Θα πάω στη Φλωρεντία με τον Ταρζάν

wpid-wp-1468389299202.jpeg

Οι τέσσερις άδειες της τηλεόρασης είναι τρεις, οι εξής δύο, ο κ. Παππάς.

Και τέλος πάντων ας μην είμεθα ανθενωτικοί κι εριστικοί, ας είμεθα ενωτικοί και πράοι. Στο πνεύμα της Ιεράς Συνόδου της Φλωρεντίας. Προσωπικώς αντιλαμβάνομαι τον αγώνα του κ. Παππά κατά του συστήματος. Δεν μπορείς να μεταμορφώσεις τον καπιταλισμό σε μια μέρα, μπορεί όμως εκείνος.

Εκτός κι αν είσαι βράχος! Διότι η δική μας διαπλοκή είναι καλύτερη απ’ τη δική τους. Εκτός από τον γάτο Ιμαλαΐων, όλες οι υπόλοιπες στρίγγλες έγιναν αρνάκια.

Βεβαίως, με προβληματίζουν κάπως οι ενστάσεις του κ. Πάνου Καμμένου: ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς. Σωστόν! αλλά δεν λέει Παππάς, λέει παπάς. Και Παππάς έφα

ότι, αν εργολάβος Ακτωρ είναι εναντίον μας, κακός εργολάβος. Αν εργολάβος Ακτωρ είναι πλέον υπέρ μας, καλός εργολάβος. (Σύνοδος της Φλωρεντίας, κεφ.: Καθαρές Κουβέντες, § μία και τελεία.)

Επίσης, δεν καταλαβαίνω τις ενστάσεις για τον κ. Καλογρίτσα ως πρόσωπο. Θέλουμε, δηλαδή, πάντα να πέφτουμε σε ξένα χέρια; Με τον κ. Καλογρίτσα γνωριζόμαστε, μάλλον του έχει δώσει έργα ο πονεμένος κ. Σπίρτζης, μάλλον έχει απορροφήσει την εταιρεία Τοξότης του Τσίπρα πατρός, γιατί να μην έχει και μια τηλεόραση. Και μια εφημερίδα. Εις τι διίστανται όλα αυτά, άλλωστε έχει και γνωριμίες – γνωρίζει το μισό ΠΑΣΟΚ, ενώ εμείς έχουμε φέρει στο κόλπο μόνον το άλλο μισό – ως πότε θα κάνουμε μισές δουλειές;

Η πληροφόρηση είναι δικαίωμα του ελληνικού λαού, αν ο κ. Μαρινάκης έχει τα λεφτά για να εγγυηθεί κάτι τέτοιο, ποιοι είμεθα εμείς για να του το αρνηθούμε; η «Εφημερίδα των Συντακτών»; Αυτή είναι μια συνεταιριστική εφημερίδα που μας υποστηρίζει (πλην ολίγων κακομαθημένων) εξ ιδεολογίας. Οι καπιταλιστές όμως δεν έχουν ιδεολογία, είναι αυτό λόγος για να τους εξαιρέσουμε από την εθνική προσπάθεια να κάνουμε όλοι ό,τι μας λέει η Τρόικα; Πρέπει να το

καταλάβουμε: κακός Στουρνάρας είναι ο δικός τους Στουρνάρας, καλός Στουρνάρας είναι ο δικός μας Στουρνάρας! Τι δεν καταλαβαίνετε; (Σύνοδος της Φλωρεντίας, κεφ: Πού έκανε λάθος ο Μαρξ με τα μνημόνια, § μία και ένα άρθρο.) «Ενας αγώνας κρίνεται στο 90’», που λέει και ο Τσίπρας, «εκτός κι αν πάει στην παράταση», που λέει και ο κ. Σάντος – όλα είναι θέμα χρόνου (και δόσεων), τίποτα δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη, όπως

αποδεικνύει και η εκ νέου αναβολή της δίκης της Siemens, επ’ αόριστον.

