Αξημέρωτα στις ουρές: Τώρα «θυμήθηκαν» το μεμονωμένο εισιτήριο των 1,40 ευρώ

Oures-2-560x420

Περισσότερες από 100.000 προσωποποιημένες κάρτες (κατά άλλους ακόμη και 200.000) θα χρειαστεί να εκδοθούν επιπλέον τις επόμενες μέρες, επιτείνοντας την εικόνα χάους με τις ατελείωτες ουρές που επικρατεί στα εκδοτήρια των αστικών συγκοινωνιών.

Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών ετοιμάζεται να εισάγει στην αγορά και το μεμονωμένο εισιτήριο του 1,4 ευρώ που μέχρι σήμερα δεν είναι διαθέσιμο, αναγκάζοντας τους πολίτες να καταφεύγουν στην αγορά του ημερήσιου εισιτηρίου των 4,5 ευρώ ή των 7 ευρώ που αντιστοιχεί σε 5 διαδρομές και μετά επαναφορτίζεται.

Χθες, ο ΟΑΣΑ έκανε έκκληση στους πολίτες να μην συνωστίζονται στις σειρές και να καταφύγουν στην λύση του ανοικτού φακέλου που προβλέπει την αποστολή της κάρτας με το ταχυδρομείο. Όμως και αυτή η επιλογή αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα καθώς υπάρχουν θυρίδες υποδοχής, μόλις σε επτά σταθμούς.

Ο κόσμος δεν αποφεύγει τις ουρές για να καταθέσει τα στοιχεία παρά το γεγονός ότι φάκελοι γίνονται (σιωπηλά) αποδεκτοί και από τα εκδοτήρια εισιτηρίων.

Επειδή όμως η κατάθεση δεν συνοδεύεται από κάποιο έγγραφο, που να αποδεικνύει ότι έχει υποβληθεί αίτηση ηλεκτρονικής κάρτας, καθιστά επιφυλακτικούς τους πολίτες.

Έτσι οι ουρές σε κάποιους σταθμούς μπορεί να φτάνουν έως και τα 200 άτομα, με την αναμονή να ξεπερνά σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και τις 5 ώρες!

Σήμερα, με τα περίπου 40 τερματικά που έχουν τοποθετηθεί στα εκδοτήρια (από τα 15 των πρώτων ημερών), μπορούν να εκδοθούν σύμφωνα με τους εργαζόμενους έως 10.000 κάρτες την ημέρα.

Στον ΟΑΣΑ υπολογίζουν ότι έχουν τυπωθεί περίπου 140.000.

Οι μέρες δεν επαρκούν και θα πρέπει να δοθεί και νέα παράταση στην έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών (είναι στις 5 Νοεμβρίου για τις προσωποποιημένες κάρτες και στις 15 του μήνα για την αποστολή φακέλου) για να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό που εκτιμάται ότι θα είναι μεγαλύτερο από τις περίπου 250.000 που χρησιμοποιούσαν μέχρι σήμερα την κάρτα απεριορίστων διαδρομών.

Σε αυτούς δεν περιλαμβάνονται χιλιάδες πολίτες, δικαιούχοι των ελευθέρας (ένστολοι, ΑΜΕΑ, άνεργοι) που θα αποτελέσουν το δεύτερο κύμα έκδοσης προσωποποιημένων καρτών για να μπορούν να μετακινούνται με τα ΜΜΜ.

«Στην πραγματικότητα, ο ΟΑΣΑ χαρίζει διαδρομές 15ημερών στους επιβάτες, παρατείνοντας την διάρκεια της υφιστάμενης κάρτας με απώλειες εσόδων» σημειώνει ο συνδικαλιστής της ΣΤΑΣΥ Λευτέρης Ρενιέρης. Όπως αναφέρει, οι εργαζόμενοι έχουν ζητήσει από τον ΟΑΣΑ να ξεκινήσουν δοκιμές από τον ανάδοχο κατά τις νυχτερινές ώρες προκειμένου να αποφευχθεί νέα ταλαιπωρία των επιβατών όταν θα ξεκινήσει η πιλοτική λειτουργία του συστήματος.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°