AΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ… ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΙΑΣ ΠΟΡΣΕ! ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! – ΕΓΚΛΗΜΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΣΥΝΘΗΚΕΣ…

vakakis-porche

Τα ελαστικά της μοιραίας Porsche του νεαρού Βακάκη, εκτός από ακατάλληλα για μεγάλες ταχύτητες και παλαιωμένα, έχει και εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις…

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, τα χειμερινά ελαστικά της 911 Turbo νεαρού Βακάκη είναι “made in Finland” (κατασκευασμένα στην Φιλανδία). Είναι μάρκας Nokian η οποία έχει εκκρεμής δικαστικές υποθέσεις στη Φιλανδία, για εξαπάτηση των καταναλωτών αλλά και Δημοσιογράφων.
Spy-Shots of Cars

Σύμφωνα με παλαιότερη ανάρτηση του newsauto.gr, επικαλούμενο δημοσίευση της εφημερίδας “Aamulehti”, η Φιλανδική εταιρεία την περίοδο 2010-2013 κατασκεύαζε τα ίδια ελαστικά για όλη την Ευρώπη. Χρησιμοποιούσε δηλαδή τα ίδια μίγματα υλικών, αλλάζοντας μόνο την ονομασία του ελαστικού.

Παρότι οι ανάγκες τις Βόρειας Ευρώπης είναι διαφορετικές, -μεγαλύτερες απαιτήσεις λόγω καιρικών συνθηκών- η εταιρεία πουλούσε τα ίδια λάστιχα Βόρεια και Νότια αλλάζοντας όνομα και βέβαια την τιμή, η οποία ήταν πολύ υψηλότερη στη Βόρεια Ευρώπη με αυτή που πλήρωναν οι καταναλωτές στη Νότια Ευρώπη. Και αυτό για το ίδιο λάστιχο…

nokian-tyres-scandal-750x719

Χειμερινά ελαστικά: Έγκλημα η χρήση τους σε νορμάλ συνθήκες

Πληροφορίες που δημοσιοποιήθηκαν αναφέρουν ότι η μοιραία Porsche διέθετε χειμερινά ελαστικά ηλικίας 11 ετών. Αλήθεια πώς μεταφράζεται κάτι τέτοιο;

Τα χειμερινά ελαστικά, που φέρουν κωδικό M+S (Mud and Snow), είναι κατασκευασμένα ώστε να προσφέρουν κράτημα σε συγκεκριμένες συνθήκες. Η γόμωσή τους αποτελείται από διαφορετικό υλικό ώστε να εμφανίζουν πρόσφυση σε θερμοκρασίες χαμηλότερες των 7 βαθμών Κελσίου. Δηλαδή, εκεί που ένα συμβατικό ελαστικό «σκληραίνει» και δεν αποδίδει.

Παράλληλα, διαθέτουν και διαφορετική χάραξη πέλματος ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται σε χιόνι, πάγο ή λάσπη. Σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνουν οι κατασκευαστές τα χειμερινά ελαστικά έχουν χαμηλότερους δείκτες ταχύτητας σε σύγκριση με αντίστοιχα θερινά λάστιχα. Ακόμα και σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων συστήνεται να μην υπερβαίνουν το όριο των 250 km/h όταν εξοπλίζονται με χειμερινά ελαστικά.

Έτσι, σε αντίθεση με τα παραπάνω, τα χειμερινά ελαστικά δεν προορίζονται για γρήγορη οδήγηση και σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών (την ημέρα του ατυχήματος η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 17 βαθμούς) η ειδική γόμωση τους σχεδόν παραμορφώνεται παρουσιάζοντας απώλεια πρόσφυσης.

Φυσικά, είτε μιλάμε για χειμερινά είτε για θερινά, ένα ελαστικό ηλικίας 10 ετών είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Ειδικά σε υψηλές ταχύτητες όπου η θερμοκρασία ανεβαίνει, είναι πολύ πιθανό να αποκολληθούν κομμάτια από πέλμα και να σκάσει το λάστιχο εκ κινήσει. Έτσι, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες που όλοι είδαμε μιλάμε για μια εγκληματική αμέλεια που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο τραγικό συμβάν.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ GOOGLE ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°






ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

newsauto.gr