-
ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
-
Είμαστε πατρίδα και όχι αποικία.
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Χωρίς ηθική.
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Συμμορίες κρατιστών με όπλο τoν ΕΝΦΙΑ απαιτούν νταβατζιλίκι για τα ακίνητα των εξαθλιωμένων πολιτών
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Ο Σαμαράς ανακοίνωσε πως η Ελλάδα θα πληρώσει το χρέος της Αργεντινής
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Καταργούν το άβατο στο Αγιον Ορος !
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Στον Πειραιά η φρεγάτα «Σαλαμίς» – «THANK YOU HELLAS» από την Κίνα (φωτογραφίες)
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Ένα μπουρδέλο είμαστε…
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Άντε, και στα δικά μας!..
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Κι αποχαιρέτα τη την συνταξούλα σου που χάνεις!..
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
ΠΟΡΝΟΚΡΑΤΙΑ
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
ο παλιατζής
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ … 2 Αυγούστου
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Από την Σουμελά του Βερμίου στην «Κυρά του Πόντου» με το ποδήλατο!
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
17 Σεπτεμβρίου 2011…τοτε μου ελεγαν μαλακα..
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
στην εποχή του χρόνου.
Αυγούστου 02, 2014 By pitsiriki1 -
Προς ένα Έλληνα του μέλλοντος,
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο πεθερός του Βενιζέλου δεν σας επιτρέπει το παρκάρισμα στο εξοχικό του!
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
έζησε λαθραία και διάλεξε να πληγωθεί χωρίς επιλογή..
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Στη φυλακή του κούκου
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Το sms της απάτης -Χρησιμοποιούν όνομα γνωστής εταιρείας για εξαπατήσουν τους πολίτες
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
«Η ώρα της ΠΑΝΑΓΙΑΣ»
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Μονο τα βατράχια τόλμησαν να μπουν στην κόλαση της Βεγγαζης. Συγκλονιστικές εικόνες.
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
2,30 ευρώ η τυρόπιτα στο κατάστρωμα του Blue Star «Δήλος»
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Τραβάνε την πρίζα της Αργεντινής για χρέος 1 δις κι εσύ που χρωστάς 400 δις έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα την γλιτώσεις!
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Τα καφενεία ζητάνε «να γίνουμε Αργεντινή», έντρομος ο Γιούνκερ στην Αθήνα για να στηρίξει την κυβέρνηση των κρατιστών!
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Αργεντινομάχοι και Αργεντινολάτρες
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Πανηγυρίζουν τα δωσίλογα ανδρείκελα της κυβερνητικής «συμμορίας» και οι «πόρνες» τους (ΜΜΕ) για τη …χρεοκοπία της Αργεντινής!!!
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
2.000.000 ευρώ οι εισπράξεις της βραδιάς στο Nammos
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
«Παιδί μου γιατί ο Τσίπρας χρεοκόπησε την Αργεντινή;».
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Η Αργεντινή στους δρόμους: ΠΑΤΡΙΔΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ – ΟΥΤΕ ΠΕΣΟ ΣΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ!
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Απίστευτο! Του έκοψαν τη σύνταξη γιατί εισέπραττε σύνταξη 31 ευρώ από τον Καναδά!
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Ομολογία Χαρδούβελη: Θα φάμε και άλλο ξύλο !
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
ΕΛΛΗΝΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟ; (Ο Βενιζελος χρεοκόπησε την Αργεντινή!)
