Γιατί η Πάρος δεν θα γίνει Μύκονος ποτέ

wpid-wp-1469808439779.jpeg

Aυτό το ρεζιλίκι που συμβαίνει με τα εγκαίνια του διαδρόμου της Πάρου, ο οποίος (ο διάδρομος) υποδύεται το Αεροδρόμιο είναι μια χαρακτηριστική απόδειξη ότι η Πάρος δεν θα γίνει Μύκονος ποτέ. Θα παραμένει πάντα το νησί των συμπλεγματικών νεόπλουτων πασόκων και των πάσης φύσεως μιζαδόρων της Siemens, τους οποίους επιχειρούν να αντιγράψουν οι σημερινοί κυβερνώντες.

Ούτε ένα λιμάνι της προκοπής δεν κατάφερε να αποκήσει η έρμη Πάρος, ούτε κι ένα Αεροδρόμιο. Μόνο έναν διάδρομο που τους κόστισε 45 εκατομμύρια ευρώ μαζί με της απαλλοτριώσεις κι αν δεν ήταν η Aegean να αναλάβει τα κόστος καταστευής του κτιρίου, την μελέτη του οποίου πλήρωσε η Ενωση Ξενοδόχων Πάρου ούτε αυτό το μισό Αεροδρόμιο δεν θα μπορούσαν να εγκαινιάσουν οι συριζαίοι.

Η Πάρος θα πεθάνει με το άχτι που δεν μπόρεσε να γίνει Μύκονος άσε που ο μόνος λόγος για να επισκεφτεί κανείς πλέον την Πάρο είναι η Αντίπαρος. Οταν αποφασίστηκε να γίνει αυτός ο διάδρομος ξεσηκώθηκαν οι κάτοικοι της περιοχής και ο διάδρομος έγινε κουλός. Ετσι οι Παριανοί δεν θα δουν πτήσεις τσάρτερ από το Ισραήλ, το Ντουμπάι, το Λονδίνο, το Παρίσι, την Αίγυπτο όπως συμβαίνει στο Αεροδρόμιο της Μυκόνου.

Πράγματι η Μύκονος μπορεί φέτος να μάζεψε άθλιο τουρισμό όσο αφορά την ποιότητα των τουριστών αλλά έχει τις “τεχνικές” δυνατότητες να ανταποκριθεί σε όλες τις απαιτήσεις. Και κυρίως διαθέτει λιμάνι και αεροδρόμιο.

Κατεβαίνεις στο λιμάνι της Μυκόνου και αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι εδώ οι επαγγελματίες έχουν τον τρόπο να μου τα πάρουν. Το νησί έχει τον τρόπο να πάρει λεφτά που δεν θάθελες να τους αφήσεις. Ενώ η Πάρος έγινε ένα καλούπι με τους νεόπλουτους πασόκους. Μια μίζερη ιδεοληψία ήταν κι εκείνη που δεν επέτρεψε να γίνει ένας κανονικός διάδρομος (τουλάχιστο 2.000 μέτρων) κι ένα κανονικό αεροδρόμιο. Οχι μισές δουλειές σαν κι αυτές που εγκαινιάζει ο πρωθυπουργός…


Πηγή