Μην πυροβολείτε τον πιανίστα

wpid-wp-1457898212407.jpeg

Ο εικαστικός και ακτιβιστής Άι Γουέι Γουέι μετέφερε ένα λευκό πιάνο στον καταυλισμό της Ειδομένης και η 24χρονη πρόσφυγας από την Συρία, Νουρ Αλ Χιζάμ, έπαιξε πιάνο μέσα στην βροχή.

Επειδή στην Ελλάδα η ηλιθιότητα έχει φτάσει στον ουρανό, ο Άι Γουέι Γουέι κατηγορείται επειδή πήγε ένα πιάνο στην Ειδομένη και όχι φασολάδα.

Προσωπικά, ξερνάω με την «κουλτούρα» αλλά ο Άι Γουέι Γουέι προσπαθεί εδώ και πολλούς μήνες να βοηθήσει τους πρόσφυγες.

Πήγε στην Μυτιλήνη, έμεινε μήνες εκεί και προσπαθεί -εκμεταλλευόμενος την φήμη του- να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινή γνώμη και τα μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού στο θέμα των προσφύγων.

Τέλος πάντων, ο Άι Γουέι Γουέι κάνει ό,τι μπορεί και θεωρώ γελοίο να τον συγκρίνουν με την Μαριάννα Βαρδινογιάννη και τον Σάκη Ρουβά. Βέβαια, αυτούς ξέρουν, αυτός είναι ο κόσμος τους, με αυτούς τον συγκρίνουν.

Επίσης, θεωρώ απαράδεκτο να κρίνουν τον Άι Γουέι Γουέι άνθρωποι που δεν έχουν βοηθήσει ποτέ στη ζωή τους όχι μόνο πρόσφυγα αλλά ούτε άνθρωπο της οικογενείας τους.

Πήξαμε στις γνώμες στην Ελλάδα.

Πήξαμε στις γνώμες από ανθρώπους που δεν πήραν ούτε μια στιγμή την ευαίσθητη κωλάρα τους να πάνε να βοηθήσουν έναν άνθρωπο.

Πήξαμε στις γνώμες από λεπτεπίλεπτες ευαισθησίες ανθρώπων που εκμεταλλεύονται τους υπαλλήλους τους και δεν τους πληρώνουν αλλά νιώθουν μια βαθιά θλίψη για τους πρόσφυγες από τα πανάκριβα σπίτια τους.

Αχ ναι, έχουν εξοργιστεί πολύ με τον Άι Γουέι Γουέι που τόλμησε να πάει στην Ειδομένη με ένα πιάνο και να εκμεταλλευτεί τους πρόσφυγες που αυτοί τους έχουν γραμμένους στα αρχίδια τους.

«Και τι θέλει να μας πει ο Άι Γούει Γουέι με το πιάνο στην Ειδομένη μέσα στη βροχή;»

Τίποτα δεν θέλει να σου πει, ρε ζώον. Μην το παίρνεις κι αυτό προσωπικά, δεν το έκανε για σένα. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο αλλά αγνοεί τη μεγαλειώδη ύπαρξή σου.

Από τα βρομερά μυαλά τους δεν περνάει καν η ιδέα πως ο Άι Γουέι Γούει μπορεί να νοιάζεται πραγματικά για τους πρόσφυγες και τους ανθρώπους.

Καθόλου περίεργο, αφού αυτοί δεν νοιάζονται για κανέναν.

Κοροϊδεύουν τις γιαγιάδες με τα τάπερ που πάνε φαγητό στους πρόσφυγες, κοροϊδεύουν τον Άι Γουέι Γουέι που πήγε το πιάνο, κοροϊδεύουν τους πάντες.

Για αυτούς οι καλλιτέχνες είναι στις στέγες γαμάτων και τεκνών που έχει και πολλή μάσα από ζάπλουτους που αγαπούν την τέχνη των γαμάτων και των τεκνών.

Η γυναίκα από τη Συρία -που θέλει να πάει στη Γερμανία για να ολοκληρώσει τις σπουδές της στη μουσική- δεν θα ξεχάσει ποτέ τον Άι Γουέι Γουέι, που έφερε το πιάνο στην Ειδομένη και την έκανε να αισθανθεί για λίγο άνθρωπος.

Αυτό μετράει.

Μόνο.

image

http://pitsirikos.net/2016/03/