι αυτοί οι εκδότες αποκαλύφθηκε ως ένα βαθμό από την Εξεταστική της Βουλής για τα θαλασσοδάνεια στα ΜΜΕ. Πάνω από 1,5 δις μόνο σε 10 εκδοτικές επιχειρήσεις οι οποίες σκάνε μία πίσω από την άλλη. Μιλάμε για κανονική ληστεία των τραπεζών μια και κανείς τραπεζίτης δεν είχε διάθεση να ρισκάρει τα λεφτά του ιδρύματός του στην εγχώρια ζούγκλα των ΜΜΕ. Απλά οι πιο πολλοί τραπεζίτες υπέκυπταν σε επιχειρηματικές και πολιτικές πιέσεις για να φθάσουμε έτσι στην σημερινή κατάντια.

Πάρτε παράδειγμα τον ΔΟΛ ή τον Πήγασο. Για να αγοράσει κανείς τον Πήγασο πρέπει να είναι πολύ Σαββίδης με την έννοια εκτός εποχής-ξεπερασμένος. Το χαρτί σαν μέσο επικοινωνίας των ειδήσεων και των ρεπορτάζ έχει πεθάνει προ καιρού στην Ελλάδα εξαιτίας και της απουσίαςτων δημοσιογράφων που έκαναν ρεπορτάζ ή γνώριζαν πως να διατυπώσουν μια συναρπαστική άποψη.

Οσοι γνώριζαν να κάνουν ρεπορτάζ προτίμησαν την εμπειρία τους να την μετατρέψουν σε βίλες και καταθέσεις στο εξωτερικό. Η έντυπη δημοσιογραφία στην Ελλάδα είχε πεθάνει πριν την έλευση των Smart Phones και των tablet. Eίχε-με ελάχιστες εξαιρέσεις-μετατραπεί σε μέσο προσωπικού πλουτισμού διά της σιωπής.

Το να κυκλοφορούν λοιπόν κάθε λίγο και λιγάκι νέες εφημερίδες που δεν τις διαβάζει κανείς είναι ίδιον της Κολομβίας των Βαλκανίων. Eίναι επίσης αποκαλυπτικό του πως εξακολουθεί να μοιράζεται η διαφήμιση σε βάρος των διαφημιζομένων επιχειρηματιών και προιόντων.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









πηγη