Δικαίωμα στον αξιοπρεπή θάνατο

wpid-wp-1449163415522.jpeg

Μίλαγα με φίλο ομοφυλόφιλο και οροθετικό και διαφωνούσα, πως ρατσισμό βιώνουμε πλέον όλοι οι Έλληνες και πως προσφυγές στο τόπο μας είμαστε και για όνομα του Θεού, τι γκρινιάζει!

Του έλεγα ότι φακελάκι δίνουμε όλοι για να μας χειρουργήσουν και όχι μόνο αυτός. Ότι ποια περιθωριοποίηση έχει που δουλεύει σε τέσσερα συστηματικά μέσα μαζικής επικοινωνίας, έλεος δηλαδή!

Και μετά πέφτω πάνω σε δημοσίευμα στο facebook ανθρώπου νέου σχετικά σε ηλικία, αν μη τι άλλο σίγουρα νεοτέρου μου, σε ένα παραλήρημα ομοφοβίας και ανθρωποφοβίας. Σκέφτομαι ότι, αν εγώ κινούμαι και συναναστρέφομαι ένα κύκλο ανθρώπων της δημοσιογραφίας, της τέχνης, της τηλεόρασης και νομίζω πως είναι αδιανόητο να ξεχωρίζουμε ανθρώπους απ το χρώμα του δέρματος, τη θρησκεία, την καταγωγή, τα κιλά, την ασθένεια και φυσικά το πως ερωτεύεται, αγαπά ή ηδονίζεται, εκεί έξω έχει πολλούς Φαήλλους Κρανιδιώτες και αυτοί είναι ανίκητοι!

Είναι ανίκητοι οι Φαήλλοι γιατί δε συζητάνε, φωνάζουν συνθήματα. Βρίζουν. Προσβάλλουν μνήμες και ανθρώπους. Χουλιγκανίζουν! Και όλο αυτό αυτάρεσκα το διαφημίζουν ως τεστερονούχα μαγκιά. Φυσικά και έχουν δίκιο σ όλα! Τα ξέρουν άλλωστε κι όλα! Ο συγκεκριμένος πολιτικός σωτήρας μας κι αυτός έγραψε λοιπόν:  «Μεγάλος ηθοποιός ο Χατζησάββας. Τον έχω δει στο θέατρο κι όποτε έβλεπα στην τηλεόραση πως συμμετέχει σε σειρά, ήταν κίνητρο για να τη δω. Τώρα γιατί να φάμε στη μάπα την αξύριστη «χήρα» του; Άμα ο εκλιπών ήθελε να μιλήσει για όλα αυτά, θα το είχε κάνει». Τι να εξηγήσεις τώρα; Ότι τσάμπα το έδωσε το εισιτήριο γιατί τίποτα δε κατάλαβε; Πως ο Χατζησάββας με τις επιλογές του ειδικά στο θέατρο όχι μόνο μιλούσε, αλλά βροντοφώναζε «όλα αυτά» περί σύμφωνου συμβίωσης. Η αξύριστη «χήρα» είναι ο επί 18 χρόνια σύντροφος του ηθοποιού, που δεν του έδιναν τη σωρό του να την ετοιμάσει για το τελευταίο ταξίδι. Και μπροστά σ αυτό το γεγονός ο κάθε κυρ Φαήλλος δε συγκινείται, δεν νιώθει ανθρωπιά, δεν ταυτίζεται με τον πόνο του οριστικού αποχωρισμού, δεν μπορεί να διανοηθεί την αγάπη για έναν άλλο άνθρωπο, αλλά προσβάλλει κιόλας με «κράξιμο» καφενέ και κερκίδας φανατικών γήπεδο εκείνον που μπορεί να νιώθει. Χρήστες του facebook απαντάνε τι είναι αυτά που λέει! Τσαντίζεται.

«… Έχει πλάκα όπως χοροπηδάτε και κουνάτε την γροθίτσα σας. Το χω δει και στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο με τους ομοίους σας με τα τέσσερα χέρια…» σημειώνει συνεχίζοντας τις αγοραίες προσβολές, μιας και μαζί του θεωρεί πως διαφωνούν μόνο οι μαϊμούδες.

