-
-
Αν δε φαντάζεσαι φωτιές με κάρβουνα μην παίζεις…
Σεπτεμβρίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Σεπτεμβρίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…4 Σεπτεμβρίου
Σεπτεμβρίου 04, 2016 By pitsiriki1 -
Πήρε φωτιά ο αχυρώνας
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
ΣΚΑΝΕ ΒΟΜΒΕΣ.. κάνουν πίσω οι καναλάρχες που πλήρωσαν πανάκριβα τις άδειες και προκαλούν πανικό στο Μαξίμου
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η ΟΛΓΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ! Τοποθετήθηκε το άγαλμα της στην Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ .. Η συνάντηση με τους νέους καναλάρχες θα γίνει στην πόλη Koρλεόνε
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η Έλλη Λαμπέτη διαβάζει Καβάφη
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΣΠΑΣΑΝ ΚΑΜΜΕΝΟΣ – ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ! Όλο το παρασκήνιο
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Άρθρο φωτιά του Μιχάλη Ιγνατίου.. Στην φυλακή λεβέντες μου σας βλέπω
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
«Tέλος στο τρίγωνο της διαπλοκής»…
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
«ΠΑΛΙΟ ΠΟΥΣΤΡΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ»
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Παραιτείται της «άδειας» ο ΑΝΤ 1; Πάει στον πρώτο επιλαχόντα, τον Ιβάν Σαββίδη;
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Στο φως η φιλική κουβεντούλα του καναλάρχη Καλογρίτσα με τον βαρυποινίτη Βλαστό
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Διάλογοι-πυρηνική βόμβα στα χέρια καναλάρχη ανατινάζουν τον διαγωνισμό και όχι μόνο
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
XAMOS:Το νέο σποτ της Ζωής Κωνσταντοπούλου
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ .. Ο Τσίπρας ανοίγει τυροπιταδικο
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Τι είπε ο Βερύκιος για τον παπά τον Φουρλεμάδη[VIDEO]
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Τα ρέστα μου
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Το σκίτσο της ημέρας 3/9/16
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η Επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Έλλη Λαμπέτη
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Η Ναυμαχία του Ακτίου
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…3 Σεπτεμβρίου
Σεπτεμβρίου 03, 2016 By pitsiriki1 -
Επιτέλους, η κοινωνία ανέπνευσε!
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Καθάρισε η χολέρα, ρε! Μπήκε φρέσκος αριστερός αέρας στα κανάλια μας…
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
«Μην υπογράψεις, κερατά, μην υπογράψεις…»
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Το Δελτίο Ειδήσεων στο κανάλι του Μαρινάκη θα παρουσιάζει ο Τάκης Τσουκαλάς ( βίντεο )
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Για Τσαουσέσκου και δικτατορία του 1967 κάνει λόγο ο Μίκης Θεοδωράκης
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Ε… Ρε… κι υπήρχε ένας δικαστής χωρίς ποδίτσα…
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Μοιράζει υποσχέσεις στους υποψήφιους ανέργους των καναλιών
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
O Tσίπρας για εσχάτη προδοσία[VIDEO]
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
BOMBA ! Υπουργός είναι ο πραγματικός χειριστής του ταχύπλοου στην Αίγινα ! ! !
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ!!!
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Έτσι μου έρχεται να σε φιλήσω
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Θανάσιμο μήνυμα Κοντομηνά στον Τσίπρα
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Τι έγραψα πάλι ο πούστης!
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Δοῦλος σέρνει ὑπόδουλους.
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Αέραααααα!
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Οι απαράδεκτοι…
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Του χάρισε την αγαπημένη του κιθάρα
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Η κυβέρνηση “διαγράφει” δάνεια 700.000.000 εκατ. ευρώ σε Πήγασο, Mega, ΔΟΛ,STAR, Αlpha
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Aγριος ξυλοδαρμός αδελφού βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στο Ηράκλειο Κρήτης
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
H Nύχτα που οδήγησε την χώρα στο 4ο Μνημόνιο
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Πιο πιθανό είναι να βρεθούν στη φυλακή υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ και το κόμμα τους στο 3% παρά να κλείσει το Mega και το Star
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Με σήμα τη μαγκούρα!..
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Χαμουρες !
