-
-
Βιάστηκες μάτια μου…
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Άγρια επίθεση Ερντογάν στο Βερολίνο: Η Γερμανία υποθάλπει τρομοκράτες
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΣΤΟΛΟΥ: «ΑΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ…» (ΒΙΝΤΕΟ)
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Πολιτισμό θέλετε; «Ετελείωσε»….
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
ΜΑΥΡΑ ΜΑΝΤΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: Οι Γερμανοί θέλουν εδώ και τώρα λύση για το όνομα της ΠΓΔΜ
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Το σκίτσο της ημέρας 3/03/17
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Η συγκινητική ΦΩΤΟ που ανέβασε ο τραγικός πατέρας στο facebook
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
«ΚΑΜΙΚΑΖΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ». ΣΦΗΝΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΚΗ! ΜΕ 300 ΧΛΜ ΣΑΝ ΜΑΝΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ Ο ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ!
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Αν δεν τους Τελειώσει αυτός, θα τον Τελειώσουν αυτοί
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Παγκόσμιο ΣΟΚ και ΚΑΖΟ για τη ΖΗΤΙΑΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η Παγκόσμια Τράπεζα φέρνει πιο κοντά το ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Είναι που..
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Τυραννίδα
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Μαρίν ΛΕΠΕΝ, ο νέος Βαρουφάκης!
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Τι αποκάλυψε ο ιατροδικαστής για τα θύματα του τροχαίου με την Πόρσε- ΒΙΝΤΕΟ
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Όλη η αλήθεια για τα κέρματα των 100 δραχμών που πωλούνται στο διαδίκτυο – ΒΙΝΤΕΟ
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
ΒΟΜΒΑ ΠΟΥΤΙΝ! Καταγγέλει σχέδιο «Μεγάλης Αλβανίας» – «Αξιώνει εδάφη της Ελλάδας»
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
EKTAKTH EIΔΗΣΗ > ΖΗΤΗΣΑΜΕ δάνειο και από την Παγκόσμια Τράπεζα. Που μας πάνε ΘΕΕ ΜΟΥ;
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Τα σημαντικότερα γεγονότα σαν σήμερα 3 Μαρτίου
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Γρηγόρης Αυξεντίου 1928 – 1957
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ… 3 Μαρτίου
Μαρτίου 03, 2017 By pitsiriki1 -
Στην ανηφόρα της ζωής, κρατήσου από τις στιγμές
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1 -
Εκείνα τα βράδια
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1 -
Γιατί ο Β.Μεϊμαράκης διάλεξε να χτυπήσει τώρα τον Κυρ.Μητσοτάκη
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1 -
Η αρρωστημένη νοοτροπία της ταχύτητας
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1 -
ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ ΕΜΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΟΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1 -
ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ Μετά τον Μειμαράκη και ο Πάκης στο πλευρό Καραμανλή-Αλέξη
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1 -
Δεν θα γίνουμε τσογλάνια κύριε Τσίπρα!!!
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1 -
Η πρώτη κίνηση του Τραμπ για την Ελλάδα – ΒΙΝΤΕΟ
Μαρτίου 02, 2017 By pitsiriki1
-
Στέλλα
Στέλλα: Ταινία – θρύλος του ελληνικού κινηματογράφου, που πρωτοπροβλήθηκε το 1955 και έκανε τη Μελίνα Μερκούρη σταρ διεθνούς βεληνεκούς.
Ταινία – θρύλος του ελληνικού κινηματογράφου, που πρωτοπροβλήθηκε το 1955 και έκανε τη Μελίνα Μερκούρη σταρ διεθνούς βεληνεκούς. Η ατάκα του Γιώργου Φούντα «Στέλλα κρατάω μαχαίρι» έγραψε ιστορία.
Την ταινία σκηνοθέτησε ο 33χρονος τότε Μιχάλης Κακογιάννης, που είχε δώσει δείγματα του ταλέντου του στην κωμωδία «Κυριακάτικο Ξύπνημα» ένα χρόνο πριν. Ο ίδιος έγραψε το σενάριο, που βασίστηκε στο άπαιχτο θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια» (ανέβηκε για πρώτη φορά μόλις το 1997 από το ΔΗΠΕΘΕ Βόλου σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη), το οποίο μεταφέρει στα καθ’ ημάς την ιστορία της «Κάρμεν» του Μεριμέ.
