Γυναίκα-δεξί χέρι του Ζαχόπουλου στην σύνθεση του ΚΑΣ που διώχνει τους επενδυτές του Ελληνικού!

zaxop1

Γυναίκα-δεξί χέρι του Ζαχόπουλου στην σύνθεση του ΚΑΣ που διώχνει τους επενδυτές του Ελληνικού. Πρόκειται για την κα Έλενα Κόρκα, Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ!!!

korkamaxresdefault-1024x576

Δείτε το σχετικό απόσπασμα από παλαιότερο ρεπορτάζ της Espresso:

Μια δεύτερη γυναίκα, όπως έγραψε η «Espresso της Κυριακής», πιθανόν να είναι το πρόσωπο που γνωρίζει πολλά, μα πάρα πολλά, όσον αφορά την καταστροφική σχέση, την ένταση, τα ανεξέλεγκτα και επικίνδυνα καμώματα και την αφόρητη ψυχολογική πίεση που ασκούσε στον προϊστάμενό της η Εύη Τσέκου, πρώην διευθύντρια δημοσίων σχέσεων του Χρήστου Ζαχόπουλου. Πρόκειται για την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Ελενα Κόρκα, ισχυρό πρόσωπο μέσα στο υπουργείο Πολιτισμού, που είχε αποκτήσει, λόγω ικανοτήτων και δραστηριότητας, από τον πρώην Γενικό Γραμματέα Χρήστο Ζαχόπουλο μεγάλη θεσμική και πολιτική δύναμη.

Η κυρία Κόρκα, επίσης αρχαιολόγος, ήταν αδύνατον, λόγω της συνεχούς επαγγελματικής τριβής με τον πρώην γενικό γραμματέα της, να μη γνώριζε ή να μην της είχε εκμυστηρευτεί ο πιο στενός της συνεργάτης τα προβλήματα που το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε. Αυτό τουλάχιστον είπαν, από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε το σκάνδαλο, στην «Espresso» υπάλληλοι και εργαζόμενοι του υπουργείου Πολιτισμού. Κάποιες πηγές θέλουν το χρονικό διάστημα της πτώσης του 54χρονου αξιωματούχου της Ν.Δ. από το μπαλκόνι της Καρνεάδου την Κόρκα να απουσιάζει στο εξωτερικό. Κάποιες άλλες, να είναι ένα από τα πρόσωπα που έχουν καταθέσει στην Ασφάλεια για τα θλιβερά τεκταινόμενα. Οπως και να έχει, η άποψη της έμπειρης και υπερδραστήριας αρχαιολόγου με την ισχυρή προσωπικότητα σίγουρα θα έχει βαρύνουσα σημασία για την περάτωση της ανάκρισης.

Η Ελενα Κόρκα εκπροσώπησε την Ελλάδα τον περασμένο Μάιο στην 25η Γενική Συνέλευση του ICCROM (Διεθνές Κέντρο για την Προστασία και τη Συντήρηση των Πολιτιστικών Αγαθών) ως εκλεγμένο μέλος. Η αρχαιολόγος, στενή φίλη του Ζαχόπουλου, που μαζί χάραζαν τη στρατηγική για την πολιτική που θα ακολουθούσε η Ελλάδα στο θέμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα, είχε πάρει μέρος- παρουσία εκπροσώπων της Unesco- στη συνάντηση των υπουργών Πολιτισμού Ελλάδας και Βρετανίας. Για εκείνη τη συνάντηση αξιωματούχοι του υπουργείου Πολιτισμού είχαν πει ότι η Κόρκα λειτούργησε σαν μια πολύ έξυπνη και σκληρή διαπραγματευτής, που ήξερε πότε να πιέζει και πότε να σταματάει για να επιτύχει το σκοπό της ελληνικής κυβέρνησης.

Η σημερινή σύνθεση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου σύμφωνα με την υπ` αρ.