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Πέθανε στα 42 της χρόνια η γυναίκα του Γιώργου Αγγελόπουλου
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Σαν σήμερα τα σημαντικότερα γεγονότα της 2ας Σεπτεμβρίου
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Σαββίδης: Στενοχωρήθηκα που ο Αλαφούζος πλήρωσε τόσα λίγα – BINTEO
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Aπό σήμερα 5 μεγάλα κανάλια θα γαζώνουν την κυβέρνηση και τον ΣΥΡΙΖΑ.
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
O Κιμπουρόπουλος ο μεγάλος νικητής της βραδιάς
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Το σκίτσο της ημέρας 2/9/16
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Γνώρισέ τους…Το αξίζουν – Ένα υπέροχο βίντεο με τους παραολυμπιονίκες μας…
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Η κλήση σας προωθείται
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1 -
Ελένη Ζαφειρίου
Σεπτεμβρίου 02, 2016 By pitsiriki1
-
Να πως μας δουλεύει η πόρνη η Ε.Ε. ~ Η ΟΔΗΓΙΑ 21-ΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΩΘΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΑ ΣΚΑΦΗ
Σε όλη την Ευρώπη, η ξαφνική γενναιοδωρία της Γερμανίας συγκρίνεται μόνο από αυτήν του ευρύτερου κοινού, από τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους μέχρι τους ιδιώτες, οι οποίοι έχουν δώσει τρόφιμα, ρουχισμό και στέγη αξίας εκατομμυρίων ευρώ. Για αυτούς τους ανθρώπους, μια εικόνα έφθασε να συμβολίζει την κρίση: Η φωτογραφία του 3χρονου αγοριού, του Aylan Kurdi, άψυχου σε μια τουρκική ακτή. Ήταν τόσο συγκλονιστική όσο και οικεία. Για χρόνια, το κοινό είχε απορροφηθεί από ρεπορτάζ για πρόσφυγες που πέθαιναν σε υπερπλήρη, μόλις αξιόπλοα σκάφη σε όλη την Μεσόγειο Θάλασσα.
Και τέτοιες εικόνες -ανεξαρτήτως της πολιτικής αλληλεγγύης, της επαναδιαπραγμάτευσης των ποσοστώσεων, ή ακόμα και μιας ολοκληρωμένης αναστολής της [Συνθήκης] Δουβλίνο ΙΙ- θα συνεχίσουν να εμφανίζονται. Οι παράνομοι διακινητές ανθρώπων θα εξακολουθούν να χρεώνουν χιλιάδες δολάρια για να στοιβάζουν απελπισμένους μετανάστες σε ετοιμόρροπες βάρκες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο κύριος λόγος που οι μετανάστες επιλέγουν βάρκες, η οδηγία της ΕΕ 51/2001 / ΕΚ, δεν είναι σε τροχιά τροποποίησης ή, σε αυτό το σημείο, ούτε καν συζήτησης.
Η οδηγία της ΕΕ ψηφίστηκε το 2001. Με απλά λόγια, δηλώνει ότι οι εταιρείες μεταφορών – είτε αεροπορικές εταιρείες είτε ναυτιλιακές- τυπικά είναι υπεύθυνες για την διασφάλιση ότι οι αλλοδαποί που επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα για τον προορισμό τους. Εάν οι ταξιδιώτες φθάνουν στην ΕΕ και διώχνονται, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να πληρώσουν το τίμημα για την επιστροφή τους στην πατρίδα τους. Οι αεροπορικές εταιρείες μπορεί επίσης να τιμωρηθούν [με πρόστιμο] μεταξύ 3.000 και 5.000 ευρώ ανά παράβαση. Για να αποφύγουν τα πρόστιμα, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν γίνει επιμελείς για να εμποδίσουν τον οποιονδήποτε χωρίς κατάλληλο διαβατήριο ή βίζα από το να μπει στα αεροπλάνα τους.
Στοχεύοντας στην καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης, η οδηγία φαίνεται να κάνει μια εξαίρεση για τους αιτούντες άσυλο: «Η εφαρμογή της παρούσας οδηγίας», λέει η ρήτρα 3, «γίνεται με την επιφύλαξη των υποχρεώσεων που απορρέουν από την Σύμβαση της Γενεύης σχετικά με το Καθεστώς των Προσφύγων». αλλά το προσωπικό των αεροπορικών εταιρειών δεν έχει τα προσόντα για να εξετάζει τα αιτήματα των προσφύγων, και οι εταιρείες προτιμούν να σφάλουν υπέρ της επιφύλαξης. Στην πράξη, η προειδοποίηση ισοδυναμεί περίπου με υποκρισία.
