Aπέναντι στα “τανκς” Τσίπρα-Καμμένου οι εργαζόμενοι του Mega

wpid-wp-1468843744081.jpeg

Ετοιμοι να σταθούν απέναντι στα “τανκς” Τσίπρα-Καμμένου οι εργαζόμενοι του Mega. Για την κοινή γνώμη η κυβέρνηση μοιάζει να θέλει να δώσει τις άδειες από την Σκύλα στη Χάρυβδη (με την προυπόθεση ότι η Χάρυβδη θα είναι οι “δικοί της” καναλάρχες) ενώ προσποιείται δήθεν κάθαρση και διαύγεια. Απ΄όπου και να πιάσεις τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες αναδύει μπόχα όπως μπόχα αναδύει και το κράτος με τους θεσμούς του στο σύνολό του.

To πόσο βρωμάει η υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών αποκαλύπτεται από την κοπιώδη προσπάθεια τόσο του υπ. Επικρατείας Νίκου Παππά να υποστηρίξει μιλώντας στη Βουλή ότι μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό όσοι δεν έχουν καταδικασθεί τελεσίδικα και από την συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στον Παπαχελά ο οποίος δήλωσε ότι δεν τον ενδιαφέρει ποιοι θα πάρουν τις άδειες αρκεί να έχουν φορολογική ενημερώτητα. Το μόνο που δεν δήλωσαν αμφότεροι είναι ότι μπορούν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό και οι Ιταλοί Τότο Ριίνα. Ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες όπως τον περιέγραψαν οι Τσίπρας-Παππάς μοιάζει να είναι διαγωνισμός για τον λιγότερο βαρυποινίτη και όχι για το ποιος θα έχει στο έλεός του δημόσιες συχνότητες και κατά πόσο θα μπορεί να εγγυηθεί την ποιότητα του προγράμματος και της ενημέρωσης που θα παρουσιάζει το κανάλι του.

Πιο προφανή κριτήρια εντιμότητας προυποθέτει η πρόσληψη πορτιέρη σε club με συνοδούς πολυτελείας παρά η συμμετοχή στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες. Η υπόθεση βρωμάει τόσο πολύ που αναγκάστηκε και ο Καμμένος να διαφοροποιηθεί για τον έναν εκ των υποψηφίων λες και οι υπόλοιποι είναι όλοι παρθένες. Κατά τη γνώμη μας ΝΑΙ θα έπρεπε οι δημόσιες συχνότητες να περάσουν σε χέρια επιχειρηματιών που ξεχωρίζουν για το επιχειρηματικό τους ήθος μια και θα κρατάνε στα χέρια τους ένα κομμάτι της ενημέρωσης.

Και υπάρχει και ένα άλλο τεράστιο ζήτημα: Οι κρατικές διαφημίσεις και οι διαφημίσεις των media shops. Πως θα μοιράζεται η πίτα των 250 εκατομμύριων ευρώ στην Κολομβία των Βαλκανίων. Για να δείτε πόσο ξεφτίλα είναι το κράτος κι ενώ έχει προηγηθεί η υπόθεση των Εκβιαστών, η ΕΥΔΑΠ (για την οποία ο πρωθυπουργός μιλώντας στον Χατζηνικολάου δήλωσε πως δεν υπάρχει κανείς λόγος να διαφημίζει το νεράκι) εξακολουθεί να δίνει-μέσα στο 2016-διαφημίσεις.

Μάλιστα όπως και το ΚΕΕΛΠΝΟ (κι αυτό συνεχίζει το ίδιο βιολί;) η ΕΥΔΑΠ έδινε και σε μεμονωμένους δημοσιογράφους χιλιάδες ευρώ. Προφανώς η κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου αποκαλύπτει να σκάνδαλα με την κρατική διαφήμιση για να συνεχίζει το ίδιο βιολί.

Να κάνει ένα κόπο ο Τσίπρας να πάρει τηλέφωνο τον Πρόεδρο της ΕΥΔΑΠ να τον ρωτήσει γιατί εξακολουθεί να διαφημίζει το ΝΕΡΟ που αποτελεί το 70% του ανθρωπίνου σώματος άσε που η ΕΥΔΑΠ δεν έχει ανταγωνισμό.

Μέσα σ΄αυτό το περιβάλλον με αυτόν τον σκοτεινό ρόλο των κρατικών οργανισμών πάει να δώσει τηλεοπτικές άδειες η κυβέρνηση;

Και με τους εργαζόμενους του Mega οι οποίοι τα τελευταία 24ωρα παρότι είναι απλήρωτοι έδωσαν πετυχημένες εξετάσεις τηλεθέσης (όπως και οι συνάδελφοί τους στον ΣΚΑΙ) τι θα γίνει;

Αυτοί οι άνθρωποι που τους επιβράβευσε το κοινό ακόμη και με το κανάλι στα πρόθυρα διάλυσης τι θα πρέπει να κάνουν;

Να σταθούν γυμνοί μπροστά στα “τανκς” των Τσίπρα-Καμμένου οι οποίοι για κάποιο μυστήριο λόγο διαλέγουν να δώσουν τις άδειες βάζοντας το χέρι τους για να τραβήξουν τον κλήρο που βρίσκεται μέσα στο λάκο με τις οχιές.

Οταν η υπόθεση των ΜΜΕ αναδύει μπόχα από παντού για ποιο λόγο τόση πρεμούρα;

Οταν υπάρχουν τόσο προκλητικές-ας τις πούμε-στρεβλώσεις όπως στην περίπτωση της ΕΥΔΑΠ σε ποιο σκοτεινό τοπίο πάτε να δώσετε τις τηλεοπτικές άδειες και σε ποιους;


Πηγή