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Σωστά χρεοκόπησε η Αργεντινή
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1 -
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αυγούστου 01, 2014 By pitsiriki1
-
Η Χαρούλα Αλεξίου πιο επικίνδυνη για την κυβέρνηση από τον Τσίπρα
Η Αλεξίου πέταξε το κόκκινο, πλαστικό της γάντι στα μούτρα των βολεμένων σταρ (και καλά τους έκανε)
Κάνε διάλειμμα Χαρούλα, πες μας τον καρσιλαμά, να γλυκάνεις τις καρδιές μας, και τα βρίσκουμε μετά…
Η Βίσση γιορτάζει τα 40 της χρόνια -αν και είναι πλέον 41- στο τραγούδι, στη Μύκονο με 500 ευρώ το κεφάλι των τυχερών. Ο Ρέμος οργίζεται γιατί πέρυσι τον κατηγόρησε ο κακός τύπος αδίκως για ρατσιστή, μιας και ενώ έπιναν οι θαμώνες του σαμπάνιες, αυτός επικαλούνταν τον Σόιμπλε να ‘ρθει να μας δει πως γλεντάμε οι Έλληνες και να περπατήσει (να σκεφτεί να πει κάνα «λυπάμαι» αντί για να κάνει το θυμωμένο, δεν του περνά απ το νου, φυσικά! Αλάθητος!). Φέτος, ετοιμάζεται για από κοινού συναυλία με τον Χούλιο Ιγκλέζιας, που θα πάει 1000 ευρώ το κεφάλι!
Καλά κάνουν οι άνθρωποι! Δουλειά τους είναι, την τέχνη τους ασκούν και πληρώνονται! Όμως, ο καλλιτέχνης «γίνεται απ’ το λαό, για τον λαό και με τον λαό», για να κάνουμε καταχρηστικό δάνειο απ’ τον Λίνκολν. Δεν έχει σημασία αν δεν κλέβεις, αν δεν δανείζεσαι, αν δούλεψες για την μεγάλη σου ζωή μόνο. Έχει σημασία και να τον τρυφερεύεις, να τον παρηγορείς, να τον υπολογίζεις, να ακούς τον πόνο του -και όχι μόνο την καψούρα του. Αν φυσικά είσαι λαϊκός καλλιτέχνης και όχι βιρτουόζος σε συμφωνικές ή μέγας συνθέτης, που σου επιτρέπεται να αναμετριέσαι μόνο με την τέχνη σου.
Όμως, μιλάμε για αυτούς που ακούει το λαϊκό κοινό, στα συνεργεία, στα ταξί, στα κομμωτήρια. Και ακούει Ρέμο, Βίσση, Άντζελα, Νταλάρα, Αλέξιου, Ελευθερία, Γαλάνη, Καίτη Γαρμπή, Δέσποινα, Ζουγανέλη, Σταν, Χριστοδουλόπουλο, Μητσιά, Στανίση, Μαργαρίτη, Μαχαιρίτσα, χωρίς να εξετάζει έντεχνα ή μη ταμπελάκια. Το λαϊκό κοινό χαρίζει ακροάσεις και ανεβάζει κασέ και σε κάνει είδωλο. Όχι ο πρίγκιπας του Μαρόκο και οι εμίρηδες του Άμπου Ντάμπι, που ακόμα και ένα βράδυ να χαλάσουν λεφτά στο κουλερ λοκάλ μας, την επομένη θα λείπουν και απ’ αυτό το κοινό θα ζητάς λατρεία.