Πράγματι, χάρη στην οδηγία, η Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν σε θέση να απαλλαγεί από την ευθύνη της εξέτασης των αιτήσεων των περισσότερων αιτούντων άσυλο, μετατοπίζοντας το βάρος στις ιδιωτικές εταιρείες. Το καθαρό αποτέλεσμα είναι ότι το πρώτο φιλτράρισμα των προσφύγων, αντί να γίνεται από εκπαιδευμένους στο ζήτημα αστυνομικούς έχει αφεθεί γενικά στους υπαλλήλους των check-in, οι οποίοι έχουν οδηγίες από τις εταιρείες τους να αρνηθούν το ταξίδι σε οποιονδήποτε δεν είναι λογικά βέβαιο ότι θα του επιτρέπεται να εισέλθει στην ευρωπαϊκή χώρα προορισμού του. Αυτό λειτουργεί ως αυτόματο αποτρεπτικό -και οδηγεί τους ανθρώπους στα πλοία των λαθρέμπορων. Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος οι οικογένειες να πληρώνουν χιλιάδες ευρώ για χώρο πάνω σε μια πλωτή παγίδα θανάτου αντί για μερικές εκατοντάδες ευρώ για καθίσματα σε μια σύντομη και βολική πτήση.
Αν η Ευρώπη είναι σοβαρή σχετικά με το να προλάβει περισσότερους θανάτους στην Μεσόγειο, πρέπει να καταργήσει την οδηγία, ή τουλάχιστον να την αντικαταστήσει με μια πιο ανθρώπινη και δίκαιη διευθέτηση. Κατά πρώτον, η ΕΕ και τα κράτη-μέλη της πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη για την εξέταση αιτήσεων ασύλου, αντί να την αφήνουν στις αεροπορικές εταιρείες. Η ΕΕ πρέπει επίσης να άρει τις κυρώσεις στις αεροπορικές εταιρείες που φέρνουν πρόσφυγες στην Ευρώπη. Τέλος, το κόστος των απελάσεων -όταν είναι απαραίτητο- θα πρέπει να αναλαμβάνεται, ή τουλάχιστον να μοιράζεται, από τα κράτη-μέλη και την ΕΕ.
Η άρση των περιορισμών σχετικά με τα αεροπορικά ταξίδια, ενδεχομένως, να αυξήσει τον αριθμό των ανθρώπων που περιμένουν στην σειρά για να ζητήσουν άσυλο. Βάζοντας στην άκρη μεγαλύτερα ερωτήματα σχετικά με το δικαίωμα στο άσυλο και την ελεύθερη κυκλοφορία, η Ευρώπη θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει μια τέτοια αύξηση. Η Γερμανία έχει ήδη άρει τα ανώτατα όρια για τον αριθμό των προσφύγων που είναι πρόθυμη να δεχθεί και υπόσχεται να μειώσει δραστικά τον απαιτούμενο χρόνο επεξεργασίας των αιτήσεων ασύλου. Άλλα κράτη-μέλη μπορούν να ακολουθήσουν το παράδειγμά της, δημιουργώντας ταχύτερες διαδικασίες για την εξέταση των αιτήσεων ασύλου και, αν είναι απαραίτητο, για την απέλαση.
Η ΕΕ μπορεί να υποστηρίξει τις χώρες-μέλη, με την δημιουργία μιας πανευρωπαϊκής υποδομής για το αρχικό φιλτράρισμα των αιτούντων κατά την άφιξή τους, με το φιλτράρισμα να γίνεται από εκπαιδευμένους και δημοσίως λογοδοτούντες σχετικούς αξιωματικούς, όχι από τους υπαλλήλους στα check-in των αεροπορικών εταιρειών- και με ένα κοινό ευρωπαϊκό ταμείο για την κάλυψη των εξόδων απέλασης . Ένα τέτοιο σύστημα θα μπορούσε επίσης να αυξήσει σημαντικά την τεκμηρίωση, τον έλεγχο και την παρακολούθηση των περιπτώσεων: Είναι πιο εύκολη η καταγραφή και η παρακολούθηση των ατόμων που φθάνουν στα αεροδρόμια από ανθρώπους που αποβιβάζονται σε άδειες παραλίες και κάνουν ό,τι μπορούν για να μείνουν κάτω από το ραντάρ έως ότου φθάσουν στον επιθυμητό προορισμό του ασύλου. Ως εναλλακτική λύση, η ΕΕ θα μπορούσε να δημιουργήσει πρωταρχικές εγκαταστάσεις για τις διαδικασίες σε μια ασφαλή χώρα εκτός της ΕΕ, εγγυώμενη μια ακίνδυνη διέλευση εκεί για τους αιτούντες άσυλο -αν και είναι δύσκολο να φανταστούμε ποια χώρα θα επωμιστεί το βάρος του να γίνει το «σταυροδρόμι» της ένωσης.
