Σε απόγνωση ο πρωθυπουργός έστειλε επιστολή-καταγγελία με το ύφος του Γιώργη Κουρή!

tsipras-1024x683

Σε απόγνωση ευρισκόμενος ο Ελληνας πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στέλνει επιστολές-καταγγελίες (αντίστοιχες με τα editorial του Γιώργη Κουρή στην Kontranews) προς την Σύνοδο της Ρώμης. Ο πραγματικός λόγος που ο πρωθυπουργός στέλενει τις επιστολές αυτές είναι το γεγονός ότι παρότι έχει δώσει στους Γερμανούς και τους Ελληνες αντιπροσώπους τους Γη, Αέρα και Θάλασσα εκείνοι (πολύ σωστά επιμένουν) ότι η χώρα χρειάζεται μεταρρυθμίσεις κι όχι διαπλοκή και παπατζιλίκι.

Ακόμη κι αν κλείσει η αξιολόγηση οι Γερμανοί φορολογούμενοι πολίτες έχουν πάρει χαμπάρι το παιγνίδι Τσίπρα-Μέρκελ-Ελλήνων Ολιγαρχών. Ετσι όπως μετέδωσε ο Ant1, συνολικά 5000 μέλη της δεξιάς πτέρυγας της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης της Angela Merkel αναμένεται να συγκεντρωθούν το Σάββατο στη Νότια Γερμανία για να ιδρύσουν μία κίνηση με το όνομα “Ελεύθερο Συντηρητικό Ξεκίνημα”.

Στη διακήρυξή τους αναφέρουν σχετικά με την ευρωπαϊκή πολιτική της Γερμανίας: “Θέλουμε μία Ευρώπη με ανοιχτή την πιθανότητα να αποβάλλονται τα μέλη που δεν τηρούν αυστηρά τα κριτήρια” και επίσης “να μην δοθεί κανένα νέο πακέτο βοήθειας προς την Ελλάδα”. Μάλιστα, μέλη της κίνησης, σε δηλώσεις τους προς γερμανικά μέσα απειλούν με μαζικές αποχωρήσεις από το χριστιανοδημοκρατικό κόμμα σε περίπτωση που δοθεί νέα οικονομική βοήθεια προς την Ελλάδα.

Στο μεταξύ με το θέμα της ιδιωτικοποίησης των ελληνικών αεροδρομίων ασχολείται το Focus Online. «Σωτήρες ή ευρωπαίοι οικονομικοί ιμπεριαλιστές – η μεταβίβαση των 14 αεροδρομίων στη γερμανική Fraport προκάλεσε έντονες συζητήσεις στην υπερχρεωμένη Ελλάδα. (…)
Οι επενδυτές από την Φρανκφούρτη με τον έλληνα εταίρο τους Copelouzos Group (προσθέστε και την Intrakat του Kόκκαλη) δεν θα πάρουν μεγάλο ρίσκο. Μπορεί μεν να χρειαστεί να εμβάσουν άμεσα 1,234 δις ευρώ στο ελληνικό κράτος, όμως τα χαμηλά την εποχή αυτή επιτόκια συντελούν στο να παραμείνουν εντός πλαισίου οι επιβαρύνσεις. Από το τζίρο ύψους 200 εκατ. ευρώ το χρόνο περίπου προβλέπεται να μένουν προ φόρων και τόκων 60 εκατ. ευρώ κέρδος. Αυτό σημαίνει ότι ήδη τον πρώτο χρόνο από τα 40 χρόνια εκμετάλλευσης των αεροδρομίων, η εταιρεία θα παρουσιάσει ισοσκελισμένο προϋπολογισμό».
Το άρθρο αναφέρεται και στις επενδύσεις που σκοπεύει να κάνει η γερμανική εταιρεία, σημειώνοντας ότι συνήθως οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις αρχίζουν να αποδίδουν μετά από 10-15 χρόνια. «Στην Ελλάδα αυτό θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο γρήγορα αφού η χώρα με τα πολλά νησιά και την μεγάλη βιοποικιλότητα είναι για τους τουρίστες η ιδανική εναλλακτική επιλογή στην πολιτικά δύσκολη Τουρκία. (…) Την αναγκαιότητα της ανακαίνισης μπορούν να διαπιστώσουν οι επισκέπτες ιδίοις όμμασι. Τα αεροδρόμια των λεγόμενων νησιών jet set, της Μυκόνου και της Σαντορίνης βρίσκονται σε άθλια κατάσταση».
Τέλος, ο δημοσιογράφος αναφέρεται και στις αντιδράσεις που υπήρξαν στην Ελλάδα: «Αριστερές οργανώσεις και πρωτοβουλίες πολιτών είχαν διαμαρτυρηθεί το 2016 εναντίον της παραχώρησης των αεροδρομίων ‘στους Γερμανούς’. Μάλιστα υπήρξαν και διαμαρτυρίες στο αεροδρόμιο ‘Δασκαλογιάννης’ στα Χανιά, το οποίο μόλις είχε ανακαινιστεί από το ελληνικό κράτος με τη βοήθεια της ΕΕ. Αλλά η αντίσταση των συνδικάτων έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες αφ’ ότου η Fraport ξεκίνησε την πρόσληψη νέων υπαλλήλων».

Η εφημερίδα Stuttgarter Nachrichten δημοσιεύει επίσης άρθρο με θέμα την εξαγορά των ελληνικών αεροδρομίων. «Τίποτα δεν εμποδίζει πια την μεταβίβαση των 14 ελληνικών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport» γράφει χαρακτηριστικά και συνεχίζει: «Η Fraport σκοπεύει να επενδύσει 330 εκατομμύρια ευρώ στα αεροδρόμια μέχρι το 2020. Η αδειοδότηση της εκμετάλλευσης των αεροδρομίων για πάνω από 40 χρόνια θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα εγχειρήματα ιδιωτικοποίησης στην υπερχρεωμένη Ελλάδα».

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









πηγη