Διάβαζα ακόμη μια συνέντευξη του Ρέμου, να λέει πως προσφέρει στο κοινό του γιατί πήγε στην συναυλία στο Ολυμπιακό στάδιο των σταρ του The Voice για τα συσσίτια των άστεγων και μπράβο του. Γύρισε λίγο πίσω απ’ αυτό που του χάρισαν, από το μεγάλο δώρο κάποιοι να τον έχουν ίνδαλμα τους. Γιατί είδωλο, πωλήσεις δίσκων, γεμάτα μαγαζιά, δεν σου χαρίζουν οι πλούσιοι φίλοι, οι συμβουλάτορες-αυλή, οι δημοσιογράφοι που συνήθως είναι τζαμπατζήδες και πίσω απ’ την πλάτη σου σε θάβουν κιόλας, αλλά αυτός ο κόσμος, που τώρα περνάει τα ζόρια του, παλεύει για επιβίωση και βιοπορισμό, ζει άδικο και κοροϊδία…
Αρκεί, λοιπόν, η συμμετοχή μόνο σε μια φιλανθρωπικού τύπου συναυλία για να αισθάνεται ο καλλιτέχνης πως έκανε απέναντι στο κοινό το καθήκον του; Πως στάθηκε και το κοιτάει στα μάτια; Ή μήπως κάνει αυτό που έκανε προχθές η Χάρις Αλέξιου; Δηλαδή, παίρνει θέση! Δεν κάνει το καθήκον του σε κάτι φιλανθρωπικό, που ούτως ή άλλως θα υμνηθεί για καλοσύνη, αλλά τολμά να σταθεί δίπλα σε εκείνους που πιστεύει πως έχουν δίκιο και ας έχει απέναντι του την άλλη μέρα, τα κατεστημένα, τις εξουσίες, την πολιτική κληρονομική ολιγαρχία, τα φερέφωνα των συμφερόντων που η τέχνη έρχεται και δίνει λάμψη και φως στο αντίθετο τους;
Παίρνει θέση δίπλα στις καθαρίστριες και σε ό,τι αυτές συμβολίζουν για να σταθεί την επομένη μέρα στο εκτελεστικό απόσπασμα ενός στραμπουλήγματος κάθε άρθρωσης της αλήθειας. Να την περνάνε από έρευνα, να την κατηγορούν, να την αναλύουν, να ψάχνουν τα κίνητρα της, έτσι όπως οι χειρότεροι πανελατζήδες στα gossip μαγκαζίνο της ψυχαγωγίας δεν καταδέχονταν να κάνουν. Άσε που αυτοί –και ξέρω τι σας λέω- οι πανελατζήδες, σέβονται εκείνους τους ανθρώπους που με όλη τους τη ζωή και την ύπαρξη βοήθησαν μέσα μας να ψηλώσουμε όλοι μας λιγάκι, με τον πολιτισμό, την αφοσίωση, την τέχνη τους, την σοβαρότητα τους απέναντι στα πράγματα. Δεν θα ούρλιαζαν ποτέ σαν λύκοι, έτοιμοι να κατασπαράξουν μια γυναίκα καλλιτέχνη για την τιμιότητα της να πάρει θέση. Θα την τιμούσαν ακόμη κι αν διαφωνούσαν.
Δεν είδαμε αυτό στα παράθυρα των ειδήσεων εχθές. Αντίθετα ακούσαμε ανθρώπους με πολιτική εξουσία -και πάλι δοσμένη από το λαό- να χαρακτηρίζουν την Αλεξίου, να της κολάνε ιδεολογικές ταμπέλες, να την λοιδορούν, να κάνουν λες και είναι εχθρός. Ποια; Η Αλεξίου με τα τραγούδια της…
Μπορεί να διαφωνείς με την επιλογή της στο σε ποιους να συμπαρασταθεί, αλλά δεν μπορείς να μη της θαυμάσεις ότι έκανε αυτό που οι άλλοι ξέχασαν, πάνω στη μανία τους να συνεχίζουν να βγάζουν λεφτά: πήρε θέση. Πήρε θέση για γυναίκες που το κράτος είχε προσλάβει και το κράτος απόλυσε! Πήρε θέση για γυναίκες που δικαίωσε η Ελληνική Δικαιοσύνη, αλλά την απαξίωσαν, την παράκουσαν, την υποτίμησαν! Πήρε θέση για όλες τις βρωμιές πως οι καθαρίστριες έπαιρναν 100.000 ευρώ το χρόνο (θα μπέρδεψαν τα μισθολόγια στη μηχανογράφηση με καμία ευνοούμενη σύμβουλο)!