Ομως, μην κωλώνετε, θα φτιάξουν τα πράγματα. Αν μπούμε σε προεκλογική περίοδο, θα επιστραφεί το ΕΚΑΣ (σας το ξαναπαίρνουμε μετά), θα αναβληθούν οι επόμενες περικοπές μισθών και συντάξεων και αντί για μισθούς Μολδοβλαχίας θα αποκτήσουμε μισθούς Τρανσυλβανίας. Μη

φοβάσθε, όλα θα πάνε καλά, ακόμα και ο Αδωνις, αν ήταν δικός μας θα ήταν ένας καλός Αδωνις, όπως η κυρία Τζάκρη, ο κ. Ολάντ, το Τρύφων, ο κ. Σαγιάς και ο κ. Μπαρόζο – βεβαίως! Κι ο «πρόθυμος» (για εισβολές και μακελειά) κ. Μπαρόζο, δικός μας είναι, μαοϊκός ήταν στα νιάτα του, όπως ο κ. Τσουκάτος, ο κ. Πανταγιάς, η κυρία Τασούλα, ο κ. Τατούλης και τόσοι άλλοι που ομογενοποίησαν τη ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ, με τον ΣΥΡΙΖΑ, με το Ποτάμι κι άλλους. Δεν καταλαβαίνω τον

κακό χαμό που γίνεται με τον κ. Μπαρόζο καθ’ οδόν προς την Goldman Sachs – εδώ ο κ. Γκορμπατσώφ μοίραζε πίτσες. Αλλωστε η δική μας Goldman Sachs, η δική μας Ντόιτσε Μπανκ, ο δικός μας Ρέντσι είναι μια καλή Goldman Sachs, μια καλή Ντόιτσε Μπανκ και ένας καλός Ρέντσι. Εξάλλου, αν σκάσουν οι ιταλικές τράπεζες, πάνω στο κεφάλι μας θα σκάσουν! – όλοι μια μεγάλη οικογένεια είμαστε. Αλλοι δεν τρώνε κι άλλους μας τρώνε. (Σύνοδος της Φλωρεντίας: Περί Ανάστασης της Οικονομίας, § Παν-παν, άρθρο Γιαβόλ.)

Για παράδειγμα, αν οι Γερμανοί εξαγοράσουν τον «Μαρινόπουλο», θα έχει εξαλειφθεί μια ακόμα «παθογένεια του ελληνικού καπιταλιστικού συστήματος», όπως είπε ο κ. Στουρνάρας ότι ήταν ο «Μαρινόπουλος» (όχι στη Σύνοδο της Φλωρεντίας, αλλά στη Βουλή των Ελλήνων). Για αυτό σας λέω, όλοι δικοί μας είμαστε, ακόμα και ο Καρανίκας! – μαθαίνω ότι φεύγει

μετανάστης, εις ένδειξιν συμπαράστασης στα Ελληνάκια που μεταναστεύουν στην ξένη κυνηγημένα από τη φτώχεια, όπως έφυγε ο Χρυσολωράς (Σύνοδος της Φλωρεντίας) κυνηγημένος απ’ τους Οθωμανούς (πράγμα ιστορικώς ανεξήγητο, διότι οι Οθωμανοί ήταν καλοί τύποι, πολυπολιτισμικοί, τους οποίους επίσης για ανεξήγητους λόγους έσφαξαν οι Ελληνες στη Ντρομπολιτσά) – οι οποίοι Ελληνες, Ελληνες δεν ήταν, αλλά απλώς μια επινόηση του Διαφωτισμού. Ατιμο

πράγμα ο Διαφωτισμός, μας έβαλε και σφάζαμε αθώους Οθωμανούς στη Ντρομπολιτσά, επειδή νομίζαμε ότι είμαστε Ελληνες. (Για τη λύση αυτού του μυστηρίου εργάζεται πυρετωδώς η κυρία Σία Αναγνωστοπούλου προτείνοντας την κατάργηση των αρχαίων ελληνικών που λαθροβιούν μέσα στα νέα ελληνικά.) Γκέγκε; όπως

έλεγε και ο Θουκυδίδης (στη Σύνοδο της Φλωρεντίας)…


http://www.enikos.gr