Για κάτσε καλά βρε Φίλη!

wpid-wp-1463300873612.jpeg

image

Για ποιες ίσες ευκαιρίες μιλάς όταν θέτεις όρο για εγγραφή των παιδιών στα ολοήμερα 6/θ και πάνω δημοτικά σχολεία να εργάζονται και οι δύο γονείς εν μέσω μαύρης εργασίας και ποσοστού ανεργίας 24,2%, ενώ για το ολιγοθέσια δεν υπάρχει καμία τέτοια προϋπόθεση;

Καταργώντας την πρωινή ζώνη τι ίσες ευκαιρίες δίνεις στα παιδιά των μεροκαματιάρηδων, ιδίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, που θα πρέπει να αφήσουν τα παιδιά στα σχολεία πριν τις 8.00 π.μ. για να είναι έγκαιρα στην εργασία τους;

Επιπλέον, τα μεταφερόμενα παιδιά στα χωριά της πατρίδας μας που ξυπνάνε από τα άγρια χαράματα για προλάβουν το λεωφορείο, έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι ώρα φτάνουν στα σχολεία τους;

Αλλά που να το καταλάβεις, αφού ποτέ σου δεν έχεις ξυπνήσει από τις 5.30 π.μ ή τις 6.00 π.μ μέσα στο καταχείμωνο, ξεροσταλιάζοντας στην στάση σαν πιτσιρίκι για να φτάσεις στον προορισμό σου μετά από καμιά ώρα διαδρομή.

Σκέφτηκες ότι η πρωινή ζώνη αποτελεί γι” αυτά τα παιδιά μια ζεστή αγκαλιά πριν το χτύπημα του κουδουνιού; Κατά τα άλλα αριστερή κυβέρνηση ίσων ευκαιριών και κοινωνικής δικαιοσύνης.

Με τους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα δασκάλους, καταργώντας τον υπεύθυνο δάσκαλο ολοημέρου και τις ώρες από μια σειρά μαθημάτων, έχεις σκεφτεί τι ακριβώς θα κάνουν τον Σεπτέμβρη; Που θα τους στείλεις στα όμορα σχολεία, στους όμορους νομούς ή στα γκουλάχ της Σιβηρίας;

Και κάτι άλλο, αφού είσαι τόσο πονόψυχος και τήρησες στο έπακρο τα παιδαγωγικά κριτήρια για τις μικρές ιδιαίτερα τάξεις, σε ποια παιδαγωγική επιστημονική άποψη στηρίζεται η θέση σου για τη διατήρηση των ωρών στα εικαστικά στο ακέραιο, ενώ μείωσες τις ώρες στις Τ.Π.Ε, τη μουσική, τη θεατρική αγωγή και τη φυσική αγωγή;

Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Πες το βρε έρμε ξεκάθαρα ότι αυτό γίνεται για να μην προσλάβεις κανένα αναπληρωτή την επόμενη σχολική χρονιά, αφού κατασπατάλησες τους διαθέσιμους πόρους μέχρι το 2020, τη φετινή χρονιά, και παράλληλα να τηρήσεις μνημονιακές δεσμεύσεις για χαμηλές δαπάνες στην εκπαίδευση των ελληνόπουλων.

Κρίμα….πραγματικά. Αντί να διορθωθούν οι παθογένειες των διευρυμένων ολοήμερων δημοτικών σχολείων βελτιώνοντάς τα και επεκτείνοντάς τα σε όλη την επικράτεια για την παροχή πραγματικά ίσων ευκαιριών μιας αναβαθμισμένης εκπαίδευσης για τα παιδιά της ελληνικής επαρχίας και των αστικών κέντρων, δυστυχώς καταβαραθρώνεται το πολυτιμότερο δημόσιο αγαθό, αυτό της παιδείας.

image

http://teleytaiaexodos.blogspot.com