Πρωταγωνίστρια της ταινίας είναι η Στέλλα (Μελίνα Μερκούρη), μια δημοφιλής τραγουδίστρια στο λαϊκό μαγαζί «Ο Παράδεισος». Είναι πανέμορφη και εκρηκτική γυναίκα, που ζει και ερωτεύεται, πέρα από τα στερεότυπα της εποχής της. Όταν γνωρίζει τον Μίλτο (Γιώργος Φούντας), ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού που την τραβά σαν μαγνήτης, διακόπτει τον δεσμό της με τον Αλέκο (Αλέκος Αλεξανδράκης), νεαρό γόνο μιας πλούσιας οικογένειας, που αντιδρούσε στη σχέση τους. Ο Μίλτος θέλει να την κάνει γυναίκα του κι εκείνη δέχεται, αλλά το μετανιώνει σχεδόν αμέσως. Γυναίκα περήφανη, που αδιαφορεί για τις κοινωνικές συμβάσεις, την ημέρα του γάμου τους τον στήνει στην εκκλησία και περνά τη νύχτα της με τον Αντώνη (Κώστας Κακκαβάς), ένα νεαρό που γνώρισε στο δρόμο. Την αυγή, επιστρέφοντας στο σπίτι της, έρχεται αντιμέτωπη με τον Μίλτο και συναντά τον θάνατο από το μαχαίρι του.
Ο Κακογιάννης συνδυάζει τον ιταλικό νεορεαλισμό με στοιχεία της αρχαίας τραγωδίας και του μελοδράματος. Η ερμηνεία της Μελίνας Μερκούρη είναι συγκλονιστική στο ρόλο της γυναίκας που θέλει να ζήσει ελεύθερη και ανεξάρτητη κι αποτέλεσε το διαβατήριό της για τη διεθνή καριέρα που ακολούθησε. Σπουδαίες ερμηνείες δίνουν και οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές της ταινίας, ανεξάρτητα από το μέγεθος του ρόλου τους: ο Γιώργος Φούντας, ο πρωτοεμφανιζόμενος Κώστας Κακκαβάς, η «τραγουδίστρια της νίκης» Σοφία Βέμπο (Μαρία), ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος (Μήτσος), η Βούλα Ζουμπουλάκη (Αννέτα), η Χριστίνα Καλογερίκου (μητέρα του Μίλτου) και η Τασσώ Καββαδία (αδελφή του Αλέκου).
Τα σκηνικά υπογράφει ο Γιάννης Τσαρούχης και τη μουσική ο Μάνος Χατζιδάκις με συνεργασία με τον Βασίλη Τσιτσάνη. Κλασική είναι η ερμηνεία της Μελίνας Μερκούρη στο τραγούδι «Αγάπη που έγινες δίκωπο μαχαίρι», ενώ στην ταινία ακούστηκαν για πρώτη φορά τα τραγούδια «Εφτά τραγούδια θα σου πω» και «Το Φεγγάρι είναι κόκκινο».
Τα γυρίσματα έγιναν σε τοποθεσίες του Πειραιά και της Αθήνας. Το τρίστρατο που φαίνεται στο φινάλε, αγνώριστο σήμερα, σχηματίζεται από τη συμβολή των οδών Καλλιδρομίου, Πλαπούτα και Τσαμαδού στα Εξάρχεια.
Η «Στέλλα» πρωτοπροβλήθηκε στο διαγωνιστικό τμήμα του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών του 1955 (26 Απριλίου – 10 Μαΐου) και δημιούργησε αίσθηση, αν και δεν κέρδισε κάποιο βραβείο. Από εκεί χρονολογείται και η γνωριμία του Ζιλ Ντασέν με τη Μελίνα Μερκούρη, η οποία έγινε η μούσα του στις κατοπινές του ταινίες. Τον επόμενο χρόνο κέρδισε τη «Χρυσή Σφαίρα» καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας της Ένωσης Ξένων Ανταποκριτών του Χόλιγουντ και προτάθηκε για το Όσκαρ ενδυματολογίας (Ντένη Βαχλιώτη).
Στους ελληνικούς κινηματογράφους έκανε πρεμιέρα στις 21 Νοεμβρίου 1955 και ήταν η πιο εμπορική της σεζόν 1955-1956, από τις 24 συνολικά ελληνικές παραγωγές που προβλήθηκαν (134.142 εισιτήρια). Η κριτική ήταν από αμήχανη έως ευνοϊκή για την ταινία. Εχθρική ήταν η στάση των εντύπων της Αριστεράς. «Το ξετραχηλισμένο αυτό γύναιο, η γυναίκα που δεν θέλει να παντρευτεί για να “χει το ελεύθερο να γλεντάει τη ζωή της, είναι ένας χαρακτήρας;» διερωτάται ο Αντώνης Μοσχοβάκης στην «Επιθεώρηση Τέχνης», ενώ ο Κώστας Σταματίου από τις στήλες της Αυγής χαρακτηρίζει την ταινία «ξεδιάντροπο μελόδραμα, που προβάλλει ό,τι χαμηλότερο, ό,τι πιο «λούμπεν», ό,τι πιο χυδαίο και καθυστερημένο στοιχείο υπάρχει στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα».
http://feedproxy.google.com/~r/sansimeragr/frontpage/~3/n2YlxDRDiAo/851