ΜΟΝΟ ΠΑΣΟΚ Σταματήσετε να γελοιοποιήστε στα μάτια έστω μια χούφτας Ελλήνων πολιτών

spirtzis514919191211-1024x683

Δωστε τα κλειδιά του κράτους στον κ. Δημήτρη. Ετσι κι αλλιώς όλο σχεδόν το πολιτικό προσωπικό δεν είστε παρά ορτινάντσες μιας χούφτας εγχώριων Ολιγαρχών-πρακτόρων και αχυρανθρώπων ξένων μυστικών υπηρεσιών. Δώστε λοιπόν τα κλειδιά στον κ. Δημήτρη-χωρίς δεύτερη σκέψη.

Δώστε τα κλειδιά στον κο Δημήτρη ώστε να σταματήσετε να γελοιοποιήσετε στα μάτια έστω μια χούφτας Ελλήνων πολιτών που έχουν την ικανότητα να ανακαλύπτουν πόσο γελοίοι είστε. Και φυσικά δεν μπορείτε να είστε τίποτε περισσότερο από γελοία πιόνια της διαπλοκής. Και επειδή είστε γελοία πιόνια της διαπλοκής γίνεστε βουλευτές, υπουργοί, πρωθυπουργοί.
Οσο πιο γελοίοι είστε τόσο πιο ψηλά στην πολιτική ιεραρχία ανεβαίνετε.Τα εγκαίνια των δρόμων με την παρουσία του περιφερόμενου πρωθυπουργού είναι νωπά στις μνήμες των οξυδερκών τηλεθεατών ψηφοφόρων. Οπως και τα διθυραμβικά πρωτοσέλιδα του ΕΘΝΟΥΣ για τον άχαστο Τσίπρα που κερδάει τον Τόμσεν.
Οι εθνικοί μας εργολάβοι παρέδωσαν έναν δρόμο κατσιαπλιάδικο σαν τα μούτρα τους και σαν τα μούτρα των κυβερνώτων μια και με αυτά τα μούτρα χειμώνα-καλοκαίρι η Ολγα Γεροβασίλη πηγαινοέρχεται στην Αρτα λέω και κλαίω.
Κάποιοι από δαύτους το απόγευμα της Δευτέρας του Πάσχα χρειάστηκε να αποκτήσουν υπομονή Survivor για να καταφέρουν να φθάσουν στον προορισμό τους.
Αλλά και που έφτασαν τι σημασία έχει, έτσι κι αλλιώς χαμένα κορμιά είναι και οι ίδιοι σαν κι αυτούς που ψηφίζουν.
Καθότι εάν οι οξυδερκείς Ελληνες ψηφοφόροι δεν ήταν χαμένα κορμιά θα είχαμε καλύτερο και εντιμότερο πολιτικό προσωπικό και όχι τα γνωστά λαμόγια της μεταπολίτευσης που δεν λέει να τελειώσει.Τέλος πάντων η Δευτέρα του Πάσχα ήταν αφιερωμένη στον Χρήστο Σπίρτζη ο οποίος βάλθηκε να συνεχίσει το ένδοξο έργο του Ακη Τσοχατζόπουλου στο Δημοσίων Εργων…

Δεν σας υποχρέωσε κανείς να κρατάτε τα προσχήματα. Στο κάτω κάτω οι Ελληνες Ολιγάρχες είναι εδώ και χρόνια αποδεκτοί από την εξίσου διεφθαρμένη Κομισιόν αλλά και από το βαθύ γερμανικό ιερατείο. Στην πιο πάνω εικόνα όλα τα λεφτά είναι η εμβληματική φιγούρα του Νίκου Νικολόπουλου που γύρευε πόσους έσπρωξε για να μπει στο κάδρο. Μιλάμε για Κολομβιανάρα των Βαλκανίων. Απαιχτη.

Οι εγχώριοι μεγαλοεργολάβοι με διευθυντή της ορχήστρας των υπερτιμολογήσεων τον Χρήστο Σπίρτζη μόνο αυτό το μουσικό έργο θα μπορούσαν να παράξουν: 7 ώρες από την Άρτα στο Αντίρριο. 7 ώρες αιχμάλωτοι στην Αιωνία Οδό (κατ΄ευφημισμόν Ιονία Οδός) με την πρώτη βροχή.

Το στραπάτσο της Δευτέρας-γράφει το liberal.gr– όπου εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα εγκλωβίστηκαν στα «στενά» της Κλόκοβας στην Ιόνια Οδό και στην Κορίνθου – Πατρών (Ολυμπία Οδός), μετέτρεψε σε φιάσκο την ιστορία επιτυχίας που λίγες ημέρες πριν παρουσίαζαν τα στελέχη της κυβέρνησης.

