Παλλόμενα πέη, περιστρεφόμενα μέζεα κι ιπτάμενοι δίσκοι.

wpid-wp-1459947884872.jpeg

Γυμνό σώμα. Να κάτι απαγορευμένο. Θα μου πείτε, αφού όλοι γεννιόμαστε χωρίς ρούχα, πως είναι δυνατό το ίδιο μας το σώμα να αποτελεί ταμπού; Έλα ντε! Όπως είναι δυνατό να μας αφήνουν ξεβράκωτους οι φόροι, οι περικοπές, αλλά εμείς να κοιτάμε τα επουσιώδη. Παλλόμενα πέη, περιστρεφόμενα μέζεα κι ιπτάμενοι δίσκοι. Τι σχέση έχουν όλα αυτά; Καμία, αλλά είναι ένα πρώτης τάξεως επικοινωνιακό σώου.
Η αντιπολίτευση βρήκε ευκαιρία να διαφοροποιηθεί – επιτελούς! σε κάτι από την κυβέρνηση. «Εμείς δε θα βάζαμε ποτέ τέτοια πράγματα στην Επίδαυρο» λέει με χαρά η ΝΔ καθώς βλέπει τι πλάκα σπάσαμε με το ΣΥΡΙΖΑ. Γέλασε ο κάθε πικραμένος. Κάτι μου λέει όμως πως θα μας βγει ξινό το γέλιο. Πράγματι η ΝΔ ποτέ δε θα έβαζε «παπάρια» σε φεστιβάλ. Τα φυλάει για το Κοινοβούλιο. Που τις μεγαλύτερες χυδαιότητες τις ακούμε από στελέχη της τα οποία φτύνουν κατάμουτρα ότι πιο ρατσιστικό κι απάνθρωπο υπάρχει. Η ΝΔ δεν βγάζει ποτέ γυμνούς άνδρες. Μόνο ημίγυμνες γυναίκες προς άγραν ψήφου βεβαίως – βεβαίως. Αφού δεν έχει άλλο καλό να δείξει…
Σε κάτι λοιπόν έπρεπε να διαφοροποιηθούν! Έχουν την ίδια πολιτική, ακόμα και τις ηλίθιες δικαιολογίες. Επειδή η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ μοιάζουν σε όλα, ρουσφέτια, σκάνδαλα, φορομπηχτική πολιτική, καταστολή, ψέματα κοκ, έπρεπε να βρεθεί κάτι για να δικαιολογεί την ύπαρξη δυο κομμάτων αντί ενός. Βρέθηκαν τα παλλόμενα πέη. Σε κάτι τέτοιες μικροδιαφορές παίζεται το παιχνίδι.
Μην απορείτε, το έχουν ήδη ξεκινήσει από τις προηγούμενες εκλογές. Θυμάστε; Ποιός είναι πιο ψηλός; Ο Μεϊμαράκης ή ο Τσίπρας; Τώρα θα το παίξουν ποιός φοράει τι, ποιός μαγειρεύει καλύτερα (ο Μητσοτάκης, έχει παράδοση στα μαγειρέματα) ποιός χορεύει περισσότερο (ο Τσίπρας, θα μας χορέψει το χορό των αγορών) κι άλλα παρόμοια. Άλλωστε δεν κάνουν κάτι ουσιαστικό, εκτελούν εντολές άλλων. Με τι θα ασχολούνταν η συμπολίτευση; Με τους φόρους; Τις μειώσεις; Μα αυτά τα ψήφισε! Άσε που, αν βγει ο Κούλης να πει για σκάνδαλα, θα γελάσουμε περισσότερο. Τι μένει λοιπόν; Τα αμελέτητα! Με αυτά ασχολούνται κι όπως φαίνεται τα ξέρουν καλά.
Αν και θα φύγουμε από το θέμα, να πω δυο πράγματα για την «ταμπακιέρα». Ο κόσμος σχολίασε με χιούμορ την παράσταση, όπως έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Κατά τη γνώμη μου όμως, αν έπρεπε να παραιτηθεί κάποιος, αυτός ήταν ο υπουργός. Διότι δεν ξύπνησε ο Γιάν Φάμπρ ένα πρωί λέγοντας «Τι θα κάνω σήμερα; Θα γίνω διευθυντής στο Φεστιβάλ Αθηνών». Κάποιος τον τοποθέτησε. Αν ήταν κακή επιλογή, έπρεπε κι ο υπουργός να αναλάβει την ευθύνη του. Όμως εδώ δεν έχουν αναλάβει ευθύνη για τα Μνημόνια, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, θα αναλάβουν γι αυτό; Αναρωτιέμαι τι νομοσχέδια πέρασαν στη ζούλα, όσο ο κόσμος γέλαγε. Από τα παλλόμενα πέη γλυτώσαμε, από τα παλλόμενα χρέη που έρχονται με φόρα, δε βλέπω να τη βγάζουμε καθαρή.
Τώρα λίγα λόγια για το γυμνό. Στην Αρχαιότητα το σώμα και το πνεύμα θεωρούνταν ότι έπρεπε να γυμνάζονται, ώστε να γίνονται καλύτερα. Προφανώς οι βουλευτές μας είναι εντελώς αγύμναστοι. Λάτρεις της φυσικής ομορφιάς οι Αρχαίοι Έλληνες, έδειχναν με υπερηφάνεια τα γυμνά αθλητικά τους κορμιά, που απεικόνιζαν την δύναμη, την ταχύτητα, αλλά και την προσπάθεια. Δεν ντρέπονταν καθόλου, θεωρούνταν φυσικό για ελευθέρους πολίτες. Ένας Ελεύθερος δεν δέχονταν περιορισμούς ούτε στην ενδυμασία. Οι Ολυμπιακοί αγώνες, τα γυμνά αγάλματα θεών και ανθρώπων, οι τοιχογραφίες, οι παραστάσεις των αγγείων κ.α. έδειχναν πως το κόμπλεξ με το γυμνό σώμα ήρθε αργότερα. Όταν κακώς χαρακτηρίστηκε το σώμα ως «κατώτερο» και «πηγή αμαρτιών».
Για πολλούς αιώνες ο Χριστιανισμός συγκρούστηκε με την Ελληνική φιλοσοφία και την Θρησκεία των Αρχαίων Ελλήνων. Στην πραγματικότητα η νίκη του Μονοθεϊσμού πάνω στην Πολυθεΐα ήταν αυτή που άλλαξε την αντίληψη για το σώμα. Η παράσταση μπορεί να μην άρεσε. Αλλά «ανθελληνική», όπως λένε κάποιοι, δεν ήταν σίγουρα.

image

http://tsak-giorgis.blogspot.com/2016/04/blog-post_0.html