ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ-ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ! Δυσαρέσκεια του Αρχιεπισκόπου για τρεις υπουργούς – «Δεν μπορώ να συνεργαστώ»

wpid-wp-1459670453128.jpeg

Μυστική συνάντηση δύο ωρών είχαν την περασμένη Τρίτη ο Αλέξης Τσίπρας και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Real News, στο επίκεντρο της κριτικής του Αρχιεπισκόπου βρέθηκε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης. «Έχω μεγάλη δυσκολία συνεργασίας μαζί του. Δεν μπορώ να συνεργαστώ. Είναι ιδεοληπτικός» είπε στον πρωθυπουργό. «Άλλα λέει και άλλα κάνει» επεσήμανε και του παρέδωσε επιστολή της Ιεράς Συνόδου για το θέμα των επισκέψεων μητροπολιτικών στα σχολεία. Η αντιπαράθεση της ηγεσίας της Εκκλησίας με τον κ. Φίλη ειναι μετωπική και παρ” ότι ο Αρχιεπίσκοπος δεν ζήτησε την παραίτηση του υπουργού, σύμφωνα με πληροφορίες, περιμένει τον ανασχηματισμό για να «ζυγίσει» τις πραγματικές διαθέσεις του Μεγάρου Μαξίμου.

Παράπονα και για άλλους υπουργούς
Ωστόσο, ο κ. Φίλης δεν ειναι ο μόνος υπουργός για τον οποίο «παραπονέθηκε» ο Αρχιεπίσκοπος. Γιώργος Κατρούγκαλος και Πάνος Σκουρλέτης «κατηγορήθηκαν» επίσης ότι υποθάλπτουν και τροφοδοτούν τις αξιώσεις που έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αξιώσεις που έχουνν στο στόχαστρο τους -όπως τονίζουν- την Εκκλησία της Ελλάδος. Όπως αναφέρεται στο ίδιο δημοσίευμα, υπονομεύουν και προσωπικά τον Αρχιεπίσκοπο. Σημειώνεται ότι η Εκκλησία κατηγορεί το Φανάρι ότι με πρωταγωνιστή τον επικεφαλής της αντιπροσωπείας του στην Αθήνα κ. Αμφιλόχιο έχει προχωρήσει σε σειρά εχθρικών κινήσεων εναντίον της, με στόχο να την μετατρέψει από «θυγατέρα Εκκλησία» σε «δούλα Εκκλησία».

Άλλωστε, ο Αρχιεπίσκοπος και στο παρελθόν έχει θέσει στον πρωθυπουργό για τους κκ. Κατρούγκαλο και Σκουρλέτη, ενώ τώρα προειδοποιεί ότι θα υπάρξουν σφοδρές αντιδράσεις σε περίπτωση που αναβαθμιστεί θεσμικά το γραφείο του Πατριαρχείου στην Αθήνα.

Οι κόκκινες γραμμές
Από την πλευρά του, ο κ. Ιερώνυμος έθεσε στον πρωθυπουργό τρεις κόκκινες γραμμές προκειμένου η Εκκλησία να εισέλθει σε διάλογο για τα θρησκευτικά με την πολιτεία. Πρώτα, να εξακολουθήσει να υπάρχει ο υποχρεωτικός χαρακτήρας του μαθήματος, δεύτερον να μην υπάρξει μείωση των ωρών διδασκαλίας που ισχύουν σήμερα κια τρίτον να παραμείνει ο ορθόδοξος χαρακτήρας του μαθήματος.

image

http://www.crashonline.gr/