Σίγουρα, οι επιλογές αυτές θα απαιτούσαν γενναιόδωρη χρηματοδότηση˙ αλλά πάλι, θα καθιστούσαν περιττές τις προτεινόμενες στρατιωτικές εκστρατείες εναντίον των βάσεων των λαθρεμπόρων. Οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι είναι επιφυλακτικοί σχετικά με το προβλεπόμενο κόστος μιας τέτοιας εκστρατείας, αλλά η ίδια η έκτασή της και η εμπλοκή του πολεμικού ναυτικού και των αεροπορικών δυνάμεων δείχνουν ότι θα ήταν δαπανηρή. Με το χαλί να τραβιέται από κάτω τα πόδια των λαθρεμπόρων, αντίθετα, τα κεφάλαια θα μπορούσαν να διοχετευθούν από τα πολεμικά ταμεία προς μια πιο υπεύθυνη και βιώσιμη λύση. Αυτό θα συνεπαγόταν επίσης ένα πολύ μικρότερο κόστος σε ανθρώπινες ζωές από όσο μια στρατιωτική εκστρατεία. (Πράγματι, προς το παρόν, η ιδέα της καταστροφής λαθρεμπορικών στόλων πριν επιβιβαστούν οι μετανάστες στα πλοία και το κυνηγητό των πιο διαβόητων συμμοριών λαθρεμπόρων συζητείται ούτως ή άλλως, μετά τον πνιγμό αυτή την άνοιξη εκατοντάδων προσφύγων σε ένα και μόνο περιστατικό ανοικτά των ιταλικών ακτών).
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει την δύναμη να εξαλείψει τη οικονομία της λαθραίας διακίνησης [ανθρώπων] με μια μονοκοντυλιά. Η κατάργηση της [οδηγίας] 51/2001 / ΕΚ θα άρει την πίεση από το Δουβλίνο ΙΙ, και ακόμα θα άρει ορισμένες πιέσεις από τις διαπραγματεύσεις για τις ποσοστώσεις: Δίνοντάς τους δυνατότητα επιλογής, οι πρόσφυγες θα προτιμούσαν να ταξιδεύουν σε πλουσιότερες χώρες της ΕΕ που προσφέρουν μεγαλύτερες δυνατότητες για μια νέα αρχή, όχι στην Ελλάδα ή την Ουγγαρία. Οι κυβερνήσεις που αντιτίθεται, για τον ένα ή τον άλλο λόγο, να δεχθούν όντως περισσότερους πρόσφυγες, μπορούν να συμβάλλουν στην προσπάθεια βοηθώντας στην χρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου διαδικασιών και απέλασης, ή με την τοποθέτηση χρημάτων για να παρέχεται ένα νέο ξεκίνημα για τους πρόσφυγες που εγκαταστάθηκαν σε πιο φιλόξενα μέρη στην Ευρώπη.
Οι αλλαγές που συμβαίνουν στο εσωτερικό της Ευρώπης είναι ζωτικής σημασίας, και θα κάνουν τεράστιο δρόμο προς την διασφάλιση και την βελτίωση της ζωής των προσφύγων που επιβιώνουν από το ταξίδι. Οι βαθύτερες προκλήσεις για να έρθουν η ελεύθερη κυκλοφορία και τα πολιτικά δικαιώματα σε αρμονία με έναν παγκοσμιοποιημένο, διασυνδεδεμένο κόσμο, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν, και κατά πάσα πιθανότητα θα μας απασχολήσουν όλους σε μια επερχόμενη γενιά. Αλλά εάν η Ευρώπη θέλει να σταματήσει να πεθαίνουν οι άνθρωποι κατά χιλιάδες στην Μεσόγειο, δεν είναι αρκετό να περιμένει στην ξηρά με κουβέρτες ή ακόμη και να στέλνει πλοία διάσωσης. Αν η Ευρώπη θέλει να σταματήσει να πνίγονται οι άνθρωποι, θα πρέπει να τους αφήσει να πετάξουν.
http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/oxafies/~3/uUQBLqSYd8E/21.html