-
-
Αθηνόδωρος Προύσαλης
Ιουνίου 05, 2016 By pitsiriki1 -
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Ιουνίου 05, 2016 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…5 Ιουνίου
Ιουνίου 05, 2016 By pitsiriki1 -
Μ.Θεοδωράκης: «Χρειάζεται επανάσταση στη χώρα -Θα ήθελα να πάρω ένα καλάσνικοφ και να κατέβω στις πλατείες» (vid)
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Ζορμπάς
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Φοροκαταιγίδα 30 δισ. ευρώ μέχρι τέλος του έτους -Η ατζέντα των πληρωμών
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Ακατάλληλο για «αριστερούς» του πόλου
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Το συγκλονιστικό σημείωμα που βρήκε στο εικονοστάσι του Παντελίδη ο αδελφός του
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Η φωτογραφία που από χθες ανεβάζουν στο διαδίκτυο όλοι οι Ρώσοι!
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Εφτιαξαν μπαγκέτα-γίγας 40 μέτρων στα Τρίκαλα -Εξαφανίστηκε στο λεπτό [βίντεο]
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Σεισμός 4,4 Ρίχτερ στην Κεφαλονιά – ΤΩΡΑ
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Χαρά αγνοείται
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ που μπορει να τινάξει στον αερα την συγκεντρωση των #Παραιτηθείτε
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
«Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων»;
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
«Ξεριζώστε, ηλίθιοι, ξεριζώστε».
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Oι πολιτικοί μας υπερασπίζονται μόνο τα συμφέροντα της Γερμανίας
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Οι μεγαλύτερες στιγμές του Μοχάμεντ Άλι στο ρινγκ [ΒΙΝΤΕΟ]
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Η Ελλάδα χρεοκοπεί από στιγμή σε στιγμή!
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Δεν θέλω να κλάψετε για μένα, να κλαίτε απο μένα..
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Ο Φίλης μπέρδεψε την Ολυμπιακή δάδα με την λαμπάδα
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Eξερράγη σαν βόμβα το ηλεκτρονικό τσιγάρο στα χέρια του
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
ΜΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΠΟΥ ΠΕΤΑΜΕ ΧΑΡΤΑΕΤΟ
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Σκάσε και πλήρωνε τον ΣΥΡΙΖΑ
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Σαν σήμερα: 9 χρόνια χωρίς τον Σωτήρη Μουστάκα (video)
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Ξεσπά η Έλενα Ακρίτα μετά το βίντεο – ντοκουμέντο για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ στη Νέα Δημοκρατία Παραιτηση Μητσοτάκη απο το κόμμα;
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Το συγκινητικό «αντίο» του Καρλ Λιούις στον Μοχάμεντ Αλι
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Πέθανε ο Μοχάμεντ Αλι -«Εφυγε» ο θρύλος της πυγμαχίας
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Απόψε θα “θελα να “ρθεις και να μου πεις σε θέλω
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Η Άλωση της Αθήνας από τους Οθωμανούς Τούρκους
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…4 Ιουνίου
Ιουνίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Τρελό «άδειασμα» του Μανουέλ Βαλς στον Γιάννη Πρετεντέρη
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Το φοβερό τραγούδι του Ματθαίου Γιαννούλη που δίνει την απάντηση στον Φίλη για την απαγόρευση των γονιών να αποκαλούν τα παιδιά τους Βασιλιά και πριγκίπισσα (ΒΙΝΤΕΟ)
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η νέα γκάφα Τσίπρα με τον Βαλς: «Η στάθμη του Σηκουάνα ανέβηκε 6 μέτρα πάνω από το… έδαφος»
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η ματαιόδοξη επιθυμία δεν είναι αυθεντική αλλά διαμεσολαβημένη
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Το δάκρυ της Μόνα Λίζα για τον ανόητο Εμμανουέλ Βαλς
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Πονάω βρε Ζωή…
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
ΒΙΝΤΕΟ – Ιταλός Ευρωβουλευτής ξεφτιλίζει τον Αβραμόπουλο … Πρέπει να το δείτε !!!
