Απιστευτο αλλα συνεβη.. Μετά τα μεσάνυχτα η συνάντηση Σπίρτζη με χάκερ στις Φυλακές Κορυδαλλού!

1491593784752

Ελληνοαμερικάνο χάκερ ο οποίος κρατείται στις φυλακές Κορυδαλλού για την υπόθεση του Bitcoin επισκέφθηκε μεσάνυχτα ο Χρήστος Σπίρτζης σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βρει λύση στο χάος που προκάλεσε το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ταγαρο-Σπίρτζη έγινε ανέκδοτο επιπέδου Αλβανός τουρίστας στην Ομόνοια.

Ο ταγαρο-Σπίρτζης παρέα με τον ταγαρο-ράπερ Παναγιώτη Κουρουμπλή είναι τα πρόσωπα-κλειδιά που οδηγούν τον Σύριζα στην ψηφιακή μεταμνημονιακή εποχή.
spirtzis514919191211-1024x683
Στις Φυλακές Κορυδαλλού ο Σπίρτζης παρέμεινε για 3 τέταρτα περίπου προσπαθώντας να πείσει τον κρατούμενο χάκερ να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις του στους ταγαρο-τεχνοκράτες του υπ. Μεταφορών οι οποίοι αποτελούν κληρονομιά του Γιώργου Σουφλιά.

Οι συγκεκριμένοι καρατεχνοκράτες του Σπίρτζη ήταν πρώην τεχνίτες βάρδιας στα τυπογραφεία του Πήγασου οι οποίοι στη συνέχεια αναβαθμίσθηκαν σε σύμβουλοι του Σουφλιά για να παίρνει τις δουλειές ο Μπόμπολας.

Το περίεργο είναι ότι ο Σπίρτζης προτίμησε να πάει στις Φυλακές Κορυδαλλού και να συναντήσει τον χάκερ για να βρει λύση για το χάος με το ηλεκτρονικό του εισιτήριο αντί να απευθυνθεί στον φίλο του Σωκράτη Κόκκαλη στον οποίο (Ιντρακάτ) έδωσε την απευθείας ανάθεση για τους οικίσμους-κοντέινερ των προσφύγων.

Ο Κόκκαλης που υπογράφει και το περίφημο TAXIS, το οποίο δεκαετίες μάς συναρπάζει με τις επιδόσεις του, θα μπορούσε να εγγυηθεί το αποτέλεσμα στον ταγαρο-Σπίρτζη.

Πόσο γελοίο είναι αυτό το κράτος της Κολομβίας της Ευρώπης;

Ακολουθεί απόσπασμα από το ρεπορτάζ του χάους από την Καθημερινή>

Ουρές σχηματίζονται στα εκδοτήρια των κεντρικών σταθμών του μετρό, όπου μετακινούμενοι επιχειρούν να εκδώσουν την ηλεκτρονική προσωποποιημένη κάρτα, προς αντικατάσταση της χάρτινης κάρτας απεριορίστων διαδρομών που καταργείται τις επόμενες ημέρες (5 Νοεμβρίου). Την ίδια στιγμή, ενώ παρέχεται η δυνατότητα υποβολής των δικαιολογητικών μέσα σε φάκελο, ώστε να εκδοθεί η κάρτα σε δεύτερο χρόνο και να αποσταλεί στον κάτοχο, οι περισσότεροι επιβάτες επιλέγουν την επιτόπου έκδοση κάρτας, που συνεπάγεται ακόμη πολύωρη αναμονή στις ουρές.

Μέσα σε αυτό το κλίμα πανικού, οι πληροφορίες για την πλήρη εφαρμογή του συστήματος, το οποίο αναμένεται να βάλει τις συγκοινωνίες της πρωτεύουσας σε μια άλλη εποχή, είναι συγκεχυμένες. Ολοι κρέμονται από τα χείλη του αρμόδιου υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος φαίνεται ότι αποφασίζει χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ, παρά το γεγονός ότι αποτελεί τον φορέα που καλείται να θέσει σε λειτουργία πλήρως το σύστημα. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι η κατάργηση της έκδοσης χάρτινων καρτών αποφασίστηκε εν μια νυκτί από τον καθ’ ύλην αρμόδιο υπουργό ως απάντηση στους εργαζομένους του μετρό, οι οποίοι απείλησαν ότι θα απέχουν από την έκδοση ηλεκτρονικών προϊόντων.

Η μετάβαση από τη χάρτινη στην ψηφιακή εποχή αποτελεί ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα, το οποίο απαιτεί λεπτομερή προγραμματισμό. Αντιθέτως, στην περίπτωση των συγκοινωνιών της Αθήνας φαίνεται ότι επισπεύδονται διαδικασίες, μέσω πολιτικών αποφάσεων που λαμβάνονται στις πλάτες των μετακινούμενων, χωρίς ο μηχανισμός να είναι έτοιμος να μεταβεί στο νέο σύστημα.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









πηγη