ΥΠ.ΠΟ.Α/ΓΔΔΥΗΔ/ΔΔΑΑΔ/ΤΔΑΔΤΠ/183559/16589/15660/11740/22.5.2017 Υ.Α. (ΦΕΚ 239/ΥΟΔΔ/23.5.2017)

έχει ως εξής:
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

korkamaxresdefault-1024x576

Μαρία Ανδρεαδάκη – Βλαζάκη
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

Μαρία Ανδρεαδάκη – Βλαζάκη, Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, ως Πρόεδρος.
Ελένη Σβολοπούλου, Νομικός Σύμβουλος του Κράτους στο ΥΠΠΟΑ.
Έλενα Κόρκα, Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟΑ.
Ευγενία Γατοπούλου, Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης Μουσείων και Τεχνικών Έργων του ΥΠΠΟΑ.
Χρυσούλα Καραδήμα, Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιότητων Ροδόπης.
Πολυξένη Αδάμ – Βελένη, Αρχαιολόγος, Προϊσταμένη του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης.
Δημήτρης Αθανασούλης, Προϊστάμενος της Εφορείας Αρχαιότητων Κυκλάδων.
Παύλος Τριανταφυλλίδης, Προϊστάμενος της Εφορείας Αρχαιότητων Μυτιλήνης.
Ελένη Μπάνου, Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιότητων Αθηνών.
Ελευθέριος Πλάτων, Αναπληρωτής Καθηγητής Προϊστορικής Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Νικόλαος Σταμπολίδης, Καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Ευγενία Δρακοπούλου, Δρ. Βυζαντινής Αρχαιολογίας, Διευθύντρια Ερευνών στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών.
Μαρία Μαρθάρη, Αρχαιολόγος, Επίτιμη Διευθύντρια του ΥΠΠΟΑ.
Εμμανουήλ Κορρές, Ομότιμος Καθηγητής του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου.
Βλάσιος Κουμούσης, Πολιτικός Μηχανικός, Καθηγητής Δομοστατικής του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου.
Δημήτριος Καρύδης, Ομότιμος Καθηγητής του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου.
Θεοδώρα Γαλάνη, Αρχιτέκτων Μηχανικός – Πολεοδόμος – Χωροτάκτης, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικής, Οικοδομικών Κανονισμών και Αδειοδοτήσεων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

………………………………………..
Σταύρος Σπυρόπουλος, Νομικός Σύμβουλος του Κράτους στο Γραφείο του Νομικού Συμβούλου του ΥΠΠΟΑ.
Αικατερίνη Δελλαπόρτα, Αρχαιολόγος, Προϊσταμένη του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου.
Αμαλία Ανδρουλιδάκη, Αρχιτέκτων Μηχανικός, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προστασίας και Αναστήλωσης Νεωτέρων και Σύγχρονων Μνημείων.
Ερωφίλη-Ίρις Κόλλια, Αρχαιολόγος, Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας.
Βασιλική Συθιακάκη, Αρχαιολόγος, Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηρακλείου.
Κωνσταντίνος Σουέρεφ, Αρχαιολόγος, Προϊστάμενος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων.
Ευαγγελία Μηλίτση, Αρχαιολόγος, Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Μεσσηνίας .
Άννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αρκαδίας.
Πάντος Πάντος, Αρχαιολόγος, Επίτιμος Διευθυντής του ΥΠΠΟΑ.
Στυλιανή Δρούγου, Ομότιμη Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Όλγα Γκράτζιου, Ομότιμη Καθηγήτρια Βυζαντινής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Κωνσταντίνος Ζάχος, Αρχαιολόγος, Επίτιμος Διευθυντής του ΥΠΠΟΑ.
Φανή Μαλλούχου – Tufano, Ομότιμη Καθηγήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Κωνσταντίνος Σπυράκος, Πολιτικός Μηχανικός, Καθηγητής Δομοστατικής του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου.
Νικόλαος Ζούρος, Καθηγητής Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Έλενα Χολέβα, Αρχιτέκτων Μηχανικός – Πολεοδόμος, Προϊσταμένη του Τμήματος Πολεοδομικών Θεμάτων και Ρυθμίσεων, της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Τράπεζας Γης του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









πηγη