Το ΚΟΡΙΤΣΙ του ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ που πήδηξε από τη Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης

wpid-wp-1483357375236.jpeg

Ναύπακτος πρωί Σαββάτου 31 Δεκεμβρίου 2016. Η νεαρή μητέρα, μόλις 31 χρόνων, δεν πήγε εκείνο το πρωί στο περίπτερο που διατηρούσε σε πλατεία της πόλης. Αφού αποχαιρέτησε τα ανήλικα παιδιά της επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητό της, ένα Mercedes A Class και κατευθύνθηκε προς την Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης. Καθώς οδηγούσε κλείδωνε μέσα της τις τελευταίες εικόνες της ζωής της. Συνηθισμένες εικόνες της επαρχιακής πόλης εντελώς αντίθετες με το ασυνήθιστο βάρος που κουβαλούσε στην ψυχή της.

Οταν οι τροχοί του αυτοκινήτου πάτησαν στο κατάστρωμα της Γέφυρας από την πλευρά του Αντιρρίου έκοψε ταχύτητα και άρχισε να σκανάρει το ιδανικό σημείο για το σάλτο στην άλλη ζωή.Ηταν τόσο αποφασισμένη που δεν την είδε κανείς να περπατάει.Σταμάτησε το αυτοκίνητο στο σημείο που επέλεξε, άνοιξε την πόρτα, έκανε δυο τρεις δρασκελιές ως το πλάι της Γέφυρας και πήδηξε. Αυτό ήταν.

Λίγο αργότερα η τελευταία βόλτα της νεαρής μητέρας θα γινόταν το νέο που θα ταξίδευε από στόμα σε στόμα με την διαπίστωση ότι το κορίτσι του περιπτέρου ήταν τόσο καλόκαρδη και ευγενική παρουσία. Η πόλη είχε σοκαρισθεί ενώ οι αρχές θα ξεκινούσαν τις έρευνες για τον εντοπίσμό της χωρίς για την ώρα κανένα αποτέλεσμα.Ποιό ήταν το “μυστικό” που βασάνιζε το κορίτσι του περιπτέρου και την οδήγησε στην αυτοκτονία; Ηταν τόσο ασήκωτο που παρότι η ίδια έκανε μια δουλειά που της επέτρεπε να βλέπει καθημερινά πολύ κόσμο να “εξομολογείται” στον γκισέ του περιπτέρου εκείνη κράτησε το φορτίο της εφτασφράγιστο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ:

Έρευνες διεξάγονται από το πρωί στη θαλάσσια περιοχή της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου για τον εντοπισμό ατόμου (άγνωστο αν είναι άνδρας ή γυναίκα) που οι κάμερες της γέφυρας κατέγραψαν να παρκάρει το αυτοκίνητό του και να πέφτει στη θάλασσα. Σύμφωνα με το Λιμενικό στις 7.30 το πρωί του Σαββάτου ειδοποιήθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο της Πάτρας για το περιστατικό και άμεσα στο σημείο έσπευσε πλωτό περιπολικό του Λιμενικού Σώματος, ενώ τώρα σπεύδει και δεύτερο. Οι έρευνες είναι σε πλήρη εξέλιξη με αρνητικά αποτελέσματα μέχρι στιγμής.

