ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο Μεϊμαράκης διάλεξε το διαφημιστή της Siemens και του ΔΝΤ για τις εκλογές

wpid-wp-1441738086084.jpeg

Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης
“ Σάλος έχει προκληθεί από την επιλογή της ΝΔ – Πέφτουν οι μάσκες ”
Τον Γιώργο Φλέσσα, της εταιρείας Civitas, που είχε αναλάβει την
καμπάνια του ΔΝΤ για την «ωραιοποίηση» του μνημονίου στην Ελλάδα, αλλά
και αρκετές δουλειές για λογαριασμό της γερμανικής εταιρείας SIEMENS,
επέλεξε για την προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ, ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης.

Αναμφίβολα πρόκειται για μία σκανδαλώδη επιλογή που είναι
αποκαλυπτική του συμπλέγματος «Νέας Δημοκρατίας – δανειστών- ντόπιου
κατεστημένου».

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής και εταιρείας
πολιτικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Civitas, Γιώργος Φλέσσας
είχε κληθεί να καταθέσει,  τον Ιούνιο του 2010, στην εξεταστική επιτροπή για το σκάνδαλο της SIEMENS.

Υπενθυμίζεται ότι η Civitas είναι η εταιρεία που είχε αναλάβει ξανά
την επικοινωνιακή καμπάνια του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας από το 2004
έως το 2009.

Επίσης είχε αναλάβει την αντιμετώπιση κρίσεων για εταιρίες που
βρέθηκαν στο επίκεντρο σκανδάλων, όπως η HDW, της εμπλεκόμενης εταιρίας
με το σκάνδαλο των υποβρυχίων, της Ericson την περίοδο των υποκλοπών,
της ιδιοκτήτριας εταιρίας του Sea Diamond που ναυάγησε στη Σαντορίνη.

Ο Γ. Φλέσσας είχε καταθέσει στην Επιτροπή της Βουλής ότι η Civitas
συνεργαζόταν με τη Siemens από το 2001. Την περίοδο που είχε ξεσπάσει το
σκάνδαλο με τη SIEMENS η εν λόγω εταιρεία μοίραζε αφειδώς διαφημίσεις
στον ελληνικό Τύπου. Σύμφωνα, ωστόσο, με την κατάθεση του ίδιου στην
αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, το μοίρασμα της διαφήμισης δεν συνιστούσε
απόπειρα «εξαγοράς του Τύπου», αλλά όπως είχε υποστηρίξει, απλώς είχε
συμπέσει με την καμπάνια της εταιρίας την εποχή εκείνη για την κοινωνική
προσφορά της SIEMENS στην Ελλάδα. Το κυριότερο; Είχε αποκαλύψει ότι η
εταιρία του πρόσφατα, εκείνη την εποχή, είχε ολοκληρώσει πρότζεκτ
προκειμένου να «δημοσιοποιήσει» τα μέτρα της Τρόικας και του Διεθνούς
Νομισματικού Ταμείου.

Με λίγα λόγια η εταιρεία Civitas είχε αναλάβει την εξής δουλειά: Ένα
μέρος της επικοινωνιακής πολιτικής του ΔΝΤ από την εταιρία EURO RSCC για
να «περάσει» επικοινωνιακά στην ελληνική κοινωνία και στο πολιτικό
σύστημα την «αναγκαιότητα» της επιβολής των μέτρων που στόχευαν στην
εξαθλίωση του ελληνικού λαού. Ωστόσο ο κ. Φλέσσας είχε απαντήσει ως
εξής: «Κάνουμε απλώς monitoring, παρακολουθούμε τι λένε τα ελληνικά Μέσα
και τους το μεταφέρουμε»

Δικαίως και εύλογα, στο πλαίσιο της εξεταστικής επιτροπής, ο
βουλευτής του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης είχε παρατηρήσει «Με τα χρήματα που
αφαιρεί από τους Έλληνες εργαζόμενους η Τρόικα πληρώνει διαφημιστικές
εταιρείες για να προπαγανδίζει τα μέτρα».

Όπως είχε πει μάλιστα ο Γ. Φλέσσας ανάμεσα στις υποχρεώσεις που είχε
αναλάβει η Civitas προκειμένου να κάνει γνωστά τα μέτρα της Τρόικας ήταν
και η οργάνωση συναντήσεων με δημοσιογράφους. «Μας ζητήθηκε κάποια
στιγμή. Οι εκπρόσωποι της τρόικας θέλησαν να επικοινωνήσουν με τα Μέσα
Ενημέρωσης και μας ανατέθηκε να πάρουμε τηλέφωνα κάποιους δημοσιογράφους
να πάνε την τάδε ώρα στη Μεγάλη Βρετανία για να τους μιλήσουν» είχε
αποκαλύψει στην Επιτροπή της Βουλής ο κ. Φλέσσας. Φυσικά όλα τα
προηγούμενα χρόνια η Civitas χορηγούσε πακέτα διαφημίσεων, πολλών
χιλιάδων ευρώ, σε συγκεκριμένα ΜΜΕ.

Σήμερα, μετά τις αποκαλύψεις Ρουμελιώτη, γίνεται ακόμη πιο κατανοητός
ο ρόλος της Civitas, την εποχή της επέλασης του ΔΝΤ και του γερμανικού
πολιτικού και οικονομικού παράγοντα στην Ελλάδα.

Σήμερα λένε ότι η Civitas, προσδοκά σε παλινόρθωση της ΝΔ,
προκειμένου να επανέλθει με καλές δουλειές, μιας και τον τελευταίο καιρό
ο Γιώργος Φλέσσας και η εταιρεία του είχαν προβλήματα.

Πηγή
harryklynn.

http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/oxafies/~3/ZvR3EHFYZuM/siemens.html