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Λάτσης, τρόικα, ΣΥΡΙΖΑ και πίτσες μπλε
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η απόλυτη ταπείνωση για τον Έλληνα πρωθυπουργό από το Ντάισεμπλουμ
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η ΚΑΤΟΧΗ ΕΔΡΑΙΩΝΕΤΑΙ !! Γερμανοί Εισαγγελείς στην Αθήνα να ελέγχουν τη Δικαιοσύνη για να διασφαλίσουν τα συμφέροντά τους !
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Σάλος: Τώρα πια κινδυνεύει και η Κρήτη από τους παράνομους μετανάστες
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Εχουμε χρεοκοπήσει και ζούμε τη μακαριότητα…..
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ομολογεί λέγαμε ψέματα με τον ΕΝΦΙΑ δεν μπορούσαμε να τον κόψουμε
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Δικαιοσύνη του κώλου – Ελεύθεροι χωρίς όρους οι εμπειρογνώμονες του ΤΑΙΠΕΔ -Μπράβο Ελλάδα…
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Κρέμες για τις Ρωσίδες φτιάχνουν οι καλόγεροι του Εφραίμ!
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Το συγκινητικό μήνυμα του Νικολόπουλου στο facebook για τη κόρη του
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Οργανωμένο (από τη ΜΙΤ;) σχέδιο εξέγερσης μεταναστών με στόχο τον τουρισμό και την ασφάλεια της Ελλάδας
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Πουλάτε τρέλα κουφάλες, αλλά μέχρι πότε.
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Τέσσερις νεκροί και εκατοντάδες αγνοούμενοι μετανάστες ανοικτά της Κρήτης (ανανεωμένο)
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Το παιδί είναι νεκρό και οι βασανιστές του κυκλοφορούν ελεύθεροι
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
7 offshore κλείνουν σπίτια και κόμματα
Ιουνίου 03, 2016 By pitsiriki1
-
«Γραικώσας»…
«Ταύτα δε (τα σλαυικά φύλα) ο ημέτερος εν θεία τη λήξει γενόμενος πατήρ και Ρωμαίων αυτοκράτωρ Βασίλειος των αρχαίων ηθών έπεισε μεταστήναι και γραικώσας και άρχουσι κατά τον ρωμαϊκόν τύπον υποτάξας και βαπτίσματι τιμήσας, της τε δουλείας ηλευθέρωσε των εαυτών αρχόντων και στρατεύεσθαι κατά των Ρωμαίοις πολεμούντων εθνών εξεπαίδευσεν…».
Με λίγες μόνον αράδες ο Λέων ο ΣΤ’ ο Σοφός στα «Τακτικά» στερεί από κάθε έδαφος τις θεωρίες για τον εκσλαυισμό των Ελλήνων, καθώς και για τη διακοπή της ιστορικής συνέχειας του ελληνισμού. Συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Αν
διαβάσετε προσεκτικά αυτές τις λίγες αράδες [οι οποίες με τη σειρά τους αποδεικνύουν επίσης την... ασυνέχεια(!) της ελληνικής γλώσσας], αν λοιπόν διαβάσετε αργά και προσεκτικά, θα εννοήσετε τι λέει ο Λέων ο ΣΤ’ σαν να διαβάζετε εφημερίδα.
