Ήτανε μια φορά κι έναν καιρό

0-37983900-1377247880-digea

Βρέθηκε και το δεύτερο μαύρο κουτί του μοιραίου Airbus και βρίσκεται στα χέρια του Γάλλου εισαγγελέα της Μασσαλίας, ο οποίος, αφού μελέτησε επισταμένως τα νέα στοιχεία, δύο ώρες μετά άφησε να διαρρεύσουν πληροφορίες που απλά επιβεβαιώνουν το σενάριο που ο ίδιος παρουσίασε την επομένη του ατυχήματος, και, σύμφωνα με το οποίο, ο τυφλός -και κουφός- συγκυβερνήτης του μοιραίου αεροσκάφους έπασχε από σχιζοφρενική κατάθλιψη που τον οδήγησε στο να ρίξει το αεροσκάφος στις πλαγιές των Γαλλικών Άλπεων.

Σύμφωνα με τα καινούργια στοιχεία, ακούγεται καθαρά ο ήχος από την μηχανή του κλαρκ με το οποίο ο κυβερνήτης του μοιραίου αεροσκάφους προσπαθούσε να σπάσει την πόρτα του πιλοτηρίου.

Εκτός από την ανάσα του συγκυβερνήτη, ακούγονται καθαρά και οι ήχοι της καρδιάς του.

Επιστήμονες –τεχνικοί σύμβουλοι του Γάλλου εισαγγελέα της Μασσαλίας– συμπεραίνουν από την ακρόαση της καρδιάς του συγκυβερνήτη πως ήταν ήρεμος, δεν αντιμετώπιζε κάποιο σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα και έχαιρε εξαιρετικής υγείας ακριβώς λίγα λεπτά πριν πεθάνει.

Κάποιοι άλλοι περίεργοι και ακανόνιστοι ήχοι, που ακούγονταν επίσης, αποδίδονται από τους ειδικούς σε πιθανό γαστρεντερολογικό πρόβλημα του συγκυβερνήτη.

Ο επικεφαλής των ερευνών δήλωσε ότι κανονικά θα περίμενε ο συγκυβερνήτης να είχε υποβληθεί σε ενδοσκοπικό έλεγχο του πεπτικού του συστήματος τουλάχιστον από τα μέσα του προηγούμενου έτους.

Το γεγονός ότι ο κυβερνήτης δεν είχε υποβληθεί στον απαιτούμενο έλεγχο σε συνδυασμό με την ανεύρεση μιας σακουλίτσας που περιείχε καραμέλες O-MAMY στο σπίτι του εκλιπόντος γεννά πολλές απορίες.

Τα καινούργια δεδομένα ερμηνεύουν επαρκώς το γεγονός ότι ο σχιζοφρενής πιλότος με το airbus δεν έστειλε απευθείας το αεροπλάνο στα τάρταρα αλλά κατέβαινε σταδιακά μέχρι που συγκρούστηκε στις απόκρημνες πλαγιές των Άλπεων.

Ο Γάλλος εισαγγελέας θεωρεί ότι πρόκειται για συνειδητή προσπάθεια του αυτόχειρα να κρύψει την παραφροσύνη του για λόγους υστεροφημίας!

Αποκαλύπτεται, επίσης, ότι στιγμές πριν το αεροσκάφος συντριβεί, ο μέχρι εκείνη την στιγμή σιωπηλός συγκυβερνήτης ψιθύρισε χαμηλόφωνα λίγες λέξεις.

Διακρίνεται λοιπόν καθαρά πίσω από τους ήχους του κομπρεσέρ, με το οποίο ο κυβερνήτης προσπαθούσε να μπει στο πιλοτήριο, η φωνή του αυτόχειρα να λέει πως «δεν υπάρχει καμία ευθύνη για την Germawings και την Lufthansa» και πως «τα Airbus είναι και γαμώ τα αεροπλάνα και δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στην λειτουργία τους».

Το γεγονός, τέλος, ότι η Airbus SAS είναι μια γαλλική -τώρα πια μια ευρωπαϊκή- εταιρία με συνολικό τζίρο 33 δις ευρώ το 2011 και εργοστάσια παραγωγής αεροσκαφών στην Τουλούζη της Γαλλίας, στο Αμβούργο της Γερμανίας, στην Σεβίλλη της Ισπανίας καθώς και στην Τιαντσίν της Κίνας, φαίνεται πως δεν έχει την παραμικρή σχέση με την τηλεοπτική συγκάλυψη –συγγνώμη με την κάλυψη ήθελα να πω– του τραγικού αεροπορικού δυστυχήματος.

Φιλιά πολλά από την Εσπερία

Ηλίας

(Αγαπητέ Ηλία, σας ψεκάζουν κι εσάς εκεί στην Βρετανία; Εγώ δεν είμαι καχύποπτος σαν κι εσένα, οπότε θα πιστέψω τον Γάλλο εισαγγελέα και τα ΜΜΕ. Γιατί να πουν ψέματα; Μήπως παίζονται δισεκατομμύρια ευρώ; Τους καημένους τους επιβάτες. Αυτή η ιστορία επιβεβαιώνει για μια ακόμα φορά πόσο αναλώσιμοι είμαστε. Και πόσο χάπατα. Να είσαι καλά, Ηλία.)

Ήτανε μια φορά κι έναν καιρό