Γιατί άραγε οι γέφυρες ελκύουν όσους θέλουν να βάλουν τέλος στη ζωή τους; Είναι η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου η “ελληνική” Golden Gate; Γιατί αυξάνονται οι Suicide Jumpers και στην ελληνική Γέφυρα-υπερπαραγωγή; Μήπως το ύψος δίνει το αίσθημα της Αιωνιότητας; Η Γέφυρα Ρίου–Αντιρρίου αρχίζει και γίνεται πλέον ένας ελκυστικός για τους επίδοξους αυτόχειρες τόπος-θα γράψει ο Διονύσης Ζακυνθινός στο zakpatras.wordpress-, προκειμένου να επιχειρήσουν από αυτήν το απονενοημένο διάβημα τους. Μήπως είναι καιρός να υπάρξει μια κατασκευή στα πλαινά της Γέφυρας που δεν θα επιτρέπει το πήδημα στο κενό; Πάντως, παρότι οι αυτοκτονίες στη «δική μας» γέφυρα δεν έχουν προσλάβει ακόμη τον χαρακτήρα επιδημίας, είναι προφανές ότι, τηρουμένων των αναλογιών, αυτό ενδέχεται να συμβεί στο μέλλον, δοθέντος ότι και ο τρόπος μιας αυτοκτονίας έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί και σαν πρότυπο μιμητισμού για μελλοντικούς, επίδοξους, αυτόχειρες. Επομένως, καλό θα ήταν και στην Κοινοπραξία της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου να αρχίσουν να σκέφτονται σοβαρά πλέον τη λήψη αποτρεπτικών μέτρων για τις αυτοκτονίες, στο βαθμό βέβαια που αυτές γίνεται να αποφευχθούν.Και κοντά σ’ αυτήν τη διαπίστωση, έρχεται και η βάσιμη πρόβλεψη ότι η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου μπορεί να προσελκύσει σε βάθος χρόνου κόσμο και κοσμάκη, ο οποίος πάνω στην απελπισία του θα επιχειρήσει να αυτοκτονήσει από αυτήν.Και είναι σωστή, αν μη τι άλλο, η συγκεκριμένη εκτίμηση, καθώς η αλήθεια είναι ότι όλες οι μεγάλες γέφυρες ανά την υφήλιο έχουν καταστεί ελκυστικοί τόποι αυτοκτονιών.Το ρεκόρ κατέχει αναμφισβήτητα η διάσημη γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ (Golden Gate) του Σαν Φρανσίσκο. Από το 1937, οπότε εγκαινιάστηκε η γέφυρα, πάνω από 1400 άνθρωποι έχουν αυτοκτονήσει «φουντάροντας» από αυτήν, ενώ αριθμός ρεκόρ 46 αυτοκτονιών καταγράφηκε το 2013.

Ωστόσο, μετά από 79 ολόκληρα χρόνια λειτουργίας, το 2014, οι υπεύθυνοι της γέφυρας αποφάσισαν να τοποθετήσουν ένα προστατευτικό δίκτυ ασφαλείας που θα αποτρέπει τους επίδοξους αυτόχειρες.
Συγκεκριμένα, η τοπική υπηρεσία που είναι αρμόδια για τη διαχείριση της Γκόλντεν Γκέιτ πλήρωσε ένα μέρος του κόστους του σχεδίου αυτού, το οποίο αναμένεται να φτάσει τα 76 εκατομμύρια δολάρια. Το υπόλοιπο ποσό θα χρηματοδοτηθεί από την πολιτεία της Καλιφόρνιας.Το έργο, που αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2018, προβλέπει την τοποθέτηση διχτυών ασφαλείας σε απόσταση έξι μέτρων από τα πεζοδρόμια της γέφυρας, μήκους 2,7 χιλιομέτρων. Από τους υπεύθυνους εξετάστηκαν πολλές επιλογές για την αποτροπή των αυτοκτονιών, ωστόσο επιλέχθηκε τελικά αυτή διότι φέρεται να επεμβαίνει λιγότερο στο τοπίο. Αν και η υπηρεσία διαχείρισης της Γκόλντεν Γκέιτ εξετάζει εδώ και μια δεκαετία την καλύτερη προστασία για την αποφυγή αυτοκτονιών από τη γέφυρα, ο κύβος για την τοποθέτηση του διχτιού ερίφθη τώρα, και αφότου πολλές οικογένειες που έχασαν μικρά παιδιά ή εφήβους στη γέφυρα πήγαν και ζήτησαν από τους υπεύθυνους της τη λήψη αποτρεπτικών μέτρων.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
<< ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ >>
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









Πηγή