Μίζες, Θάνατοι, Υποκλοπές και Φόροι

wpid-wp-1462448413879.jpeg

Μια κοινωνία σε απόγνωση, πολίτες που παραμιλάνε και φόροι, διαρκώς νέοι φόροι. Ευφάνταστοι φόροι. Φόροι που δεν θα συνιστούσε στον Ηγεμόνα ούτε ο Μακιαβέλι. Κι ενώ ξεσπά η καταιγίδα των φόρων εκείνοι (οι εξουσιαστές) παραμένουν στη θέση τους. Για τα αργύρια του πολυτελούς μισθού και τα προνόμια της εξουσίας. Ολοι τους φρόντιζαν να υπερασπισθούν το χυδαίο πελατειακό κράτος. Τους διορισμένους κομματικούς στρατούς. Κανείς δεν ακούμπησε το χυδαίο πελατειακό κράτος. Ούτε καν ο Κυριάκος Μητσοτάκης σαν αρμόδιος υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης του Σαμαρά.

Αυτό που κάνει σήμερα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι παρά η συνέχιση της χυδαίας διαχείρισης της εξουσίας. Οτι έκαναν και οι προηγούμενοι νοσηροί εξουσιαστές οι οποίοι εκχυδάισαν την Δικαιοσύνη προστατεύοντας μια χούφτα νταβατζήδες δίνοντας άλλοθι στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να μην αφήσει τίποτε όρθιο. Κι όλα αυτά με το άλλοθι ότι καταπολεμά την Διαπλοκή και τους νταβατζήδες. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είναι αδίστακτη. Οπως και οι προηγούμενες. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει εκπορνεύσει τους βουλευτές της όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις των οποίων οι βουλευτές ψήφιζαν ΝΑΙ στα μέτρα. 6 Χρόνια ηχηρών ΝΑΙ στο πελατειακό κράτος και στους κομματικούς στρατούς. Ολες οι κυβερνήσεις κατάφεραν να βρουν με την σύμφωνη γνώμη της Τρόικας τον τρόπο να προστατέψουν το βαθύ κράτος του Δημοσίου. Ο ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα των Δημοσίων Υπαλλήλων, δεν θα αποτελούσε εξαίρεση.

Ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει τα πάντα για να παραμείνει στην εξουσία: Yποκλοπές σε δημοσιογράφους, λάσπη σε όποιον “δεν είναι δικός μας” και πάει λέγοντας. Οτι ακριβώς έκαναν και οι προηγούμενοι. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα πέσει μόνο εάν το αποφασίσουν οι Γερμανοί και το ΔΝΤ. Εαν το ΔΝΤ επιμείνει στο πακέτο των προληπτικών μέτρων όπως το ίδιο το ορίζει η κυβέρνηση παρά την σφοδρή επιθυμία να παραμείνει στην εξουσία πολύ δύσκολα θα νομοθετήσει το πακέτο στα πρότυπα του ΔΝΤ. Εάν πιεσθεί θα οδηγήσει την χώρα σε εκλογές με κεντρικό σύνθημα την μάχη κατά της Διαπλοκής και του Μega. Kι εδώ θα βρίσκει πάντα άλλοθι. Οι προηγούμενοι έχουν κάνει τόσα εγκλήματα ώστε να δίνουν άλλοθι στα εγκλήματα του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος αντί για δωρεάν ιντερνετ έρχεται να φορολογήσει το ιντερνετ-πόσο κατσιαπλιάδες πια;

image

Αλλά έχει έτοιμο το άλλοθι όπως ο Παύλος Πολλάκης στο ρεπορτάζ του Mega για τα καθηλωμένα ελικόπτερα του υπουργείου Υγείας. Βγήκε ο Πολάκης και χρέωσε στην διαπλοκή (ιδιοκτησία του Mega) αυτοκτονικές τάσεις υποννοώντας ότι τα ΜΜΕ κάλυπταν τις μίζες που μπορεί να δινόντουσαν για διάφορες αγορές όπως τα ελικόπτερα-ασθενοφόρα Agusta A109 Power.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση-απάντηση του υ. Υγείας σε “ρεπορτάζ” του Mega, από τα πέντε συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το υπουργείο Υγείας το 1999, συνετρίβησαν τα τρία , παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα.

“Αυτοκτονικές τάσεις παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα το κύκλωμα της διαπλοκής που λυμαινόταν τόσα χρόνια τα χρήματα του ελληνικού λαού. Δεν εξηγούνται αλλιώς οι αλλεπάλληλες δημοσιοποιήσεις θεμάτων που πραγματικά φανερώνουν τη σήψη της κρατικής μηχανής τα τελευταία 40 χρόνια”.

Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, όπου σημειώνεται επίσης, ότι «αν η υπόθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ φέρνει στην επιφάνεια την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και την κατασκευή του πελατειακού συστήματος, η υπόθεση των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ φέρνει στην επιφάνεια πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες κόστισαν τη ζωή σε 13 ανθρώπους».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, από τα πέντε συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το υπουργείο Υγείας το 1999, συνετρίβησαν τα τρία , παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα. Το πρώτο από αυτά αντικαταστάθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ για τα δύο επόμενα υπήρξε χρηματική αποζημίωση, η οποία ακόμα «αναζητείται».

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία ελικόπτερα εκ των οποίων το ένα έχει βλάβη στο δομικό τμήμα του από αναγκαστική προσγείωση. Από τους επτά κινητήρες, οι οποίοι μπορούν να εφοδιάσουν τα ελικόπτερα αυτά, οι έξι έχουν φθάσει το όριο των 3.500 ωρών πτήσης και χρήζουν γενικής εργοστασιακής επισκευής. Ο έβδομος κινητήρας έχει φθάσει τις 3.200 περίπου ώρες πτήσης. Η αρχική εκτίμηση επισκευής των τριών ελικοπτέρων και των κινητήρων ήταν 6 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από σχετική έρευνα αγοράς το κόστος αυτό έχει πέσει, ως δια μαγείας, περίπου στα 2,5 εκατ. ευρώ.

«Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού το πρώτο καθηλώθηκε το 2006, το δεύτερο τον Ιούνιο του 2012, ενώ για το τρίτο που καθηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει προϋπάρξει 3ετής προγραμματισμός της συντήρησης – επισκευής του», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Προστίθεται επίσης, ότι η ηγεσία του υπουργείου Υγείας μπροστά σε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ήρθε άμεσα σε συνεννόηση με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να συμβάλλουν με τα πτητικά τους μέσα στις αεροδιακομιδές τους ΕΚΑΒ. Παράλληλα προσπαθεί για να βρεθεί η βέλτιστη οικονομοτεχνικά λύση για την επισκευή των τριών ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, ώστε να επιστρέψουν στην υπηρεσία των πολιτών των ακριτικών περιοχών της χώρας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ασφάλειας αεροδιακομιδές.

http://kourdistoportocali.com/read-this/kp-716/