«Ψηφίζεις κυβερνήτες σου βγαίνουν .. μεσίτες»

wpid-wp-1440177708164.jpeg

«Ψηφίζεις κυβερνήτες σου βγαίνουν .. μεσίτες», λέει ένα διαχρονικό σύνθημα. Κι αυτή η τακτική ξεπουλήματος και εκποίησης εθνικού πλούτου έχει ξεκινήσει απ’ τις αρχές της δεκαετίας του 90, επί υπουργίας Στέφανου Μάνου και συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, από την «πρώτη αριστερή κυβέρνηση» με τον υπουργό της  Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστο Σπίρτζη να λέει το εξής αμίμητο: «Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πουλιέται ελληνικός δημόσιος πλούτος και δεν το αγοράζει ένας ιδιώτης αλλά το γερμανικό δημόσιο».

Αλήθεια, ποιος «αριστερός» θα μπορέσει να βγει και να πει ότι το ξεπούλημα απ’ το ελληνικό κράτος στο Γερμανικό δημόσιο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων είναι προς το συμφέρον του ελληνικού λαού;  Δεν θα αναφέρουμε τι έλεγε στο παρελθόν για το συγκεκριμένο θέμα ο πολιτικός απατεώνας Αλέξης Τσίπρας αλλά θα δώσουμε τον λόγο στον καθηγητή Ρούντολφ Χίκελ από το Πανεπιστήμιο της Βρέμης: «Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι τα σημαντικά κέρδη που εμφανίζουν αυτά τα 14 αεροδρόμια, στην ουσία, αντί να διοχετεύονται στα ελληνικά δημόσια ταμεία, θα πηγαίνουν κατευθείαν σε γερμανικά δημόσια ταμεία». Εξάλλου είναι χαρακτηριστικές και οι καταγγελίες συνδικαλιστικών φορέων ότι μ’ αυτό το ξεπούλημα διαμορφώνονται μονοπωλιακές συνθήκες στον τομέα των αερομεταφορών με ανεξέλεγκτες συνέπειες για τον τουρισμό που εξαρτάται από αυτές σε ποσοστά 78% – 86%, αλλά και για τις εργασιακές συνθήκες των εργαζομένων.

Κι αυτό το τεράστιο κοινωνικό και οικονομικό σκάνδαλο ήταν η «εισαγωγή» για τα όσα μας ετοιμάζει η «αριστερή» κυβέρνηση. Αντιγράφουμε από τον σημερινό «Ριζοσπάστη»:

Μπαράζ ιδιωτικοποιήσεων

Ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της κρατικής περιουσίας που βρίσκεται στη διαχείριση του ΤΑΙΠΕΔ (δημιούργημα του προηγούμενου μνημονίου), θα περάσει στα χέρια του ιδιωτικού κεφαλαίου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η συγκυβέρνηση δεσμεύεται στο προσεχές διάστημα να ολοκληρώσει τις διαδικασίες που χρειάζονται για την «αξιοποίηση» των: ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Εγνατία Οδό, τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, τη ΔΕΣΦΑ, το συγκρότημα του Αστέρα Βουλιαγμένης, τις εκτάσεις σε Ποσείδι Χαλκιδικής και Αφάντου Ρόδου. Επίσης, η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ θα ανακοινώσουν «δεσμευτικές ημερομηνίες» για τους διαγωνισμούς των λιμανιών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέχρι το τέλος Οκτώβρη 2015.

Παράλληλα, σύμφωνα με το τρίτο μνημόνιο, συγκροτείται νέο «ανεξάρτητο» Ταμείο για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, που αφορά στην κλιμάκωση του προγράμματος των ιδιωτικοποιήσεων, ύψους 50 δισ. ευρώ. Ο σχετικός εφαρμοστικός νόμος θα έχει ψηφιστεί έως το τέλος Οκτώβρη, προκειμένου το νέο Ταμείο να αρχίσει να λειτουργεί από τα τέλη του 2015.

Σύμφωνα με τη συγκυβέρνηση, στο υπό διαμόρφωση Ταμείο θα περιέλθουν περιουσιακά στοιχεία, μετοχές των κρατικών επιχειρήσεων, νευραλγικές υποδομές, καθώς και «φιλέτα» ακίνητης δημόσιας περιουσίας, ενώ συζητείται και η εκχώρηση σε αυτό και του συνόλου των μελλοντικών εσόδων που θα δημιουργούνται από την εκμετάλλευση του ορυκτού/φυσικού πλούτου της χώρας.

Ανακοίνωση από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Ο λαός θα καταργήσει την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου

Αμέσως μετά την ψήφιση του 3ου μνημονίου, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προχώρησε στο ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, υλοποιώντας την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων που κατήγγειλε μέχρι τώρα.

Η πολιτική των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και του υπόλοιπου μνημονιακού μπλοκ έγινε «μονόδρομος» για την κυβέρνηση Τσίπρα μετά την επιλογή να πληρώσει το ληστρικό χρέος. Πρώτη συνέπεια η τήρηση των μνημονιακών δεσμεύσεων και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου για χάρη της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου σε Ελλάδα και Ευρώπη, όπου δεσπόζει το γερμανικό. Αυτό που διασφάλισε σε «τιμή ευκαιρίας» τα 14 αεροδρόμια επωφελούμενο από τα μνημόνια και το καθεστώς επιτροπείας της χώρας από ΕΕ και ΔΝΤ.

Αυτές είναι οι «μεταρρυθμίσεις» των μνημονίων. Ξεπούλημα που βαφτίζεται επένδυση από τα γερμανικά συμφέροντα που βάζουν στο χέρι υποδομές τεράστιας αξίας που χτίστηκαν με το υστέρημα του λαού. Φτηνή προπαγάνδα τα περί προβληματικού δημοσίου, όταν η ΦΡΑΠΟΡΤ που άρπαξε τα αεροδρόμια ελέγχεται από το γερμανικό δημόσιο.

Το ξεπούλημα υποδομών που είναι αναγκαίες για την καθημερινή ζωή και πηγή δημόσιου πλούτου δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό. Ο εξευτελισμός του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ δε δεσμεύει το λαό. Τώρα αρχίζει ο αγώνας ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις των αεροδρομίων. Για την ακύρωσή τους, για να δώσουν λόγο όλοι όσοι τις μεθόδευσαν, για το πέρασμα τους σε δημόσια ιδιοκτησία και τη λειτουργία τους με κοινωνικό και εργατικό έλεγχο και με βάση τις ανάγκες του λαού.
tsak-giorgis

http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/oxafies/~3/rGdXV2Q1xaw/blog-post_529.html