Σύγχρονοι σκλάβοι ενός ανεπτυγμένου κόσμου.

wpid-7372.jpg

Από τα χρόνια της Βαβέλ ζήταγε ο άνθρωπος να αγγίξει τον ουρανό. Έχτιζε όσο πιο μεγαλεπήβολα κτίρια μπορούσε. Έκτιζε, πυραμίδες, μαυσωλεία, ναούς παλάτια. Κι όσο πιο ψηλό το κτίσμα τόσο πιο εντυπωσιακό. Το όνομα δε εκείνου που το χρηματοδοτούσε έμενε για πάντα στην ιστορία. Μόνο που όλοι εκείνοι που τσακίζονταν στα εργοτάξια αυτών των μνημείων, έμεναν στα αζήτητα για πάντα. Εξάλλου τι αξία είχε ο σκλάβος που στερέωνε την πέτρα είκοσι μέτρα πάνω από το έδαφος;

Ύστερα ήρθε η βιομηχανική επανάσταση και το οπλισμένο σκυρόδεμα. Τι ανακάλυψη Θεέ μου! Ο θρίαμβος της μηχανικής και της αρχιτεκτονικής. Τέρμα πια τα υπεραιωνόβια έργα. Πλέον σε μερικά χρονάκια, ακόμα και σε λίγους μήνες, άρχισαν να χτίζονται μεγαθήρια. Κι έτσι γέμισαν οι πόλεις μας με πύργους και στοιβαγμένους ανθρώπους μέσα σε σπίτια σπιρτόκουτα. Και το στοίχημα είναι πάντα το ίδιο. Πώς θα χωρέσουν όλο και περισσότερες ψυχές σε μικρότερη επιφάνεια. Όλοι να ζούμε σαν τα ποντίκια στα μεγάλα αστικά κέντα και να κρεμόμαστε από τα μικροσκοπικά μπαλκόνια για λίγο ουρανό.
Σύγχρονοι σκλάβοι ενός ανεπτυγμένου κόσμου.

Συνέβαινε και παλιότερα τα σπίτια να αρπάζουνε φωτιά, δεν είναι δα και τόσο δύσκολο. Μα έκανε ένα τσουπ η μάνα, άρπαζε τα παιδιά και όρμαγε έξω από την πόρτα. Κι από το δρόμο έβλεπε το νοικοκυριό της να γκρεμίζεται. Μα από τους ψηλούς τους πύργους πώς να γλιτώσεις πες μου; Σε πιο δρόμο να πεταχτείς έξω και από πιο ασφαλές σημείο να το δεις το ρημάδι να καίγεται;

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









Υποβολή απάντησης