Η συζήτηση συνεχίζεται και ο κύριος Κρανιδιώτης γράφει με ακράδαντη επιχειρηματολογία πως: «Υποθέτω πως αν είχε πεθάνει γερομπαμπαλής καναλάρχης ή ηθοποιός, πολιτικός κλπ και σχολίαζα καυστικά την νεότερη ερωμένη του για τις δηλώσεις της, δεν θα έτρεχε καστανό. Έχουμε όμως ιερές αγελάδες». Φυσικά και θα έτρεχε και καστανό και μύγδαλο και καρύδι και νεράτζι ακόμα ακόμα και γενικώς καρποί. Διότι αν μη τι άλλο μπροστά στον θάνατο σκάμε… Αν μη άλλο σεβόμαστε το νεκρό, το τέλος, την οδύνη. Και της νεαρής ερωμένης. Και στο κάτω κάτω έχει υπόψιν του, ο δίκαιος κυρ Κρανιδιώτης, αν είχε, πόσο και σε τι ένταση συναίσθημα και η νεαρή ερωμένη;

Οι άνθρωποι πως αγάπανε κατ” αυτόν; Με τις ταυτότητες τους και τις ημερομηνίες γέννησης και τη δήλωση φύλο;

Η επιχειρηματολογία της κερκίδας φανατικών συνεχίζεται δε με βρισιές και ξερολίασης, με υποτίμηση μπορώ να σου πω της νοημοσύνης, όλης της ανθρωπότητας. «Όποτε πετυχαίνεται την πολιτική ορθότητα, να μην ξεχνάτε ποτέ να σκουπίσετε τα παπούτσια σας πάνω στα μούτρα της.

Κάνεις σκληρή κριτική σε gay ή διαφωνείς με μαλακιές που λένε ή κάνουν, είσαι «ομοφοβικός». Άμα δε το gay συμπίπτει με αριστεριλικι, σύμφωνα συμβίωσης, κλπ, τότε μιλάμε για τα Άγια των Αγίων να “ούμ’. Με gay επιτρέπεται να διαφωνούμε μόνο για το αν μας αρέσει πχ ο τραχανάς. Άπαξ και διαφωνείς με άλλες συμπεριφορές ή την μοδερνα πολιτική ατζέντα τους, τότε αρχίζουν οι τσιρίδες κι οι ταμπέλες. Στα μέζεα μας. Ένας σοβαρός άνθρωπος, μεγάλος καλλιτέχνης, επιλεγεί επί σχεδόν 70 χρόνια που έζησε, να κρατάει την προσωπική του ζωή και τις ερωτικές επιλογές του μακριά από τα μάτια του κόσμου. Προφανώς έτσι γούσταρε, ήταν επιλογή του. Και τώρα τον βγάζουν λεζάντα. Βρες το λάθος».

Να πεις πως ο άνθρωπος που έφυγε δεν έκρυψε πότε τη σχέση του αλλά και την ερωτική του επιλογή και πως ουδείς του έβαλε λεζάντα, πόσο περισσότερο ο για 18 χρόνια σύντροφος του και πάλι στα μέζεα του θα το γράψει ο κυρ Κρανιδιώτης που προφανώς τα χει για διαφήμιση!

Και τα μέζεα του γίνονται ένα με τις αντιλήψεις του περί αριστεράς, κοινωνικής δικαιοσύνης και άλλων δύσκολων εννοιών για ανθρώπους που μελετούν, συνομιλούν και προτείνουν συνομιλίες κατά αποκλειστικότητα με τα μέζεα τους. Και προφανώς ναι!

Ας περιοριστεί στο να μας μιλήσει για τον τραχανά ο κυρ Κρανιδιώτης και αν προτίμα τον σεμιγδαλένιο ή τον σταρένιο, τον γλυκό ή τον ξυνό. Και επειδή έχουμε συνταγούλες, ας μη μας πει ξανά για τα μέζεα του, γιατί θα φάμε τώρα και όσο να ναι αναγουλιάζουμε με τις κορνίζες που τους κάνει!

image

http://kourdistoportocali.com/post/48571