Τι λέει λοιπόν ο κατά το προσωνύμιον Σοφός, για τους Σλαύους και τις Σκλαβηνίες που υπήρξαν στη βυζαντινή επικράτεια και τον ελλαδικό χώρο από τον 7ο έως τον 10ο αιώνα; Πρώτον ότι οι βασιλείς (η βυζαντινή διοίκηση) τους έπεισαν «των αρχαίων ηθών» να μετέχουν. Δεύτερον: «Γραικώσας» και «βαπτίσματι τιμήσας» δέχθηκε (πάντα η διοίκηση) Σλαύους αξιωματούχους να άρχουν και να άρχονται «κατά τον ρωμαϊκόν τύπον». Τρίτον (που όμως έκαναν πρώτο-πρώτο) δέχθηκαν και προσέλαβαν Σλαύους στρατιώτες και αξιωματικούς και «εξεπαίδευσαν στρατεύεσθαι κατά των Ρωμαίοις πολεμούντων εθνών» (σ.σ.: πρώτος προσέλαβε όχι φεδεράτους μόνον, αλλά τακτικούς στρατιωτικούς, Σλαύους, ο Ιουστινιανός ο Β’).
Αυτή είναι η δύναμη της Ιστορίας.
Αυτά που λέει εν προκειμένω ο Λέων και ακολούθως επιβεβαιώνουν με την έρευνά τους και επαναλαμβάνουν χιλιάδες βυζαντινολόγοι δεν αφήνουν περιθώρια ερμηνείας (δηλαδή παρερμηνείας) για το εν λόγω ζήτημα με βάση το «φαντασιακό» την πολιτική σκοπιμότητα και την κάθε είδους ιδεοληψία. Αλλά
αν αυτή είναι η δύναμη της ιστορίας, είναι μια δύναμη επικίνδυνη για όσους η γνώση της μπορεί να λειτουργήσει εναντίον τους. Συνεπώς στα ελληνικά σχολεία (και αλλού, αλλά ας μείνουμε στα ελληνικά) η Ιστορία διδάσκεται υποβαθμισμένη κατά τις ώρες διδασκαλίας, αποσπασματικά (για να μη γίνεται αντιληπτό το σώμα της, άρα και το νόημά της) και κατά τον πιο πληκτικό τρόπο. Ωστε: α) οι μαθητές να εξέρχονται απ’ το εκπαιδευτικό
σύστημα άμουσοι, και β) να γίνονται στη συνέχεια, ως πολίτες, ευεπίφοροι στην παραϊστορική προπαγάνδα, που η εκάστοτε εξουσία προκρίνει και χρησιμοποιεί (στη συγκυρία της) για να χειραγωγεί τις μάζες. Χθες με τον Φλαμεράιερ, σήμερα με τους αποδομητές-εθνομηδενιστές (για να μείνουμε στο συγκεκριμένο θέμα). Ετσι, χιλιάδες πολίτες γνωρίζουν μέσες-άκρες τι ήθελε να πει ο Φλαμεράιερ με τις 70 σελίδες του και αγνοούν τις 700.000 σελίδες που τον αντικρούουν.
Σήμερα, ο μεταμοντερνισμός, η πολιτική ορθότης, ο αυτοπροσδιορισμός και ο εθνομηδενισμός έχουν πείσει πολλούς Ελληνες (στα ΑΕΙ γίνεται πανηγύρι) ότι ο Κολοκοτρώνης, φέρ’ ειπείν, μπορεί να νόμιζε ότι ήταν τούρτα. Αν ρωτήσετε τον κ. Μπαλτά, το πολύ να διαφοροποιηθεί και να σας πει ότι ο Κολοκοτρώνης βαπτίσθηκε Ελληνας από τον Βολταίρο, ενώ ο ίδιος γνώριζε πολύ καλά ότι ήταν κολεόπτερο (ανήκον σε αυτές τις «εθνικές συλλογικότητες» που, κατά τον κ. Φίλη, έκαναν την επανάσταση του 1821).
Είναι αλήθεια ότι στον καιρό της κρίσης οι Ελληνες βρέθηκαν ορφανοί από διανοούμενους και ακαδημαϊκούς δασκάλους (μόνον ελάχιστοι Λακεδαιμόνιοι υπάρχουν και το παλεύουν) – ένα φαινόμενο που οικοδομήθηκε πολύ πριν από την κρίση. Ρωτήστε τον κ. Λιάκο, επιφανή σημιτάνθρωπο τότε, και προϊστάμενο του κ. Φίλη σήμερα.
