Ανάπτυξη… με πείνα

anaptuksi-me-peina

Το περίφημο success story της κυβέρνησης επιχειρείται να λειτουργήσει ως αντίβαρο σε όλα όσα έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό. Και στην οικονομία και στην καθημερινότητα.

Κατά ένα περίεργο τρόπο ενώ οι ξένοι αποθεώνουν την Ελλάδα του Τσίπρα, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Όταν ολόκληρος Σόιμπλε μας λέει «πάτε καλά, είστε σε σωστό δρόμο» αρχίζουμε κι αναρωτιόμαστε αν είμαστε ξυπνητοί ή κοιμισμένοι. Ή αν έχει κάποιο λάκκο η φάβα. Γιατί αν ο Σόιμπλε και τόσοι άλλοι μας λένε ότι όλα βαίνουν καλώς προφανώς εννοούν ότι το πρόγραμμά τους βγήκε. Ότι είχαν δίκιο κι ότι η θανατηφόρα συνταγή ήταν αυτό που χρειαζόταν η Ελλάδα.

Η πλάκα είναι ότι οι αριστεροί της κυβέρνησης χαίρονται γι’ αυτήν την εξέλιξη. Όπως επίσης και για το γεγονός ότι ο Τσίπρας πάει στην Ουάσιγκτον να ξεπουλήσει ό,τι απέμεινε. Τη βάση της Σούδας, ενέργεια, ακίνητα, κόκκινα δάνεια. Όχι ότι οι Αμερικανοί είναι… Αμερικανάκια για να τσιμπήσουν με τις αγγλικούρες του Αλέξη.

Αλλά είναι αστείο να βλέπεις το κομματικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ, την αριστερή Αυγή να αποθεώνει το ταξίδι του Τσίπρα στον Τραμπ και να λέει ότι η Ελλάδα είναι τεράστια χώρα και δεν είναι παρίας. Είναι και αστείο και ντροπιαστικό για την ιστορική αυτή εφημερίδα.

Κι αν το αφήγημα της ανάπτυξης θα μας συντροφεύει τους επόμενους μήνες, μαζί με την επικοινωνιακή αντεπίθεση που σχεδιάζει ο Καρτερός στο Μαξίμου, με επιθέσεις κατά πάντων και σκανδαλολογία, η αλήθεια είναι διαφορετική.

Σύμφωνα με τελευταία έρευνα στις πωλήσεις και στους κωδικούς προϊόντων του λιανεμπορίου, ο τζίρος τον περασμένο Σεπτέμβριο μειώθηκε κατά 5% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2016.

Μάλιστα σε ορισμένες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ η μείωση του τζίρου ήταν ακόμη μεγαλύτερη.

Η μείωση του τζίρου στο λιανεμπόριο συναρτάται και με τον καταιγισμό προσφορών από τα Σούπερ Μάρκετ σε διάφορα είδη και προϊόντα στις οποίες προσφορές δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το καταναλωτικό κοινό, λόγω των μειωμένων τιμών αγοράς.

Το γάλα παρουσιάζει μείωση 8%, το μέλι 12%, το αλεύρι 6,4%, το παγωμένο τσάι 12,4%, τα αυγά 14,9%, τα σαμπουάν 4,8% και προϊόντα περιποίησης μαλλιών 9%.

Αντιθέτως αύξηση στις πωλήσεις τους κατέγραψαν τα έτοιμα γεύματα κατά 8,4%, τα φρούτα 7,3%, τα παιδικά παιχνίδια 14%, το παγωτό 5,7% και ο ελληνικός καφές κατά 16%.

Οι Έλληνες δηλαδή κόβουν και το γάλα και άλλα βασικά αγαθά για να τα βγάλουν πέρα στην Ελλάδα της ανάπτυξης. Στην Ελλάδα που ο Τσίπρας παρουσίασε προχθές από τη Θεσσαλονίκη ως χώρα μεγάλης ανάπτυξης, όπου η ανεργία μειώνεται και ο κόσμος περνά μια χαρά.

Το απόλυτο ψέμα. Και αυτό το ψέμα θα το πληρώσει η κυβέρνηση, ό,τι κι αν κάνει, όπως κι αν πολεμήσει για την καρέκλα.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









πηγη