Πήρε θέση για το ξύλο που έδωσαν σε γυναίκες σαν τη μάνα μας, σαν την αδελφή μας, σαν εμάς, σαν και την ίδια την Αλεξίου. Μπορεί, σύμφωνα με τις οικονομικές θεωρίες και τις σίγουρες λύσεις που ευαγγελίζονται όσοι αμφισβητούν τον αγώνα αυτών των γυναικών, να πρέπει να τις θυσιάσουμε ή και να τις πετάξουμε σε έναν Καιάδα όπου ο φτωχός είναι σαν του χωλούς της αρχαίας Σπάρτης, ενόχληση και ντροπή! Όμως η καλλιτέχνις με αυτές θέλησε να συνταχθεί. Και η έκθεση της, η σύμπνοια της, η ενεργητικότητα της, όχι να κάτσει σπίτι να βλέπει ειδήσεις, αλλά να βγει στο Σύνταγμα, θα πρέπει να είναι των πολιτικών το ζητούμενο για κάθε πολίτη αυτής της χώρας αλλά και του κάθε καλλιτέχνη η ανησυχία…
Ιστορικά έχουμε δει καλλιτέχνες να στέλνονται εξορίες και φυλακές, γιατί έπαιρναν θέση, παιδιά του λαού, με τον ίδιο. Από την Καίτη Ντιριντάουα των μπουλουκιών και του μουσικού θεάτρου, ή τον Θανάση Βέγγο του γέλιου και του αναστεναγμού, μέχρι τον κεφαλαιώδη, παγκόσμιο Μίκη Θεοδωράκη. Έχουμε δει καλλιτέχνες να τους στερείται η ιθαγένεια, όπως στη περίπτωση της Μελίνας και να απαγορεύεται ακόμη και στα σύνορα της χώρας να βρεθούν και να κοιτάξουν για λίγο μέσα. Έχουμε δει αυτοεξορίες, καταδίκες στη φτώχεια, απαξίες έργου.
Όλοι εκείνοι λοιπόν, οι σπουδαίοι, έκαναν αυτό που έκανε η Αλεξίου, τηρούμενων των αναλογιών. Έπαιρναν θέση, άκουγαν τον καιρό, ζούσαν με την εποχή και όχι παράλληλα, καταδείκνυαν με το έργο τους και δεν αρκούνταν στο να τραγουδούν καψούρες και να προσποιούνται ανόητα πως δεν συμβαίνει τίποτα.
Και το να πάρεις θέση, λέω εγώ, σαν κοινό, έχει κόστος. Όχι μόνο να σε στήσουν στο τοίχο της ενημέρωσης, να σε βγάλουν στο τηλεοπτικό παζάρι, όπως στην περίπτωση της Αλεξίου, αλλά όπως το περασμένο χειμώνα έκανε η Δέσποινα Βανδή, να μείνεις μια σεζόν εκτός δουλειάς, γιατί είσαι παιδί μεταναστών και δεν δουλεύεις με τον κάθε Νότη Σφακιανάκη, που ιδεολογικά θίγει τον τρόπο που μεγάλωσες, τα πιστεύω σου και τον αγώνα των γονιών σου. Και κάπου εκεί, σε συμπεριφορές γενναιότητας και ειλικρινείας και τιμήματος, είναι που ο λαός, το κοινό, οι φαν χαρίζουν την καρδιά τους για πάντα στο καλλιτέχνη τους. Και όσο και αν τους βαράει σφύρες η κάθε εξουσία, ο λαός έχει ερωτευτεί και πάει…
Στήνοντας την Αλεξίου στον τοίχο, κάνοντας τους καλλιτέχνες να σκέφτονται αν θα συμπαρασταθούν έμπρακτα σε οποιοδήποτε εκτός απ την Κοντσιτά και τον Ιγκλέσιας, βάζοντας μας μεταξύ Μυκόνου και Συντάγματος, το αποτέλεσμα είναι αντίθετο. Συσπειρώνεσαι γύρω απ’ τον καλλιτέχνη. Φόρας και εσύ το κόκκινο, πλαστικό γάντι της χλωρίνης και φωνάζεις σε χορωδία το «είμαστε όλοι καθαρίστριες», διότι «τραγούδια, στάδια, συγκροτήματα, καρδιά μου αγάπη μου γλυκιά, μας φάγαν όλα μας τα χρήματα, αλλά μας έμεινε η ροκιά…». Και όπως λέει παρακάτω το τραγούδι μη φωνάζετε πολύ γιατί ξέρουμε πως «τ” άγρια ξεγελάει που ‘ρθανε να διώξουν τα ήμερα»…