O Mπενίσης με την έγκριση του Τσίπρα σπαταλάει 2,4 εκατομμύρια ευρώ για να διαφημίσει το νερό

wpid-wp-1470138955152.jpeg

Το υπέρογκο κόστος της διαφημιστικής εκστρατείας του προγράμματος εξόφλησης λογαριασμών της ΕΥΔΑΠ καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι της εταιρείας σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ. Κι όλα αυτά ενώ έχει προηγηθεί η υπόθεση των εκβιαστών και τηλεοπτική απορία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα “γιατί να διαφημίζεται το ΝΕΡΟ;”

Παρόλα αυτά ο επικεφαλής της ΕΥΔΑΠ σπαταλάει λεφτά καθ΄υπόδειξη του Μεγάρου Μαξίμου “στα δικά μας παιδιά”.

Δεν μπορούμε να φαντασθούμε ότι ο κ. Μπενίσης χωρίς την έγκριση του Τσίπρα θα σπαταλούσε 2,4 εκατομμύρια ευρώ το 2016 για να διαφημίσει το ΝΕΡΟ.

Δείτε τις σοκαριστικές λεπτομέρειες από το ρεπορτάζ της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ που υπογράφει η Αλεξάνδρα Κασσίμη:

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει η ΔΑΚΕ-ΕΥΔΑΠ, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση της εταιρείας δεν προχώρησε σε καμιά ενέργεια, προκειμένου να εισπράξει οφειλές προς αυτήν, που ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ, αποφάσισε εν μέσω θέρους, κατά τη διάρκεια του οποίου απουσιάζει η πλειονότητα των καταναλωτών, να «τρέξει» διαφημιστική εκστρατεία για το πρόγραμμα εξόφλησης λογαριασμών. Το κόστος της εκστρατείας ανέρχεται, σύμφωνα με τη ΔΑΚΕ-ΕΥΔΑΠ, σε 850.000 ευρώ. Σημειώνεται ότι το ποσό αυτό έρχεται να προστεθεί στο 1,6 εκατ. ευρώ, που προβλέπει ήδη ο προϋπολογισμός της ΕΥΔΑΠ για συνολικές δαπάνες προβολής και διαφήμισης το 2016. Οπως επισημαίνει μάλιστα η ΔΑΚΕ-ΕΥΔΑΠ, το αντίστοιχο ποσό στον προϋπολογισμό του 2015 είχε διαμορφωθεί σε ποσό χαμηλότερο του ενός εκατ. ευρώ. Με δεδομένο ότι το ποσό που προβλέπεται για τη νέα εκστρατεία ξεπερνά –κατά πολύ– τις 150.000 πρέπει να εισαχθεί προς συζήτηση και έγκριση στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΥΔΑΠ.

«Απ’ ό,τι προκύπτει από την εισήγηση προς το διοικητικό συμβούλιο, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ Ιωάννης Μπενίσης δεν χρειάστηκε ούτε να πιεστεί, αλλά ούτε να εκβιαστεί για να δαπανήσει το παραπάνω ποσό (σ.σ. 850.000 ευρώ)», όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση των εργαζομένων.
Υπενθυμίζουν μάλιστα ότι τόσο ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας όσο και ο αρμόδιος υπουργός Χρ. Σπίρτζης είχαν καταγγείλει πριν από λίγους μήνες διαφημιστικές δαπάνες, μιλώντας για σπατάλες σημαντικών ποσών από το δημόσιο χρήμα από μια εταιρεία νερού μονοπωλιακού χαρακτήρα. Αναρωτιούνταν μάλιστα ποιος ο λόγος να δίνεις διαφήμιση και ποιον ανταγωνίζεσαι, όπως υπενθυμίζουν, στην ανακοίνωσή τους. «Αν ενδιαφέρονταν πραγματικά για τους πολίτες και αφού για μια ακόμα φορά θέλουν να δώσουν χρήματα από το ταμείο της ΕΥΔΑΠ, είναι επιβεβλημένο το παραπάνω ποσό να στηρίξει τους κοινωνικά αδύναμους – μακροχρόνια ανέργους, καθώς και τους χαμηλοσυνταξιούχους που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εξαθλίωσε κόβοντας το ΕΚΑΣ», υποστηρίζουν.


Πηγή