Η Ιόνια Οδός δεν έχει παραδοθεί ακόμη –θα δοθεί στην κυκλοφορία τον Μάιο και θα την εγκαινιάσει ο Αλέξης Τσίπρας- αλλά μόλις την Μεγάλη Τετάρτη ο Χρήστος Σπίρτζης παρέδιδε στη κυκλοφορία επιπλέον 37 χιλιόμετρα του έργου (σύνολο 96 χιλιομέτρων) μαζί με τις σήραγγες της Παλιοβούνας (Κλόκοβα) και της Καλυδώνας. Το έργο είναι ολοκληρωμένο στο μεγαλύτερο ποσοστό του καθώς υπολείπονται 10 χιλιόμετρα, αυτά που ουσιαστικά συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και «ευθύνονται» εν πολλοίς για το μεγάλο μποτιλιάρισμα.

Αντίστοιχα στην Ολυμπία Οδό μένει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο.

Τόσο στην Ολυμπία όσο και στην Ιόνια Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%. Η κυβέρνηση θα μπορούσε να περιμένει την ολοκλήρωση και του εναπομείναντος 5% πριν αρχίσει να κόβει κορδέλες.

Και κάπως έτσι ήρθε το φιάσκο. Ο αυτοκινητόδρομος της Ολυμπίας Οδού, δηλαδή Κορίνθου-Πατρών που εγκαινιάστηκε πανηγυρικά, θα ξανακλείσει προσεχώς αφού εκκρεμεί ακόμη η ολοκλήρωση ενός μεγάλου κομματιού, και συγκεκριμένα η απόσταση από το Ξυλόκαστρο μέχρι το Ρίο. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας έως τα τέλη Ιουνίου. Το κλείσιμο του δρόμου θα γίνεται κατά τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειάζεται η κυκλοφορία θα εκτρέπεται σε παράδρομους. Κι όμως στην περίπτωση της Ολυμπίας Οδού είχε ξεκαθαριστεί από την αρχή ότι δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί εννέα κρίσιμα χιλιόμετρα σε τέσσερα σημεία. Το Δερβένι, τις Καμάρες, τα Αραχωβίτικα και τον ανισόπεδο κόμβο Ρίου. Οι εργασίες σε αυτό το κομμάτι έχουν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν ως τα τέλη Αυγούστου. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι στον κόμβο του Ρίου έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα. Στον ίδιο αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς με το τοπικό δίκτυο, που σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να διανύσουν μεγάλη διαδρομή, προκειμένου να φτάσουν στην συγκεκριμένη περιοχή.

Τα μεγάλα προβλήματα παρουσιάστηκαν στην Ιόνια Οδό. Εκεί κατά την επιστροφή των εκδρομέων την περασμένη Δευτέρα η ουρά ξεπέρασε τα οκτώ χιλιόμετρα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στη νέα σήραγγα της Κλόκοβας, όπου λίγο πριν μπουν μέσα τα αυτοκίνητα, οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονται ξαφνικά μία. Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί οδηγοί να χρειάζονται δύο ώρες για να κάνουν μια διαδρομή 35 χιλιομέτρων από το Μεσολόγγι στο Αντίρριο. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε πως η Ιόνιο Οδός θα συναντά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (συν ΛΕΑ). Αλλά ακόμη να παραδοθεί στην κυκλοφορία αυτό το τμήμα των πρώτων 10 χιλιομέτρων, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να διανύουν την απόσταση μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού! Ταυτόχρονα, στον γυρισμό για την Αθήνα, οι λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονται μία, καθώς ο σχεδιασμός πέφτει πάνω στον παλαιό δρόμο. Τώρα το σχέδιο προβλέπει ότι μέχρι το τέλος Μαίου θα δοθούν τα 10 χλμ από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας, και έως το τέλος Ιουνίου, τα 27 χλμ από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι όπως και άλλα 14 χλμ από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.

Ένα μόνο έργο από τα τρία ήταν έτοιμο για παράδοση, δηλαδή η σήραγγα των Τεμπών, και το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου που εγκαινιάστηκε στις 6 Απριλίου. Δεν είναι τυχαίο ότι εκεί δεν παρουσιάστηκαν προβλήματα.

Η άρον- άρον παράδοση των οδικών αξόνων εξέθεσε την κυβέρνηση που προτίμησε για άλλη μια φορά το φαίνεσθαι παρά την ουσία, σαν άλλος Μαυρογιαλούρος.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°









πηγη