Ολα αυτά τα χρόνια δημιουργήθηκε στην Ελλάδα ένας τύπος διανοούμενου κατά συνθήκην «αριστερού», ο οποίος με τη βυζαντινή περίπολο του Ρίτσου, που απ’ τα ποδήλατά της κατουράει τον κόσμο, έχει τη σχέση που έχει ο καλβινιστής με τις ενοχές του. Για αυτούς τους αποξηραμένους διανοούμενους η απομάγευση του κόσμου είναι προτεραιότητα, ακριβώς όπως για μια εταιρεία κατασκευής όπλων. Για αυτούς τους «λειτουργικούς» διανοουμένους ο Χριστός του κομμουνιστή ποιητή που πλησιάζει τη νύχτα στο φως απ’ το κερί των θλιμμένων, είναι εθνικολαϊκισμός. Μην πούμε για τα τσάμικα που χορεύει η Κομνηνή στα ποιήματα του Γκάτσου, γιατί θα φθάσουμε στον «Διόνυσο» του Μίκη και θα αρχίσει να ξεκοιλιάζει γάτες ο κ. Γιαν Φαμπρ για να ξανάρθουμε στα σωστά μας.
Δεν είναι παράδοξο που οι λειτουργικοί διανοούμενοι, στα χέρια των οποίων βρίσκεται εν πολλοίς και η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση (άλλη μία) σήμερα, είναι άνθρωποι το ιστορικό βάθος των οποίων το πολύ να φθάνει ως τη Γαλλική Επανάσταση. Για αυτούς η ιστορία πριν από τον Διαφωτισμό είναι μάλλον terra incognita. Φοβούνται τον πολιτισμό που δεν γνωρίζουν και τρέμουν (νομίζοντας ότι περιφρονούν) τη λαϊκή παράδοση που βασίζεται σε αυτόν τον πολιτισμό. Οσο για το λόγιο υπόβαθρο αυτής της λαϊκής παράδοσης, ο Θεός να βάλει το χέρι του! Εφόσον οι άνθρωποι του ενός βιβλίου το αγνοούν, αυτό δεν υπήρξε ποτέ, είναι νεκρό.
Αλλά αν η Ιστορία πρέπει να μην είναι τίποτε περισσότερο από «αφήγημα», άλλο τόσο και η γλώσσα πρέπει να είναι και να γίνεται ξένη για τους πολλούς, τους πληβείους, την πλέμπα. Κι έτσι το «γλωσσικό πρόβλημα» παραμένει άλυτο στην Ελλάδα, ενώ εδώ και καιρό πρόβλημα δεν είναι, ή δεν θα έπρεπε να ήταν.
Το άγος πάνω στη γλώσσα, που συστηματικώς χτίζεται από τις εκάστοτε εξαρτημένες στους Επικυρίαρχους των Δυνατών εξουσίες, το απέδωσε …εύστοχα κατ’ αυτάς ο κ. Φίλης, όταν είπε ότι «είναι παρά φύσιν» (τι αδόκιμη έκφραση!) η διδασκαλία δύο ωρών Αρχαίων και μιας ώρας Νέων στα Γυμνάσια.
Δεν θα επιχειρηματολογήσω για την αξία της αρχαίας και μέσης ελληνικής στη νέα. Η γλώσσα αυτή και μόνον εκ της αρχαιότητάς της παραπέμπει διά της μνήμης των λέξεων στη γέννηση και τη σύνθεση των εννοιών. Πλούτος ανεκτίμητος, που η εκφραστική δεινότης της δημοτικής (ή κοινής μεικτής) τον αποδεικνύει πλήρως. Τα αρχαία ελληνικά (στην Ελλάδα και πλήθος άλλων χωρών) διδάσκονται κυρίως διότι, αν δεν οργανώνουν, βοηθούν πάντως στην οργάνωση της σκέψης. Ομως
στα ελληνικά σχολεία και η αρχαία γλώσσα και τα αρχαία κείμενα, κατά το πνεύμα και το νόημά τους, διδάσκονται όπως και η ιστορία, ξηρά, αποσπασματικώς και ανούσια. Το ίδιο, σε υποκλίμακα, συμβαίνει και με τα νέα ελληνικά – ο τρόπος που συχνά αναλύονται τα κείμενα, πιθανόν θα έκανε τον ή την συγγραφέα τους να μην τα γράψει, αν τον άκουγε.
Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά κι επί τόσον καιρό; Διότι η χώρα δεν έχει εθνική στρατηγική (στην οποίαν θα μπορούσε να ενταχθεί και η εκπαιδευτική πολιτική). Ετσι, το πολιτικό σύστημα αρκείται να αντιμετωπίζει τα εκπαιδευτικά με τον πολιτικαντισμό της εκάστοτε συγκυρίας (που συνήθως ενδιαφέρεται μόνον για τη χειραγώγηση των πολιτών και την αναπαραγωγή της κυριαρχίας του).
Προς τούτο, οι λειτουργικοί διανοούμενοι που μπορούν να υπηρετούν το ίδιο την κυρία Γιαννάκου (ευχόμαστε, σιδερένια), την κ. Διαμαντοπούλου ή τον κ. Φίλη είναι οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση.
Μέσα σ’ αυτόν τον αχταρμά, ακόμα και επιμέρους σωστές προσεγγίσεις της Αριστεράς γίνονται πρόσχημα για αντιδραστικές συμπεριφορές μέρους (ενίοτε μεγάλου) της κοινωνίας. Λόγου χάριν το θέμα της προσευχής στα σχολεία. Βούτυρο (από δηλητήριο) στο ψωμί των εθνικιστών. Πρώτοι απ’ όλους οι χριστιανοί θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι ο πιστός «έχει τον ναό του Θεού μέσα του», ότι μπορεί να προσεύχεται στο σπίτι του, στις εκκλησίες, στη μέση του δρόμου, στους αγρούς και παντού αλλού, αρκεί η προσευχή του να μην καθίσταται υποχρεωτική για τους άλλους ή δημόσια τελετή (αναγκαστικώς πολιτικού χαρακτήρα). Ξεχνούν άλλωστε
οι χριστιανοί ότι οι ίδιοι κατά πρώτον υπέστησαν τους Διωγμούς, όταν αρνούνταν να αποδώσουν θρησκευτικές τιμές στον Καίσαρα και να προσευχηθούν εν Μέση Οδώ στα αγάλματά του; Τι θέλουν λοιπόν σήμερα; να είναι ο Θεός Καίσαρας και να απαιτεί κατ’ εντολήν προσευχές στα σχολεία;
Συνελόντι ειπείν: Ιστορία και γλώσσα, σε λελογισμένη ύλη στα σχολεία της μέσης εκπαίδευσης (χωρίς… ρήτρες ανωτάτης), που θα έφερναν τους μαθητές σε μια αγαπητική σχέση με τις γνώσεις και την αυτογνωσία, θα ήταν επαναστατική διαδικασία, ίσως και επαναστατική κατάσταση.
Θεσμισμένη όμως επαναστατική κατάσταση στη χώρα του Πιουριφόυ χθες και του Σόιμπλε σήμερα είναι αδύνατον (να επιτραπεί) να υπάρξει…
ΥΓ.: Κατόπιν τούτων (κι άλλων πολύ περισσότερων) είναι παράξενο που η Ιστορία του Μικρασιατικού Ελληνισμού και η Γενοκτονία των Ποντίων δεν διδάσκονται στα ελληνικά σχολεία; Οπως στο παρελθόν έτσι και τώρα, σ’ αυτό το εξαρτημένο κράτος, η διδασκαλία της Ιστορίας και της γλώσσας επαφίεται στο φιλότιμο των δασκάλων. Οι δάσκαλοι αυτοί, οι μύστες των Μουσών, είναι το «κρυφό σχολειό» της εποχής μας.